Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod powerball 7. 10. 2019 10:37

No vidis.to je dost ekologicky řešení nechat si auto dyl.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 7. 10. 2019 10:39

jj
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod OTA21 7. 10. 2019 10:51

No právě.

Pokud budou peníze a hlavně i nabídka odpovídající náhrady, tak není problěm, ale něco mi říká, že to bude trochu jinak.
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 7. 10. 2019 10:55

si s tim radši někam dojdi
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod Arnie J 7. 10. 2019 11:57

Jsem se dozvěděl, že na Slovensku mají na elektro 10k eur dotaci. A snad i na plugin.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 7. 10. 2019 12:02

že si to brasci nemůže nechat pro sebe
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod Ingos 7. 10. 2019 13:06

tycoon píše:Ano, důležitý je průměr za celou automobilku. Malosérioví výrobci mají výjimky. Pak jsou tam výjimky, že elektromobily apod. lze do toho průměru započítávat vícekrát. Pak je dovoleno kupovat si odpustky od automobilek, které to plní, například Fiat si je bude kupovat od Tesly.
Jsem zvědavý, co to udělá s automobilovým trhem v EU. Spekuluje se, že z trhu zmizí většina malých aut jako to udělal koncern VW s modelu Up/Citogo/Mii. Může se stát, že na některá auta budou kvóty nebo bude uměla omezena nabídka variant. Škodovka zveřejnila, že u nové Oktávky se zpočátku nebudou vyrábět TSI s manuální převodovkou, což by za normálních okolností byla neodmyslitelná součást nabídky.


Blbost, zrovna Octávka nabíhá první dva motory ze tří v manuálu. 1.5TSI a 2.0TDI
Ingos
Nováček

Odeslat příspěvekod JardaIIx 7. 10. 2019 15:51

Arnie J píše:Jsem se dozvěděl, že na Slovensku mají na elektro 10k eur dotaci. A snad i na plugin.

Kdopak to asi zaplatí :hm
JardaIIx
Nováček

Odeslat příspěvekod tombas 7. 10. 2019 18:21

Však proč by Pepa z Horní Dolní s 18 let starou oktávkou nemohl přispět svých pár šestáku na novou elektrokáru za 1,5-2 mega podnikateli s 20 mega příjmu? To je naprosto normální věc v socioekoterorismu.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 7. 10. 2019 18:46

Ingos píše:
tycoon píše:Ano, důležitý je průměr za celou automobilku. Malosérioví výrobci mají výjimky. Pak jsou tam výjimky, že elektromobily apod. lze do toho průměru započítávat vícekrát. Pak je dovoleno kupovat si odpustky od automobilek, které to plní, například Fiat si je bude kupovat od Tesly.
Jsem zvědavý, co to udělá s automobilovým trhem v EU. Spekuluje se, že z trhu zmizí většina malých aut jako to udělal koncern VW s modelu Up/Citogo/Mii. Může se stát, že na některá auta budou kvóty nebo bude uměla omezena nabídka variant. Škodovka zveřejnila, že u nové Oktávky se zpočátku nebudou vyrábět TSI s manuální převodovkou, což by za normálních okolností byla neodmyslitelná součást nabídky.


Blbost, zrovna Octávka nabíhá první dva motory ze tří v manuálu. 1.5TSI a 2.0TDI

Já jsem vycházel z informací z článku
https://www.autorevue.cz/skoda-octavia- ... abidne-vse
Samozřejmě to může být i jinak.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 7. 10. 2019 21:55

tombas píše:Však proč by Pepa z Horní Dolní s 18 let starou oktávkou nemohl přispět svých pár šestáku na novou elektrokáru za 1,5-2 mega podnikateli s 20 mega příjmu? To je naprosto normální věc v socioekoterorismu.


Jsi danove v plusu nebo minusu?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod tombas 8. 10. 2019 14:01

goes píše:
tombas píše:Však proč by Pepa z Horní Dolní s 18 let starou oktávkou nemohl přispět svých pár šestáku na novou elektrokáru za 1,5-2 mega podnikateli s 20 mega příjmu? To je naprosto normální věc v socioekoterorismu.


Jsi danove v plusu nebo minusu?

???
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 8. 10. 2019 14:03

Jde o to zda jai z tech kteri majibtalove odvodybze dotuji druhe nebo takive zenjsoundotovani druhymi. Tedy zda se cilis opravnene nebo ne
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 8. 10. 2019 14:05

Tomas B píše:https://www.euro.cz/byznys/e-golf-je-v-nemecku-vyhodnejsi-nez-benzinovy-golf-presto-jej-nemci-temer-nekupuji-1469389?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Není se co divit, když Golf je jeden z nejhorších elektromobilů na trhu (F500E nepočítám).
Navíc je to stejně jeden obrovský omyl a sázka na špatného koně, když celkové ekologické zatížení je za dobu provozu vč. likvidace mnohem větší než u konvenčních aut. Prostě jako biopaliva, větrné elektrárny a mnoho dalších tzv. "ekologických" projektů.

-- 8. 10. 2019 14:07 --

goes píše:Jde o to zda jai z tech kteri majibtalove odvodybze dotuji druhe nebo takive zenjsoundotovani druhymi. Tedy zda se cilis opravnene nebo ne

Aha, no tak jasně, že mám takové odvody, že dotuji druhé. Často se nestačím vůbec divit, na co ty mé odvody jdou.
A podotýkám, že nejsem příjemcem žádných dávek, důchodů, sociálních příspěvků... krom stavebka a penzijního připojištění.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků