Baterka (ford Fiesta)

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MoSSiN 27. 6. 2011 18:06

Zdravim, chci se zeptat na vec tykajici se baterky. Mam Ford fiesta 2005, coz asi v tomto tematu nehraje nejakou roli, ale dobre a zkratka kdyz jedu (stratovani probiha zatim bez problemu) se rozsviti kontolka s baterkou....po chvili zasne....a pak se opet rozsviti...Tak se chci zeptat zdali to je tedy jen banalni vec tu baterku nabit (jiz se nabiji), nebo muze jit o problem s napajenim v aute ?
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 27. 6. 2011 18:54

tohle spis bude napajenim, i kdyz baterka 6 let stara toho uz moc nepredvede, pred zimou rozhodne vymenit! ale soucasne promerit altik kolik dava
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 27. 6. 2011 18:57

baterku jsem nabijel po vanocich....:) altik by mel davat kolik ? :). NApajenim jsem si take myslel ze to nejspise bude, kdyz se to pri jizde rozsviti...to me zas odrbou v servisu !!!! :( penezne asi nevite na kolik to tak prijde ?
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 27. 6. 2011 19:08

to ze jsi nabijel baterku nic neznamena, baterka ma svoji zivotnost a ta je tak 5 - 7 let, ale jsou i extremy.
Takze bych nechal tak 2000 (s rezervou) na novou baterku a pak neco na ten altik. Novej bude stat tak 4000? asi. a nebo nejakej levnejsi repas.
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 27. 6. 2011 19:15

To jsi me moc nepotesil.... :pozor jak (spise tedy kde )se meri ten alternator ? Jinde asi problem byt nemuze v nejakem lajcky receno propojeni (kabelaz) ci co....nezlobte se ale jsem zatim lajk zatim informace jenom vstrebavam...
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S.m.r.ť.á.k 27. 6. 2011 19:20

Praktická životnost je 4-5 let. Výjimky potvrzují pravidlo. Na akumulátory Ca/Ca musí dávat altík nad 14,6V
Vyčpělý uživatel.
S.m.r.ť.á.k
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 27. 6. 2011 19:27

jj nak kolem tech 14V a staci to zmerit obyc multimetrem na konektorech na baterce
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 27. 6. 2011 19:29

Ok, kdyz tedy bude pod 14V je to na novy ? ...diky moc chlapi....Cili normal nastartuji a zmerim to, Ok ? O:-)
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 27. 6. 2011 19:31

jo a zkus postupne pozapinat ruzny spotrebice a svetla co to bude delat, jinak casto staci jenom repase, nemusi se kupovat hned novej :)
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 27. 6. 2011 19:39

ok, ted nabijim baterii a zitra to zkusim jak rikate...:) dekuji moc
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 28. 6. 2011 07:49

Tak opet zdravim. Tak jsem to dnes rano zmeril a zda se, ze je vse ok...baterka kolem 13V a alternator kolem 14V (pohybuje se kolem 14,15-14,4 - drobne zakolisani bylo pri zapnuti dalkovych, jinak pri zapnuti klimatizace vubec a pak se to opet vratilo k normalu )pravda je, ze 14,5V nedosahl, ale to je asi jeste stale v norme. Tak cim to muze byt ? :roll: .....baterkou ze je treba za zenitem ( Muze to byt tim, ze jiz je slaba tak to nedobiji ? Startovat slo uplne normalne) ? nebo necistymi kontakty to asi ne co ?
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 28. 6. 2011 08:28

hmm a nepoblikava ti ta baterka jenom treba pri zahratym motoru? protoze me to dela kdyz mam zahratej motor na tech +- 90 tak se obcas stane kdyz stojim na svetlech a dam blinkr ze mi to zacne kolisat nekam ke 13V (mam na to budik normalne na palubce)
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 28. 6. 2011 08:39

nene normalne to sviti aj 15 minut ( to motor byl zahraty)....ale idnes rano kdyz jsem tam dal nabitou baterku tak se to rozsivitilo sice jen na 3s ale i tak by to asi nemelo delat (motor byl studeny)...nevim co s tim zkusim ted chvili pojezdit s nabitou baterkou a uvidi se...ale kdyby mel nekdo nejeky napad co s tim...sem s nim :)
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 28. 6. 2011 09:18

Co prokluzující řemen k altíku?
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.a.x.i.m.u.s 28. 6. 2011 09:58

Nevím jestli je to u všech fordů, ale v Mondeu jsem před cca měsícem řešil, že mi při startování vyletěly všechny ručičky do maxima, po cca 2s se vrátily zpět a vynulovalo se mi počitadlo denních km a PC.
Kontrolka nesvítila a ani neproblikávala během jízdy. Měřil jsem tedy kolik V na ní je a při startování to šlo k 8V. Dal jsem tedy novou baterii a už vše OK. Pak jsem se dočetl, že to ty budíky dělají když je baterie KO.
m.a.x.i.m.u.s
Potížista
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MoSSiN 28. 6. 2011 13:06

ano baterka neni nejnovejsi...to je pravda....kazdopadne uvidim, ale pred zimou baterka jasna...Kdyz tedy mi to dava 14,4V z alternatoru to tedy znamena ze po nem neni ze ? ;-]
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gagarin 1. 7. 2011 12:44

Najskor by som pozrel,precistil a pritiahol kontakty alternator-baterka,ukostrenie.Ak by sa to este niekedy vyskytlo,tak jedine vozit nahradny altik so sebou.
gagarin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rosta12345 1. 7. 2011 18:59

ono by to chtělo spíš změřit když bude svítit ta kontrolka
rosta12345
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Heini 3. 7. 2011 08:21

Každej chce při jakémkoli náznaku problému s elektrikou kupovat novou baterku, já si asi otevřu obchod :D

To je kontrolka dobíjení. Ukazuje,že je něco špatně s alternátorem, neindikuje stav baterky. Jak asi? Takže pokud máš tu možnost, pořádně proměř alternátor - bez zátěže, pod plnou záteží, v otáčkách, na volnoběh, za tepla i za studena.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 7. 2011 08:34

Taky muze byt nekde drblej kabel, zoxidovany konektor, povolena svorka, uhnila zem na kastli nebo motoru... Proste projit kabelaz mezi baterkou zemi a alternatorem pls vodic ke kontrolce altiku. Taky mzou byt uz kratky uhliky, asi soucast regulatoru na altiku - sundat, zkontrolovat, vycistit, pripadne vymenit.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků