ochrana podvozku naterom ci sprejom proti korozii

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 26. 5. 2015 18:50

Koukal jsem ze mokka po zime taky rezne na nekterych dilech podvozku, asi jako kazdy auto. Po lete to poradne natru Tlumexem a snad to trosku pomuze ;-)
Prekvapil me patnactilety ford, prahy jsou teda shnily durch a zadni lemy taky docela dost ale predni rameno slo vymenit bez problemu, srouby bez problemu povolit a znova pouzit... To me docela prekvapilo.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 26. 5. 2015 21:08

to mě spíš překvapuje ta rez na oplu :-)
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 26. 5. 2015 21:23

Tarwas píše:na 2 roky starem VW je to normální...


Jo to mužu potvrdit a to vic než 2 roky.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ka-spel 30. 10. 2017 00:09

Toto někdo zná?
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 30. 10. 2017 01:08

To má vlastnosti stejné jako vosky. Na exponovaných místech omývaných vodou to vydrží týdny, maximálně pár měsíců. Do dutin bez průtoku vody ok, na podvozek ne.
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod MirecBA 30. 10. 2017 07:18

hlavne ked sa dutiny neurobia hned po kupe, tak neviem ci to ma vyznam nieco tam spat, ked uz tam je pokrocila tehlova
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod kembuaa 30. 10. 2017 10:09

Naopak, dutiny nemá cenu po koupi dělat, protože jsou ošetřený voskem z výroby. Smysl to má po pár letech, tak 4, až vosk zdegraduje a vymyje se. To spíše spodek je nejlepší ošetřit hned, pokud si chci auto nechávat dlouho.
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod S-Tony 10. 11. 2017 08:53

To i u koncernových aut je dneska nástřik podvozku od výroby nedostatečný?
Budu mít nové auto a chci si nechat auto deset let.
Opravdu je nutné to stříkat hned? Nestačí třeba za tři roky?

A čím je lepší ošetřit podvozek nového škody, aby se to nehádalo s tím co tam už je od výroby ?
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 10. 11. 2017 09:01

Tak 10 let vydrží snad i dnešní auta, ne?
Lexx
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 10. 11. 2017 09:03

No jo, ale pak to chci prodat za rozumnou cenu :-D
Budu mít totiž po těch 10 letech nájezd sotva 100 tisíc. A nerad bych, abi mi prodéjní cenu dodrbal prorezlý podvozek.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 10. 11. 2017 09:10

Jenže to se právě uvidí až po letech, jak kvalitní jsou dnešní nástřiky z výroby :-)
Rozhodně bych se toho nebál a nastříkal až po cca 3 letech a pak třeba každé 2 - 3 roky.
Lexx
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ka-spel 10. 11. 2017 09:23

Já bych to udělal hned. Nikdy už nebude tak čistý a nepoškozený. To samé bych udělal s lakem a dal tam kvalitní keramiku nebo folii.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 10. 11. 2017 11:34

Bych to neresil - kolik lidí se dneska dívá na spodek auta při koupi? A kolik z nich ví jak to tam má vypadat? Nastrik cca 3x za 10 let znamená cca 25 - 30 tis za práci a materiál, opravdu bude po 10 letech rozdíl v ceně neosetreneho tolik? Naopak někdo může myslet, že to začlo hnit a nastrikem se to maskuje...
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 10. 11. 2017 11:47

Já to stříknu poprvé a naposledy po čtyřech letech a to bude stačit.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 10. 11. 2017 12:15

motorol píše:Bych to neresil - kolik lidí se dneska dívá na spodek auta při koupi? A kolik z nich ví jak to tam má vypadat? Nastrik cca 3x za 10 let znamená cca 25 - 30 tis za práci a materiál, opravdu bude po 10 letech rozdíl v ceně neosetreneho tolik? Naopak někdo může myslet, že to začlo hnit a nastrikem se to maskuje...

přesně. A nejlepší bude, když ti z toho po 8 letech a třeba 50tkč v nadstandardní péči někdo udělá totálku
kembuaa
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků