tycoon píše:Aha, v tom případě už to tady někdo říkal - jízda po dálnici na 4. převodový stupeň, aby měl motor zátěž a otáčky, aby bylo ve výfuku "peklo".
pokud je DPF znecisten moc, tak to nepomaha a musi z auta ven a vycistit venku
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
tycoon píše:Aha, v tom případě už to tady někdo říkal - jízda po dálnici na 4. převodový stupeň, aby měl motor zátěž a otáčky, aby bylo ve výfuku "peklo".
spitfireXIV píše:JardaB píše:Zajimavy clanek o DPF http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013053102
Ten člověk prostě rozumí všemu. Hotovej Brouk Pytlík.
JardaB píše:spitfireXIV píše:JardaB píše:Zajimavy clanek o DPF http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013053102
Ten člověk prostě rozumí všemu. Hotovej Brouk Pytlík.
Spis zkusenej technik se slusnym rozhledem i kdyz trosku extremnimi spolecenskymi nazory.
Shoorty píše:Otec ma dvojkoveho Megane s DPF filtrom, ma to natocenych 140 000km a nejak nikdy nemal problem s tym ze by filter otravoval cistenim (zeby svietila kontrola) a to chodi mesto a mimo mesto, ked som to ja dal do servisu vycistit tak sa ma technik pytal ze naco ze by sa to vycistili aj jazdou a ze trvalych usadenin je tam len nieco cez 1 percento.
spitfireXIV píše:Útržkovité znalosti nějak splácá s nabubřelým egem a je to...
Jelass píše:Vyšší spotřeba paliva + výrobní a servisní náklady + náklady na likvidaci = ušetření životního prostředí je blábol. A ten tam vyvrací.
robbert píše:Jarda: Už máš druhý pilíř?
Abys pod tím mostem nemusel chcípnout?
JardaB píše: Uz tak se lidi dozivaje spolecensky nezdrave vysokeho veku
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků