Zrovna VW group si na to od Dieselgate dává bacha a vědí, že jsou pod drobnohledem, takže si nedovolí vyrábět ***** co mimo zkušebnu dělají rakovinový vánek... I když ono u těch dieselu je to buřt, po 100k km stejně každej diesel neplní ani euro 1. Třeba Toyota s jejich slavným D-cat, nový motor má do dneška úžasné parametry emisí, skoro čistý vánek z laufu (kouřivost i s toleranci 0,1 emise oxidu dusíku do 50mg/km atd) ale po 80k km přesáhne tyhle hodnoty milionkrat, nemuselo by se za to stydět TDIs holou trubkou místo laufu i s čoudící liazkou vedle
a nedělám si iluze, že by to u jiných dieselu po větším nájezdů vypadalo jinak ... Zakázat to i do kamen
a vrátit zpátky benzínový motory o správným objemu (2L+) klidně s filtrem a více katalyzatorama ať to plní ty jejich EU bambilion, stejně v reálným testu spotřeby dopadnou motor o velkým objemu +- nastejno jako ty oturbeny litry...