Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tomas B 7. 7. 2020 12:34

ale prosím tě ;-)
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 7. 7. 2020 13:23

Bez obchvatu Prahy je to utopie. Taky by ne zajímalo kam by chtel schovávat ty elektrokola na kterých maji všichni podle nej jezdit? Krade se vždy a vse a elektrokola půjdou na dračku.Úplně pominu to, ze cele centrum je rychlejší MHD než na kole.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 7. 7. 2020 13:26

a je opravdu nutne byt kazdy den fyzicky v praci? nebo treba cinsky model suda-licha SPZ apod. ono by se dalo neco izy vymyslet, jenze neni o to zajem...

ale verim tomu, ze kdyby silerka vymyslela "dan z cesty do prace" kdy by za kazdy den vp raci musel zamestnavatel dat kilo, tak to by bylo HO hned :)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 7. 7. 2020 13:34

Netreba každý den v praci, ale bloumaci po městě jsou často místní- za sportem, na nákup, na návštěvu, atd... pokud by valná část Prahy přešla na HO, tak MHD půjde zase do kytek, protože tim nebude skoro nikdo jezdit, začnou škrtat spoje a diky tomu bude jezdit zase mene lidi... Praze staci dodělat obchvat a vykázat blázny na kolech mimo město. Udělalo se hromada cyklopruhu, které pokud schválí odstup 1,5 m budou jaksi k prdu. Vyhazet bordel v podobě kolobezek a pujcovacich kol a bude pohoda.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 7. 7. 2020 13:38

mno nesdilim tve nadseni, ze obchvat neco vyresi... on trosku pomuze, ale realne nevyresi to, ze lidi jezdi dop rahy makat a ten vnitrni provozo se taky nezmeni... spousta mist, kde jsou problemy tak by byly i s obchvaty apod.

-- 7. 7. 2020 13:38 --

a taky si nemyslim, ze by to postihlo MHD
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 7. 7. 2020 13:48

Obchvat ubírá auta v centru, protože se tam nedá parkovat a projíždět je zbytecne pomalé. Cesta do krámu vyřešena nebude, ale asi ji nikdo nebude resit na kole. Pokud postaví nejake P+R na vhodných místech a přidají i něco cim se dá jezdit mimo centrum, tak aut zase ubyde. Je fajn bus 125 mezi opatovem a smichacem, ale mezi třeba opatovem a cernakem nejede rychle nic. Diky tomu je hromada lidi, kteří si řeknou, ze autem je to rychlejší než metrem přes centrum nebo vyhlídkově busem po všech dědinách okolo. A lidi kteří jedou třeba do parku Chodov nebo na brumlovku od cernaku je denně hromada. A tam taky kolo nepomůže.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 7. 7. 2020 15:05

Tomas B píše:Tak jako jet několik stanic tramvají zpocenej vadí mně samotnýmu a natož těm ostatním okolo :D A taky prostě to pohodlí auta, no.


Nás nehoupej, že máš odtama zpocený dresík!
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 7. 7. 2020 15:07

já to poslední dva roky flákal (skoro jsem nechodil), ale pokud je teplíčko, tak dresík zpocenej je. I když já jsem voňavej pořád, no :D
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zacatek156123 7. 7. 2020 17:21

goes píše:mno nesdilim tve nadseni, ze obchvat neco vyresi... on trosku pomuze, ale realne nevyresi to, ze lidi jezdi dop rahy makat a ten vnitrni provozo se taky nezmeni... spousta mist, kde jsou problemy tak by byly i s obchvaty apod.

-- 7. 7. 2020 13:38 --

a taky si nemyslim, ze by to postihlo MHD


Souhlasím, lidi co ted budou jezdit na obchvat, už ted jezdí jen pár jasných cest. Obchvat vyřeší malé procento problému. A navíc, ty co zmizí z města, nahradí městský provoz, protože to najednou bude o něco rychlejší. Je to začarovaný kruh, lidi budou vždycky pohodlní, dokud na to budou mít a nebudou to mít zakázané/regulované.

Elektrická kola jako osobní přeprava jsou pro města výhra i ekonomicky. Lidem zbyde více peněz, podpora lokálního prodeje, protože nebudu jezdit/chodit tak daleko, čistější vzduch, méně nemocných, lepší budoucnost....

Elektrické kola a biky jsou budoucnosti osobní přepravy ve městech, pokud se tomu budeme čím dál víc bránit, tím jen ztrácíš peníze, budeš investovat do infrastruktury, která bude v budoucnu bezcenná/nevyužitá a investice do nové infrastruktury stejně bude muset přijít.
zacatek156123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 7. 7. 2020 18:58

Kolo je nahovno kdyz je zima a/nebo prsi jako ted skoro furt.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 7. 7. 2020 18:59

Porad je to v pohode na 220-250 dnu v roce.
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 7. 7. 2020 19:12

Ne tak v Liberci a nebude kazde obdobi jako to v poslednich nekolika letech - letos uz treba neni.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 7. 7. 2020 19:14

Letos se da uplne stejne
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 8. 2020 13:22

SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 3. 8. 2020 13:24

Uprimne mitsu tu uz 10 roku nefunguje stejne
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků