Pedál spojky + brzdy

zdar.
Mam takovej menší problém s autem, ale předem řikám že do servisu to dávat nebudu, byl by dražší než je cena auta
.
Pedál spojky - poslední dobou na zabití. Začlo to asi před pár dvěma? měsícema, kdy sem auto zaparkoval před domem a po pár hodinách chtěl odjet - spojka začala zabírat ihned a kousek od podlahy. Přes noc se to srovnalo a za dva tejdny zase .. to se srovnalo asi po dvouhodinový jízdě v Praze po prudkym sešlápnutí brzd. Vydrželo asi 3 tejdny (pak začalo mrznout, asi v tom bude souvislost
) a po noci od normální jízdy sednu do auta a pedál spojky úplně bez odporu. Před první jízdou musim pumpovat (šlapat) se spojkou asi 10x, než trochu ztvrdne a de zařadit. Při jízdě musim sešlápnout 2-3 (někdy 4x) ... ale když nechám alespoň trošičku sešlápnutej pedál, tak de zařadit hned a kolikrát chci.
S tim asi souvisí další problém a to prodloužení chodu pedálu brzd (oproti našemu druhýmu autu je to fakt smutný), kterej se dá sešlápnout skoro až k podlaze a stejně bych víc brzdil nohama. Přitom kotouče i destičky sou ještě v pohodě. Osobně bych jako laik řek, že to bude souviset s dosluhující brzdovkou (2 roky tam je určitě, co bylo s autem předtim netušim), ale jak sem řek - do auta moc dávat nechci a radši se zeptám. Teď asi lame dotaz - můžu si brzdovku vyměnit sám, případně nebyl by nějakej jednoduchej návod? Bez kompresoru na odvzdušnění se asi neobejdu, ale fakt hlavně netušim jak na Mitsubishi Lanceru GLXi (1.6, benzín) z roku 1993 (model 1992 - 1996) vypustim brzdovku a kolik jí tam asi tak bude?
Vim že sem pirát a vrah, ale to auto používám víceméně na dvoukilometrový cesty
Mam takovej menší problém s autem, ale předem řikám že do servisu to dávat nebudu, byl by dražší než je cena auta

Pedál spojky - poslední dobou na zabití. Začlo to asi před pár dvěma? měsícema, kdy sem auto zaparkoval před domem a po pár hodinách chtěl odjet - spojka začala zabírat ihned a kousek od podlahy. Přes noc se to srovnalo a za dva tejdny zase .. to se srovnalo asi po dvouhodinový jízdě v Praze po prudkym sešlápnutí brzd. Vydrželo asi 3 tejdny (pak začalo mrznout, asi v tom bude souvislost

S tim asi souvisí další problém a to prodloužení chodu pedálu brzd (oproti našemu druhýmu autu je to fakt smutný), kterej se dá sešlápnout skoro až k podlaze a stejně bych víc brzdil nohama. Přitom kotouče i destičky sou ještě v pohodě. Osobně bych jako laik řek, že to bude souviset s dosluhující brzdovkou (2 roky tam je určitě, co bylo s autem předtim netušim), ale jak sem řek - do auta moc dávat nechci a radši se zeptám. Teď asi lame dotaz - můžu si brzdovku vyměnit sám, případně nebyl by nějakej jednoduchej návod? Bez kompresoru na odvzdušnění se asi neobejdu, ale fakt hlavně netušim jak na Mitsubishi Lanceru GLXi (1.6, benzín) z roku 1993 (model 1992 - 1996) vypustim brzdovku a kolik jí tam asi tak bude?
Vim že sem pirát a vrah, ale to auto používám víceméně na dvoukilometrový cesty
