Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JiříTechnik 6. 10. 2019 14:27

Hustoles píše:Greta bude mít multiorgasmus.

To je jen nastrčená autistická pipina, která neví o co go... Za tímhle jsou jiní lidé, kteří dokážou tuhle mládežnickou sebrankou zmanipulovat tak, že si po dalších evropských volbách klidně zakážou vše se spalovacím motorem..
Elektronický plyn je dílo satanovo!
JiříTechnik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 6. 10. 2019 14:47

O kolik mi zdrazi mustang?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 6. 10. 2019 14:51

Tak o půl mega :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 6. 10. 2019 15:29

Na Mustanga s pětilitrem to vychází přibližně na 410 tisíc. Fabia s dvoulitrem by stála navíc 240 tisíc. Ale otázka je, jestli už je to v tom započítáno DPH, nebo se ještě musí přičíst.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 6. 10. 2019 16:07

Tak jsem se skoro trefil
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 6. 10. 2019 16:34

tycoon píše:Na Mustanga s pětilitrem to vychází přibližně na 410 tisíc. Fabia s dvoulitrem by stála navíc 240 tisíc. Ale otázka je, jestli už je to v tom započítáno DPH, nebo se ještě musí přičíst.


Tak pokud je to uz s dph tak je to v klidu. Pokud bez tak to vyslu skrz facenook negativni postoj

-- 6. 10. 2019 17:36 --

Kura ale pockat. To neznamena ze to zdrazi o tolik. Pokud automobilka bude mit prumer pod 95 nezaplati se nic. Ten napocet v tabulce je jen teoreticky kdyby automobilka delal jen to auto.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 6. 10. 2019 17:53

Ano, důležitý je průměr za celou automobilku. Malosérioví výrobci mají výjimky. Pak jsou tam výjimky, že elektromobily apod. lze do toho průměru započítávat vícekrát. Pak je dovoleno kupovat si odpustky od automobilek, které to plní, například Fiat si je bude kupovat od Tesly.
Jsem zvědavý, co to udělá s automobilovým trhem v EU. Spekuluje se, že z trhu zmizí většina malých aut jako to udělal koncern VW s modelu Up/Citogo/Mii. Může se stát, že na některá auta budou kvóty nebo bude uměla omezena nabídka variant. Škodovka zveřejnila, že u nové Oktávky se zpočátku nebudou vyrábět TSI s manuální převodovkou, což by za normálních okolností byla neodmyslitelná součást nabídky.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář


Odeslat příspěvekod Michal220 7. 10. 2019 09:07

Těch 95 je 4,06l benzínu a to žádný benzín dnes neplní ani v malém autě.
Michal220
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod powerball 7. 10. 2019 09:11


Hmm to je fakt zvláštní ze se automobilky snaží nabízet to co lidi kupujou a ne nějaký ***** na baterky který nikoho nezajimaj.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Japhy 7. 10. 2019 09:26

" Transport & Environment si nechala zpracovat studii, která ukazuje, kolik elektrických aut budou muset automobilky prodat, aby přísné limity splnily.

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_vok"

A když to lidi nebudou kupovat v požadovaným množství, tak co? Pokutovat automobilky?
Japhy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod powerball 7. 10. 2019 09:28

Myslim ze casem dojde i na pokuty pro spotřebitele za to ze jezdej spalovakem.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 7. 10. 2019 09:31

Myslím že to pojede v módu,(ne hned) že se uměle zdraží klasické auta se spalovákem a budou se dotovat tímto ziskem "elektrika".

Osobně vidím problém v tom, jaký bude zájem o elektrické ojetiny. Fleet je nějak nastavený a to včetně ceny za budoucí prodej a tohle do toho imho "promluví".

-- 7. 10. 2019 10:32 --

powerball píše:Myslim ze casem dojde i na pokuty pro spotřebitele za to ze jezdej spalovakem.


nějak ano, ale je to citlivá zaležitost....a bude z toho politické téma.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázali.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 7. 10. 2019 09:35

No aby to nedopadlo tak, že budu třeba po 4 letech chít vyměnit LEONa a zjistím, že novej stojí místo půl mega třeba 650k kč a ele. verze ještě o dalších 100k kč víc.

Pro spoustu lidí by pak asi bylo řešení si auto nechat dýl, pokud by to trochu šlo.
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 7. 10. 2019 09:37

Všechno jde, plejtvá se a to i v autech. Myslím, odhaduji, že po dlouhé době , vstoupí staty (EU) do cen automobilů. Budou to hodně ovlivňovat.
Naposledy upravil T.E.CH dne 7. 10. 2019 09:39, celkově upraveno 1
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázali.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků