Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tycoon 11. 7. 2019 19:33

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/paradox-tdi-plnici-euro-6-vysly-z-testu-mereni-nox-v-provozu-nejlepe-ze-vsech
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 11. 7. 2019 20:05

Aha takze to am podporovat co rikas? Ok
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 11. 7. 2019 20:11

Podporuj, co chceš. Fakta jsou bohužel jasná. Nemálo dnešních motorů vypouští více škodlivin než některá 15 let stará auta. Netýká se to jenom dieselů. Mé nové auto má jeden katalyzátor. Mé starší auto mělo dva katalyzátory a navíc systém sekundárního vzduchu.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 11. 7. 2019 20:15

Cim vic pruhu... zij si v bludu je to jedno stejne s tim nic neudelas
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JiříTechnik 11. 7. 2019 20:29

Zrovna VW group si na to od Dieselgate dává bacha a vědí, že jsou pod drobnohledem, takže si nedovolí vyrábět ***** co mimo zkušebnu dělají rakovinový vánek... I když ono u těch dieselu je to buřt, po 100k km stejně každej diesel neplní ani euro 1. Třeba Toyota s jejich slavným D-cat, nový motor má do dneška úžasné parametry emisí, skoro čistý vánek z laufu (kouřivost i s toleranci 0,1 emise oxidu dusíku do 50mg/km atd) ale po 80k km přesáhne tyhle hodnoty milionkrat, nemuselo by se za to stydět TDIs holou trubkou místo laufu i s čoudící liazkou vedle :mrgreen: a nedělám si iluze, že by to u jiných dieselu po větším nájezdů vypadalo jinak ... Zakázat to i do kamen :pozor a vrátit zpátky benzínový motory o správným objemu (2L+) klidně s filtrem a více katalyzatorama ať to plní ty jejich EU bambilion, stejně v reálným testu spotřeby dopadnou motor o velkým objemu +- nastejno jako ty oturbeny litry...
S-Max 2.5T, MG ZT 190+
Ex: Verso D-cat, Primera P11 Sport, Mazda 6MPS, E46 320i atd.
JiříTechnik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 11. 7. 2019 21:42

JiřiTechnik:
To je právě rozdíl mezi EU a USA. EU se dlouho zaměřovala jen na homologační emise nových aut v laboratorní zkušebně. V USA dlouhodobě řeší skutečné emise po reálnou dobu používá auta. Třeba Tier 1 z počátku tisíciletí stanovoval emisní limity pro nájezd 100 tisíc mil nebo 10 let provozu.

goes píše:Cim vic pruhu... zij si v bludu je to jedno stejne s tim nic neudelas

To není jen o počtu. Je to i o kvalitě a celkovém přístupu. Viděl jsem publikaci o emisích Octavie I 1.8T 110 kW a Fabie I HTP 40 kW. Motor 1.8T tehdy dostal ty nejlepší technologie, o kterých jsem mluvil. Třeba emise NOx byly na úrovni 10 mg/km. S prstem v nose by tedy splnil dnešní normy, dnes je pro NOx předepsáno u některých aut 60, u některých 80 mg/km. Naopak na HTPéčku výrobce šetřil tak, aby těsně prošlo homologací Euro 4.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Hustoles 18. 7. 2019 14:40

To bude teda fakt hukot :-) 1x týdně.. :-)
https://domaci.ihned.cz/c1-66610350-pol ... -pristroje
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 18. 7. 2019 14:52

no jo no :-))

ale je pravda, ze nekdy se clovek dusi, kdyz pred nim nekdo prida
Tomas B
Guru

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 7. 2019 15:22

jen houšť a větší kapky... na skútru je to fakt občas chuťovka
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 20. 7. 2019 16:54

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/m ... ily-589617

-- 20. 7. 2019 16:56:07 --

Hustoles píše:To bude teda fakt hukot :-) 1x týdně.. :-)
https://domaci.ihned.cz/c1-66610350-pol ... -pristroje

:D :D :D šaškárna...
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 20. 7. 2019 21:13

snaha, aby se neřeklo
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaIIx 20. 7. 2019 21:25

Zákaz spalovacích motorů si myslím, že přijde. Jestli je to dobře nebo ne neumím posoudit. Každá technologie má něco.
JardaIIx
Nováček

Odeslat příspěvekod goes 20. 7. 2019 21:35

Nemas nazor?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ilja2001 20. 7. 2019 22:29

Hned po zákazu spalovacích motorů nám zakážou Pčko
https://www.idnes.cz/xman/styl/klimatic ... n-styl_fro
ilja2001
Nováček

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 7. 2019 23:07

Budeme trénovat představivost, no :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků