Stránka 1 z 1

startér

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 3. 2012 13:25
od felcka
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli je možný opravit startér, který už má nejlepší roky zasebou. Vyměnit uhlíky nebo něco takovýho, nebo je lepší investovat do novýho. Před týdnem jsem koupil fáčko rv.94 ale nevim jestli za tu dobu tam byl danej novej nebo ne :) dík za odpověď.

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 3. 2012 13:32
od Lukas063
Vzhledem k tomu, že NOVEJ startér ( teď se bavím 0.8 KW ) stojí 1500,- a určitě, kdybys zapátral u vás v okolí ( třeba někde na šroťáku ), tak seženeš i dobrej startér za pár stovek...takže na repasy bych se vy**** ;-)

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 3. 2012 14:02
od felcka
dobře :D skusim to na tom šroťáku :D a je možný dát do fáčka startér z felicie 1,9D nebo tam bude problém s volnoběžkou? ( s počtem zubů) protože mi ho známej nabízel.

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 3. 2012 14:29
od Lukas063
z 1,9D nee, páč ta měla startér silnější ( cca 1.8 KW ) a tuším (nejsem si úplně jist) že i konstrukčně byl jinej, takže bys ho tam možná ani nenacpal.
Já když něco sháněl na fávo, tak jedině na šroťák :-D

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 3. 2012 15:00
od felcka
:D tak fajn :D ale z felicie 1,3 pujde ne? to je myslim 1KW :D

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 3. 2012 15:22
od Lukas063
jj, ten by tam měl jít no problema :-)

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 3. 2012 15:29
od kbn-001
z nafty fakt nejde, ale ten z obyč jde sám jsem to tak měl

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 3. 2012 00:14
od Luboš***
A závada je v čem? Např. uhlíky v této čs. konstrukci ještě vyměnit jdou.

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 3. 2012 09:53
od Lukas063
To už nikdo neví, kam se vloudila chybička, každopádně poskládat si "novej" by vyšlo na trošku míň- jenže věc druhá je, jestli si to nechá u někoho zrepasovat...to by pak bylo ještě něco za práci a pak už možná bude levnější sáhnout po funglovce nebo se poohlédnout na vrakáči.

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 3. 2012 11:04
od felcka
problém by nebylo si to opravit :) to bych zvládl, ale když seženu na vrakáči ten z feldy 1KW tak bych bral spíš ten, jelikož jsem četl že má i lepší zvuk a víc vydrží ve favoritu a navíc takovej rozdíl v ceně to asi nebude.

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 3. 2012 15:12
od tombas
Repas startéru stojí cca 1500,- Kč, takže se to vyplatí u dražších kousků, které se už jako zrepasované prodávají přes dealerskou síť v cenéch od 4 tis. Kč výš. Nevím jak škodovky, ale u zahraničních aut není problém cena přes 12 tis. za nový kus.

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 3. 2012 16:07
od lu.kas
No ale u ne 20 let starých aut jako je fávo :)

Re: startér

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 3. 2012 23:18
od pech.
zcela nový, originální startér s reduktorem (stejnej měly feldy, jsou záměnné) od magnetonu (prvovýrobní dodavatel) stojí cca 2500,- polský jsou o 1000 levnější. A pokud má bejt na auto 100% spoleh, tak se originál vyplatí.

K repasu: je třeba vypratu kus, kterej má v pořádku otzubenía převodovku reduktoru, pak se přesoustruží kotva, vyčistí se, podle vůle se vymění pouzdra výstupní hřídele a dají se nový uhlíky.