Vymontovany DPF - skutecne problem?

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod PeTr7650 17. 9. 2015 11:44

vyfuk auta s funkcnim dpf je cistej, na krabici po 300 tkm+ ani smitko sazi
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bílovec 17. 9. 2015 12:37

DPF mám vykuchané rok a půl.Emise i STK jsem prošel bez mrknutí oka a navíc jen tak bez podplácení.Reakce mechanika žádná.
Pokud jezdím do DE, tak jedu v klidu a nehoním to.Oni budou kontrolavat auta jen když očividně kouří, jinak nemají důvod...
Bílovec
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mfilip 17. 9. 2015 12:45

No, tech namatkovych kontrol obzvlaste u aut s nonDE/A značkou je tam celkem dost.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lacomme 17. 9. 2015 13:05

Neni to dalsi z urban legends?

Nedovedu si predstavit, jak to kontroluji na miste, pomoci kapesnicku nebo hadry?! Jak pak dokazi, ze kdyz je to cerne, ze se zrovna nevypaluje DPF, nebo neni spatny vstrik?
Delta 2.0 MultiJet 121 kW
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 17. 9. 2015 13:11

Ono se to dá kontrolovat vizuálně - housenky sváru na tom těle, případně řezy a sváry před a za, skrze měření emisí, atd.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 17. 9. 2015 14:14

A nebo prostě podle toho, zda jim manža včera dala
anonym

Odeslat příspěvekod Lemmy K. 17. 9. 2015 15:52

Bílovec píše:DPF mám vykuchané rok a půl.Emise i STK jsem prošel bez mrknutí oka a navíc jen tak bez podplácení.Reakce mechanika žádná.
Pokud jezdím do DE, tak jedu v klidu a nehoním to.Oni budou kontrolavat auta jen když očividně kouří, jinak nemají důvod...

Chcípni na rakovinu z těch tvejch smradů *****.
Lemmy K.
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 17. 9. 2015 16:42

+100
anonym

Odeslat příspěvekod tycoon 17. 9. 2015 16:49

Lacomme píše:Neni to dalsi z urban legends?

Nedovedu si predstavit, jak to kontroluji na miste, pomoci kapesnicku nebo hadry?! Jak pak dokazi, ze kdyz je to cerne, ze se zrovna nevypaluje DPF, nebo neni spatny vstrik?

Pomocí kouřoměru, ne?
Pokud překročí maximální povolenou hodnotu, tak je jedno, čím je to způsobeno, je to nezpůsobilé k provozu.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Neurotic 17. 9. 2015 17:13

Otázka je jestli ji překročí. Liazka taky kouří, ale hodnoty co má v techničáku nepřekračuje takže si sice může někdo stěžovat, ale to je tak všechno :-P
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod Ludek_II 17. 9. 2015 17:24

Německá Polizei teď kontroluje jiné čmoudy než vaše čmoudící vejfuky. B-)
Ludek_II
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 17. 9. 2015 18:34

speleo píše:Ono se to dá kontrolovat vizuálně - housenky sváru na tom těle, případně řezy a sváry před a za, skrze měření emisí, atd.

Příště tě postavim ke svýmu autu a nechám tě vizuálně zkontrolovat DPFko. Jsem zvědavej co předvedeš. :D
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 17. 9. 2015 20:16

tycoon píše:
glider píše:Kamos ma na Lagune 1,9dci DFP off a nehuli to vobec.

To se divím. Co tak sleduju, tak nejvíce kouří právě ty 10leté Laguny a Primery (většinou s polskou poznávací značkou).

Filo0 píše:Ako to skontrolujú?

Asi kouřoměrem, ne? Buď mobilním nebo ho pošlou na STK.

10 léta Laguna ale v životě DPF nemela.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 17. 9. 2015 20:43

D1.8T píše:
speleo píše:Ono se to dá kontrolovat vizuálně - housenky sváru na tom těle, případně řezy a sváry před a za, skrze měření emisí, atd.

Příště tě postavim ke svýmu autu a nechám tě vizuálně zkontrolovat DPFko. Jsem zvědavej co předvedeš. :D


Nech si to otestovat tady u toho pána a uvidíme 8-) ;-)

http://www.auto.cz/rozhovor-odstraneny- ... tiku-66388
Naposledy upravil speleo dne 17. 9. 2015 22:57, celkově upraveno 1
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 17. 9. 2015 22:55

Slawall píše:
tycoon píše:
glider píše:Kamos ma na Lagune 1,9dci DFP off a nehuli to vobec.

To se divím. Co tak sleduju, tak nejvíce kouří právě ty 10leté Laguny a Primery (většinou s polskou poznávací značkou).

Filo0 píše:Ako to skontrolujú?

Asi kouřoměrem, ne? Buď mobilním nebo ho pošlou na STK.

10 léta Laguna ale v životě DPF nemela.


Kamos ma Lagunu II a vraj davali prec filter....ale neviem ci to nebolo tahane zo zapadu
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků