DPF ako ,,cistit"?

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 3. 6. 2013 09:53

tycoon píše:Aha, v tom případě už to tady někdo říkal - jízda po dálnici na 4. převodový stupeň, aby měl motor zátěž a otáčky, aby bylo ve výfuku "peklo".


pokud je DPF znecisten moc, tak to nepomaha a musi z auta ven a vycistit venku
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 6. 2013 09:57

spitfireXIV píše:


Ten člověk prostě rozumí všemu. Hotovej Brouk Pytlík.

Spis zkusenej technik se slusnym rozhledem i kdyz trosku extremnimi spolecenskymi nazory.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 3. 6. 2013 10:05

mna na tej veci ani tak nesral probelm regeneracie a cistenia, ale to, ze sa srala nafta do oleja, to som neprekusol
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jandaxx 3. 6. 2013 12:03

JardaB píše:
spitfireXIV píše:


Ten člověk prostě rozumí všemu. Hotovej Brouk Pytlík.

Spis zkusenej technik se slusnym rozhledem i kdyz trosku extremnimi spolecenskymi nazory.

+1
jandaxx
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 3. 6. 2013 13:47

Útržkovité znalosti nějak splácá s nabubřelým egem a je to...
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 3. 6. 2013 14:15

Shoorty píše:Otec ma dvojkoveho Megane s DPF filtrom, ma to natocenych 140 000km a nejak nikdy nemal problem s tym ze by filter otravoval cistenim (zeby svietila kontrola) a to chodi mesto a mimo mesto, ked som to ja dal do servisu vycistit tak sa ma technik pytal ze naco ze by sa to vycistili aj jazdou a ze trvalych usadenin je tam len nieco cez 1 percento.

to je divne ze se mu ten nekvalitni povoz z francie nerozsypal...
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paty07 3. 6. 2013 23:46

Tak když jezdí svižně, občas podřadí a někoho předjede, tak se ani nedivím. Nám už svítil na výměnu a stačilo dát DPF trochu pokouřit, zhasnul a od te doby klid. Jenom mi nejde na rozum ta ekológie, když po vypálení se pak za autem objevil oblak černýho dýmu, za který by se nemusel stydět ani starej kamion či chrochták bez katalyzátoru a DPF.
paty07
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Kibitz 3. 6. 2013 23:52

spitfireXIV píše:Útržkovité znalosti nějak splácá s nabubřelým egem a je to...

+1

naprosto mi stačil úvod, kde dělá z exhalací dieslu minoritní problém, ignoruje zjištění, že se jedná o prokázaný karcinogen. Pro mě tím přestalo mít smysl číst dál, protože je to jasně tendenční, neobjektivní článek, jehož závěr je předem jasný. Blábol.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 4. 6. 2013 00:34

Vyšší spotřeba paliva + výrobní a servisní náklady + náklady na likvidaci = ušetření životního prostředí je blábol. A ten tam vyvrací.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 4. 6. 2013 05:33

Ten clovek vi o cem pise. A jestli jsou saze z osobaku velky neboi maly problem? Taky mi prijde asi milion jinych zdravotnich rizik dulezitejsi nez dyzlove cmoudiky... Uz tak se lidi dozivaje spolecensky nezdrave vysokeho veku (proste kdyz vcas neumrem, chcipnem hlady pod mostem).
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 4. 6. 2013 09:24

Jarda: Už máš druhý pilíř?
:D Abys pod tím mostem nemusel chcípnout?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 4. 6. 2013 10:22

Jelass píše:Vyšší spotřeba paliva + výrobní a servisní náklady + náklady na likvidaci = ušetření životního prostředí je blábol. A ten tam vyvrací.


O tom snad není potřeba nikoho přesvědčovat, ne? Stejně bych mohl argumentovat tak, že má jezdit na kole, páč auta jsou naprosto zbytečná zátěž pro životní prostředí. Z toho by se chudák opupínkoval. O životní prostředí jde jenom do té míry, aby se zlepšila kvalita vzduchu ve městě. To je důležitější, než celková zátěž pro životní prostředí. Tedy pro člověka.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 4. 6. 2013 10:38

robbert píše:Jarda: Už máš druhý pilíř?
:D Abys pod tím mostem nemusel chcípnout?

Nemam, ani treti ani jinej, neverim, ze by to melo nejaky vliv na chcipnuti hlady pod mostem :-P
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 4. 6. 2013 11:30

Celý ten problém s DPF má kořeny v 90. letech, kdy EU rozhodla, že bude v emisních normách zvýhodňovat diesely, ačkoliv jsou škodlivější pro životní prostředí. Kdyby EU postupovala jako vyspělé země typu Japonska nebo USA, nikdo z garáže by diesel neměl a nemuseli jsme se tady hádat, jestli vymontování filtru škodí či nikoliv.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 4. 6. 2013 12:56

JardaB píše: Uz tak se lidi dozivaje spolecensky nezdrave vysokeho veku


Podle všeho už taky nejsi žádný mladík, tak můžeš jít příkladem a začít u sebe.
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků