Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Kibitz 20. 9. 2015 16:20

V americe půjde asi o benzíňáky.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 20. 9. 2015 16:22

Dle prvniho prispevku asi ne:

...VW v USA podváděl při měření emisí. Od roku 2009 do roku 2015 prodal skoro půl milionu aut s motorem 2.0 TDI Clean Diesel,...
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 20. 9. 2015 16:28

Ajo, tvl, tak to sorry. Já četl jiný článek, kde nebyl zmíněný motor. http://www.auto.cz/skandal-volkswagenu- ... orun-89211

-- 20. 9. 2015 16:33 --

Tam musí mít zatraceně přísný emisní limity pro diesly, když ty v průměru emitují zlomek NOx oproti benzínu.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 20. 9. 2015 17:10

Kibitz:
Americké normy nerozlišují typ paliva. Mají prostě jednu normu pro benzíny i diesely. Z hlediska přísnosti norem jsou vždy tak zhruba 10-15 let před EU.
Kupříkladu v EU teď letos zavedena norma Euro 6, která u dieselů povoluje 0,08 gramů NOx na kilometr jízdy, u benzínových motorů 0,06 g/km.
Americká norma Tier 2, postupně zaváděná v letech 2004 až 2009, stanovila, že průměrné flotilové emise NOx mohou být maximálně 0,044 g/km (není to přesně, protože jsem to přepočetl z mil), přičemž u jednotlivých aut mohou být maximálně 0,093 g/km. Ty uvedené hodnoty platí pro celou životnost auta stanovenou na 120 000 mil, tedy necelých 200 tkm, pak jsou tam ještě o něco přísnější čísla pro auta s 50 000 mílemi.
https://www.dieselnet.com/standards/us/ld_t2.php
BTW. V USA se katalyzátory staly povinností na konci 70. let. V Evropě se ještě na začátku 90. let prodávala auta bez katalyzátoru.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod pech. 20. 9. 2015 17:36

Clean diesel... to můžou sežrat snad jen američani...

Nafta do slušnýho auta nepatří, já to říkám furt. To že zamilovanost do ***** sráčů je v evropě bezměrná je sice divný ale reálný..

Ale v americe plnejch motorů 3l+ a nízkej ceně paliv je nákup *****ýho kraválníka TDI zcela nepochopitelný... Tvůrce reklamy by měl sice dostat ocenění za její efektivitu, ale jinak je to totální blud...

Spousta lidí neví, že emisní normy jsou pro benzíny dost odlišný proti naftám...

Třeba skutečný hodnoty vypouštěnejch sraček se horko těžko shodujou až nyní, ale třeba benziňák splňující E1-E2 je pořád proti E4 naftě jen vůně konvalinek..
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 1.6Dynamic 20. 9. 2015 19:15

Nemci v automobilovom priemysle (nie všetci) majú podvod v krvi. Prevrátené A-classe, neovládateľné Audi TT v daždi a kopec smrteľných nehôd, podvody ADAC s Golfom, Continentalom a inými nemeckými výrobkami, porovnávacie testy v nemeckých časákoch kde francúzske, italské auto má záhadne iné brzdné dráhy, zrýchlenia a spotrebu ako v domovských testoch a teraz najnovšie toto. Vždy si myslia že oklamú svet a vždy sa im na to príde. Divné je, že so značkami ako Ford, Opel a BMW sa mi nespája žiadny škandál. Je to skôr vec firemnej kultúry ako národa.
1.6Dynamic
Nováček

Odeslat příspěvekod evlo 20. 9. 2015 19:41

dopredu dej bily a dozadu cerveny a cajk
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 20. 9. 2015 19:56

Tycoon: Aha, zajímavé.

Jen mi pořád ještě není jasné, co touto fičurou VW získal?
Měly pak motory menší spotřebu, vyšší výkon, rychlejší reakce na plyn nebo proč to?
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 20. 9. 2015 20:14

Co tím získal? emise v eurokokotocyklu byly menší a papírová spotřeba se z nich vypočítává, tudíž měli ofiko štempl na bludnou hodnotu spotřeby i emisí...

A že ten výplod chorýho mozku nemá s reálným provozem nic společnýho už ví všichni... a když je reálná spotřeba - kdo by to byl řekl, výrazně horší, jsou výrazně horší i množství vyprodukovanejch sraček, když motor je totožný....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod profesor Ikebara 20. 9. 2015 20:18

Získal homologaci za emise v normě.
Některé věci jsou jinak, než se zdají být. SSS.
profesor Ikebara
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 20. 9. 2015 20:23

Kibitz: Indicie říkají, že ta fičura se vyskytovala jen u aut vybavených zásobníkovým DeNOx katalyzátorem (někdo ho označuje zkratkou LNT). Ten je známý tím, že dost zvyšuje spotřebu paliva (k regeneraci se používá přebytek paliva).
BTW Ten katalyzátor má většina dnešních dieselů koncernu VW na evropském trhu, až na velká nebo výkonná auta, která mají močovinu.
Naposledy upravil tycoon dne 20. 9. 2015 20:24, celkově upraveno 1
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod pech. 20. 9. 2015 20:24

1,6: pak taky ten schválně převrácenej logan, na podvozku auta, který v německu do tý doby jezdilo v desetitisících kusů bez keců, na to se taky přišlo...

Němci jsou holt němci, oni jsou ješitní jak prase přitom sami ve VW vlastně nic nevymysleli... Brouk a první Porsche - byly stvořeny vyhozeným konstruktérem z tatry, v podtstatě použil svůj projekt T570, udělali jinej kabát... Jediný co vlastně vymysleli je VR motor... což je složitá cesta jak udělat trochu menší šestiválec, kterej má ale sám se sebou tolik problémů, že to zrovna velká výhra není... byť šestiválec v kompaktu je lákavá nabídka...

-- 20. 9. 2015 20:26 --

tycoon píše:Kibitz: Indicie říkají, že ta fičura se vyskytovala jen u aut vybavených zásobníkovým DeNOx katalyzátorem (někdo ho označuje zkratkou LNT). Ten je známý tím, že dost zvyšuje spotřebu paliva (k regeneraci se používá přebytek paliva).
BTW Ten katalyzátor má většina dnešních dieselů koncernu VW na evropském trhu, až na velká nebo výkonná auta, která mají močovinu.


Už aby se na tu naftu v osobákách konečně *****, necpali to tam kam to nepatří a nechali to pro užitkový potřeby, kde to má skutečně svůj význam...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 20. 9. 2015 22:09

tycoon píše:Kibitz: Indicie říkají, že ta fičura se vyskytovala jen u aut vybavených zásobníkovým DeNOx katalyzátorem (někdo ho označuje zkratkou LNT). Ten je známý tím, že dost zvyšuje spotřebu paliva (k regeneraci se používá přebytek paliva).
BTW Ten katalyzátor má většina dnešních dieselů koncernu VW na evropském trhu, až na velká nebo výkonná auta, která mají močovinu.

Tohle zní rozhodně logicky.

-- 20. 9. 2015 22:12 --

profesor Ikebara píše:Získal homologaci za emise v normě.


Jasně, ale jde o to, proč následně vypínat fce, které mají pozitivní vliv na emise, pokud nemají na druhou stranu negativní projevy, pro které se ten risk vyplatil. Takže smysl dává co píše tycoon. Reálná úspora paliva výměnou za zhoršení emisí.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 9. 2015 09:44

pech. píše:
Už aby se na tu naftu v osobákách konečně *****, necpali to tam kam to nepatří a nechali to pro užitkový potřeby, kde to má skutečně svůj význam...

Pokud to nevíš tak přímovstřiky v benzínu si s naftou v ničem nezadají, spíš jsou horší.
Např. http://byznys.lidovky.cz/prime-vstrikov ... penize_mev

A logiku toho, že vlastně v užitkových automobilech je to OK a v osobních ne taky dobře nechápu.
anonymni

Odeslat příspěvekod Major Kure 21. 9. 2015 10:53

[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
[quote="goes"]Major ma pravdu[/quote]
Major Kure
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků