Baterka (ford Fiesta)

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MoSSiN 28. 6. 2011 13:06

ano baterka neni nejnovejsi...to je pravda....kazdopadne uvidim, ale pred zimou baterka jasna...Kdyz tedy mi to dava 14,4V z alternatoru to tedy znamena ze po nem neni ze ? ;-]
MoSSiN
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gagarin 1. 7. 2011 12:44

Najskor by som pozrel,precistil a pritiahol kontakty alternator-baterka,ukostrenie.Ak by sa to este niekedy vyskytlo,tak jedine vozit nahradny altik so sebou.
gagarin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rosta12345 1. 7. 2011 18:59

ono by to chtělo spíš změřit když bude svítit ta kontrolka
rosta12345
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Heini 3. 7. 2011 08:21

Každej chce při jakémkoli náznaku problému s elektrikou kupovat novou baterku, já si asi otevřu obchod :D

To je kontrolka dobíjení. Ukazuje,že je něco špatně s alternátorem, neindikuje stav baterky. Jak asi? Takže pokud máš tu možnost, pořádně proměř alternátor - bez zátěže, pod plnou záteží, v otáčkách, na volnoběh, za tepla i za studena.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 7. 2011 08:34

Taky muze byt nekde drblej kabel, zoxidovany konektor, povolena svorka, uhnila zem na kastli nebo motoru... Proste projit kabelaz mezi baterkou zemi a alternatorem pls vodic ke kontrolce altiku. Taky mzou byt uz kratky uhliky, asi soucast regulatoru na altiku - sundat, zkontrolovat, vycistit, pripadne vymenit.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků