1.5 dci motor v tahu - pomoc

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ace2 22. 7. 2011 18:35

hmm, tak HDI co tak sleduju má obecně nejméně stížností a nejméně chronických problému v této třídě. Spíš odchází auto kolem, ale že by nějaké HDI mělo problémy jako TDCi a dCi. Navíc Peugeot měl dobré diesely už v plenkách dieselové poptávky. (třeba klasické 1.9D a 1.9TD například v 309 a 405)
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 23. 7. 2011 08:09

Jo jo, HDI jsou v současnosti jedny z nejlepších a navíc proti jiným,. léty prověřené. A o tom, že si je takový koncern, jako je bezesporu Ford, vzal do svých modelů, o něčem svědčí.
Já jsem měl osobně několik aut s HDI ať 2,0 80kW, tak 2,0 100kW, a 1,6 80kW a motor bylo to poslední, co jsem musel řešit. Z hlůediska spolehlivosti a odolnosti se jeví jako nejlepší volba starší 2,0HDI 80kW, který je schopne najet opravdu obrovské nájezdy a netrpí žádnými neduhy a to vč. FAPu, protože v této kombinaci FAPy nebyly, mimo P807, kde byl od r. 2005 (motor měl snížený výkon jen 79kW).

Paradoxně výtečná je i zmenšená verze 1,6HDI, která poskytuje říjemný výkon a jeho průběh, nemá zásdaních problémů, pouze občas 2hm setrvačník a pak samosebou kolem 150.000km FAP.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod Dong 23. 7. 2011 17:48

Me na te 1,6TDCi/Hdi praskla trubka k turbu, tvrdili mi, ze praska skoro na vsech (ve svaru u drzaku), ale to zase neni asi tak velka polozka (netusim kolik to stalo, bylo to v zaruce).
A dvouhmotak asi na sebe taky nenecha moc dlouho cekat...vypada to, ze se zacina obcas ozyvat (120tis.)
Dong
Dong
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod pro.chy 23. 7. 2011 23:30

K86 píše:sorry, ale tomu fakt neverim, to by znamenalo pri 230tkm za rok najezd 640km denne vcetne vikendu, svatku, vanoc a tak.
jeden den v servisu = druhy den najet necelych 1300km.
promin, ale to je spatna pohadka


Byla o tom i reportáž v SM. Byla to bílá 206, Rozváželi noviny nebo časopisy a každý den pro to jezdili do Německa. Zkusím to pohledat.

-- 23. 7. 2011 23:43 --

Tak už.
206 1.jpg
206 2.jpg
OII 1,9 TDI. Béžová cappuccino metla na hlínách. Od 4/2007 537 700 km.
OIII 2.0 TDI. Zase béžová cappuccino metla na hlínách. Od 10/2014 188 000 km
pro.chy
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kokosacek 24. 7. 2011 08:28

Masakr, nalitat v tomhle prcku 1Mkm. Kdyz vidim, jak jsou ve sluzebnich autech odrolene volanty po 250kkm, tak tady bez toho potahu by musel byt jen ten drat uvnitr.
I was there when they landed on the moon,in a studio in Kentucky in June.
I've got Kennedy's brain in a jar,If you knew what I knew, you wouldn't laugh so hard.
Kokosacek
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 24. 7. 2011 10:46

na dalnicich se ten volant tak neochmata jako pri neustalym toceni na okresce. Na sluzebnim s 370 tkm volant vypada tak na 50 tkm :-D
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 7. 2011 11:00

Moc zajímavé počtení ;-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 24. 7. 2011 11:04

OK beru zpatky. Je to mozne


ty vole....
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 24. 7. 2011 11:24

Jenom si vemte kolik mě každý píst ve válci cyklů. To jsou strašný čísla z pohledu výdrže, to už by jeden čekal, že to nebude mít žádné tlaky a půjde to blbě startovat.
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 7. 2011 11:35

Tak hlavne tech cyklu/km bude hodne ruznej pocet pri popojizdeni ve meste a pri jizde na dalnici na maximalni kvalt. A o tom to IMHO je.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 7. 2011 11:37

A taky jak bude poskládaná převodovka, protože tam může být na dálnici na nejvyšší kvalt rozdíl klidně i 1500ot
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod freddy158158 24. 7. 2011 12:19

tak už ho nechte ať to může rozdejchat...tak něco na inspiraci ať se ti dobře dejchá 8-)
freddy158158
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 24. 7. 2011 13:36

ace2 píše:Jenom si vemte kolik mě každý píst ve válci cyklů. To jsou strašný čísla z pohledu výdrže, to už by jeden čekal, že to nebude mít žádné tlaky a půjde to blbě startovat.

a teď si představ, že jsou i motory, které zvládnou 5M km. Cca 2M km na jedno přetěsnění(kroužky, gufera atp.)
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 24. 7. 2011 14:23

co 5Mkm, ale ve VOLVO muzeu v Gotteborgu je naftovy agregat ktery slouzil jako pumpa na vodu nekde v Saudske Arabii a bezel neustale 51let nebo tak nejak strasne dlouho
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků