Postřehy a zkušenosti ze servisů v ČR - pište sem!

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod XB_1 25. 6. 2020 09:46

Lukas063 píše:To bude problém, az jednou budu chtít auto s gulou abych mohl vozit nosič na kola :D


Presne. V aute je mraky jinych drahych hovadin k nicemu. S krátkými/dlouhými prevody je to demagogie. V dobe,kdy se bezne delaji 6-kvalty (u AT jeste vice rychlosti), se to da poskladat. Resi se kazda desetina na spotrebe a realita je jinde i vic nez o litr. Ale jasne, ze spotrebitel to tak chce :)
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Lukas063 25. 6. 2020 10:31

MV_cz píše:
Lukas063 píše:To bude problém, az jednou budu chtít auto s gulou abych mohl vozit nosič na kola :D

tažný dostane asi chudák punto, někde musím tahat vozejk a renault tam má výfuck, to jsem zase skvěle vybral :roll:

Aaajajaj
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 25. 6. 2020 10:44

já mám na tahání filcku, to je ideální stroj

jen si člověk nesmí zapomenout kurty :-D

filcka.jpg
Keď auto tak žiguli, keď kopnuť tak do gulííí.
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abre 25. 6. 2020 10:57

Jeste jedna poucna citace (je to zas az dole v textu, kam prumerny garaznik nikdy nedocte)
A rada pro kupující? U nových vozů je to jasné – kupujte tažná zařízení, i když je nepotřebujete. Dostanete totiž celé vylepšené auto.

U me priplatek za pripravu pro tazne 4500,-Kc.
Kdybych to nemel, chybejici RJ 8000, kabelaz tazena az nekde od centralni RJ, plus prace dalsich 3000.
Plus kdovi co dalsiho, jako vetsi chladic, odstaneni zaluzi pred chladicem ...
Berte minimalne pripravu, vyplati se to.
Abre
Nováček

Odeslat příspěvekod MV_cz 25. 6. 2020 11:34

Já to dočetl až do konce, ale samozřejmě chytrý pán v článku z Renó/Dacie kecal, protože v meganu r.s. není (logicky) v techničáku uvedena žádná hmotnost vozíku, protože tažné tam nejde :)

Renault, Dacia – Téměř nikdy z výroby, vždy na dodělání

David Tichý, obchodní ředitel, Auto Pokorný: U našich dvou značek to není problém. I proto, že s výjimkou modelů Trafic a Master se u nás tažné z výroby vůbec nedodává, ale řeší se vždy domontáží originálních dílů v servisu. V čistopisech TP i listů COC ke všem našim vozům máme hmotnosti přívěsů i celkovou hmotnost soupravy zapsány. Jediná výjimka, o které vím, je nemožnost domontovat tažné u osobních verzí modelů Master (9- či 17místné varianty), kde se nedá objednat ani z výroby. U tohoto modelu to tak bylo vždy, s novými emisemi ani homologacemi to nesouvisí.


VTP_02a.jpg
Naposledy upravil MV_cz dne 25. 6. 2020 11:39, celkově upraveno 1
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 6. 2020 11:38

Abre píše:Jeste jedna poucna citace (je to zas az dole v textu, kam prumerny garaznik nikdy nedocte)
A rada pro kupující? U nových vozů je to jasné – kupujte tažná zařízení, i když je nepotřebujete. Dostanete totiž celé vylepšené auto.

U me priplatek za pripravu pro tazne 4500,-Kc.
Kdybych to nemel, chybejici RJ 8000, kabelaz tazena az nekde od centralni RJ, plus prace dalsich 3000.
Plus kdovi co dalsiho, jako vetsi chladic, odstaneni zaluzi pred chladicem ...
Berte minimalne pripravu, vyplati se to.

No já mám ten v článku zmiňovaný odstrašující případ, Kodiak 1.4 TSI. Naštěstí s přípravou :)
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 25. 6. 2020 12:28

Já to říkal.
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků