Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 17. 11. 2015 18:45

To je jak u blbejch, ale v podstate to na veci nic nemeni
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 11. 2015 18:59

Paulz: jak rikam u ferrari je to cca 500 eur kus. U vw by to bylo treba 50 eur za iazdy prodany kuw, takze zdrzi kazde auto o 50 e a jsou v klidu.

Za porusovani jsou nasledky, nicmene opet opakuji, zda jsou ty zakony v poradku. Proc tu nejsou takive diskuze s tebou v cele na toto tema...
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 17. 11. 2015 19:00

Proto EU papezstejsi nez papez
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 11. 2015 20:08

goes píše:Paulz: jak rikam u ferrari je to cca 500 eur kus. U vw by to bylo treba 50 eur za iazdy prodany kuw, takze zdrzi kazde auto o 50 e a jsou v klidu.

Za porusovani jsou nasledky, nicmene opet opakuji, zda jsou ty zakony v poradku. Proc tu nejsou takive diskuze s tebou v cele na toto tema...

A kdyby byli zákony podle Tebe v pořádku jsi si jistý, že by je VW dodržovalo? Zatím vypadá, že jediný kdo skutečně podváděl byl VW a zrovna u těch emisí CO2/a spotřeby/ to nebylo nutné a bylo to pouze pro konkurenční výhodu. Tak mě vysvětli-ostatní jak zatím vypadá homologaci dodržovalo-VW ne a přitom mají nejvyšší zisky. Podváděním vědomě likvidovali konkurenci a to se těžko může kromě zarytých fanatiků VW někomu líbit.
Naposledy upravil anonymni dne 17. 11. 2015 20:10, celkově upraveno 1
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 17. 11. 2015 20:09

Co tam mas dal
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 11. 2015 20:21

PaulZ píše:
goes píše:Paulz: jak rikam u ferrari je to cca 500 eur kus. U vw by to bylo treba 50 eur za iazdy prodany kuw, takze zdrzi kazde auto o 50 e a jsou v klidu.

Za porusovani jsou nasledky, nicmene opet opakuji, zda jsou ty zakony v poradku. Proc tu nejsou takive diskuze s tebou v cele na toto tema...

A kdyby byli zákony podle Tebe v pořádku jsi si jistý, že by je VW dodržovalo? Zatím vypadá, že jediný kdo skutečně podváděl byl VW a zrovna u těch emisí CO2/a spotřeby/ to nebylo nutné a bylo to pouze pro konkurenční výhodu. Tak mě vysvětli-ostatní jak zatím vypadá homologaci dodržovalo-VW ne a přitom mají nejvyšší zisky. Podváděním vědomě likvidovali konkurenci a to se těžko může kromě zarytých fanatiků VW někomu líbit.


Pletes si dojmy s pojmy. Nemyslim si ze je tu nejaky dav kterym se to libi. Je tu velky pocet tech, kterym je to jedno a to je rozdil. Mi je to treba fuk. Budu radeji kdyz bude ungovat vw nez treba psa nebo fiat, ne z fanatifkych duvodu sam mam itala, ale ciste z racionalnich.

Jedine co navic vime je to, ze vw podvadelo. Nikdo nevi jak jsou na tom ostatni, takze mozna je haneni vw a chvaleni jinych navic predcasney uvidime.

Nicmene nejde o zakony pro mne. Jde o zakony pro lidi. Pokud jedu obci tak drtiva vetsina aut jede nad 50. Takze asi je ten zakon spatny, kdyz vetsina chce jet rychleji a par paprdu rozhodne, ze to tak nebude. To stejne normy emisi, pokud je lidi nechteji nemaji fakove byt at to ma dopad jakykoli. Ptal se tech lidi nekdo?

Ale to je iz debata mimo tema a navic naprosto mimo tve schopbosti je pochopit a vecne o jicb mluvit bez emoci.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 11. 2015 20:28

Jenomže zákony dělají demokraticky zvolení lidé jak u nás tak v EU. Takže jsou to zákony pro lidi... :-)
Naposledy upravil anonymni dne 17. 11. 2015 20:28, celkově upraveno 1
anonymni

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 17. 11. 2015 20:28

Mně by bylo záhadou, jak je možné, že by čistě teoreticky VW jako jediný nedokázal dodržet emisní limity, když ostatních XY automobilek ano. :hm
Naposledy upravil Nissan350Z dne 17. 11. 2015 20:29, celkově upraveno 1
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 17. 11. 2015 20:29

Ono je to vsechno treba uplne jinak
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 11. 2015 20:30

Nissan350Z píše:Mně by bylo záhadou, jak je možné, že by čistě teoreticky VW jako jediný nedokázal dodržet emisní limit, když ostatních XY automobilek ano. :hm

Co by je nedokázal dodržet...ale ono je levnější nedodržet pokud se na to nepřijde... :-)
anonymni

Odeslat příspěvekod D1.8T 17. 11. 2015 21:01

goes píše:Pokuty jsou naopak velmi mirne. U takoveho ferrari to je cca 500 euro na voze. Takze navyseni ceny marginalni.

Neni to 95€/g?
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 11. 2015 21:09

95€/g je to až nad 133 g/km.
V letech 2012 až 2018 budou pokuty odstupňovány následujícím způsobem. Za první gram nadměrného CO2 budou výrobci platit pokutu ve ve výši 5 eur, za druhý gram 15 eur, za třetí 25 eur a od čtvrtého gramu je každý gram nad povolený rámec bude stát 95 eur.
Naposledy upravil anonymni dne 17. 11. 2015 21:15, celkově upraveno 1
anonymni

Odeslat příspěvekod tycoon 17. 11. 2015 21:14

goes píše:Nemas pravdu. Test nemusi byt dokonce delany ve zkusebne je tam volba zda na silnici, nebo v laboratori, ale v laboratori se dosahne lepsi hodnoty. Ztraty se na silnici nemeri. Precti si tu specifikaci primo u zdroje

No čtu:
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 001.01.ENG
Appendix 7: Measurement of vehicle road load
The object of the methods defined below is to measure the resistance to progress of a vehicle at stabilised speeds on the road and to simulate this resistance on a dynamometer, in accordance with the conditions set out in paragraph 6.2.1 of this annex to this Regulation ...

PaulZ píše:Goes: tak si přečti vyjádření VW-každý přece ví že homologační testy spotřeby nebo CO2/což je prakticky jedno/ jsou u všech automobilek níž než je realita v provozu. Jenomže VW to vylepšilo zřejmě podváděním i u těchto testů. A pokud je to pravda tak je to velký problém VW který možná i překoná původní problém. Obzvlášť pokud se neprokáže, že ostatní značky podváděli taky.

Zrovna v tomto je pravděpodobné, že zhruba ve stejné míře podvádějí i ostatní evropské automobilky, včetně Frantíků.

Nissan350Z píše:Mně by bylo záhadou, jak je možné, že by čistě teoreticky VW jako jediný nedokázal dodržet emisní limity, když ostatních XY automobilek ano. :hm

VW v tomto doplácí na to, že se mu na evropském trhu daří.
Kdo si u Fiatu nebo Peugeotu koupí nějaký výkonější motor? Nikdo. Prodávají se jen uprděné tříválce a malé turbodiesely s nízkými emisemi CO2. Proto Fiat a spol. splnili limity CO2 s několikatiletým předstihem.
Zatímco když VW uvede na trh Golf GTI nebo Passat BiTDi 4Motion, což jsou modely s vysokými normovanými emisemi CO2, prodává se to jak housky na krámě. A tím se zvyšuje průměrná hodnota CO2 u VW.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Honza42 17. 11. 2015 21:21

-za 1 gram nadlimitních CO2 (flotilový průměr) jsou automobilky pokutovány 95 Eury, tedy 2565 kč/gram
-limit bez pokuty je 130 g CO2/100km (průměrná spotřeba dieselu 4,9 l/100km a benzínu 5,4 l/100km)
-pokud tedy nevyjde spotřeba o pouhého půl litru a u benzínu vyjde průměr na 6,1 l/100km, pak je pokuta 24g/2*95 = 1140 Euro, tedy 32.000Kč na každém takovém voze.

Takže se nedivte té šílené snaze se do toho vejít. Zajímavé je, že PaulZ neřeší, jak se auto bude chovat skutečně na silnici, zda nebylo normy dosaženo naprosto nesmyslně odstupňovanou převodovkou, která znamená naopak zvýšení provozní spotřeby. Zbytečně dlouhá pětka (těsně blízko šestky), protože šestka se nesmí v testu použít a jede se jen nejvíc na pětku, takže musí být ukrutně dlouhá,...atd,atd.
Takže ve finále dostaneš zmršený auto, který vyhovuje jen byrokratům, ale přitom si ho platil ty a ty s ním budeš jezdit.

Nic, prostě nevadí mi, že VW nedodržel hovadinu. Na silnici si stojí se spotřebou velmi dobře. A že ušetří a nezmaří prostředky vhozením do bezedné kasičky bruslostánu mi taky nevadí.

To o Fiatu versus VW není pravda. Ten byrokratický moloch to má rozpočítaný i podle hmotnosti aut. Takže velká auta jsou zvýhodněna, mají v tom mixu nějakej koeficient. Zkrátka výrobou tříválcových trpaslíků si nepomůžeš.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod anonym 18. 11. 2015 00:44

Hustý, bych musel na autě doplatit 436 050 Kč kdybych ho teď měl nějak doplácet vzhledem k tomu co napsal honza :D
anonym

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků