Řekl bych že u těch bezramínkových značkových bude asi poměrně drahá technologie výroby, kvality materiálu a zřejmě tam byl i drahý vývoj. Čínské blady se dají koupit za pár korun, ale to samé od Valea stojí kolem 500-600 kč za jeden kus. Ramínkové už jsou vymyšlený a zaplacený navíc kus nýtovaného plechu bude výrobně levnější než hi-tech guma.
Usuzuji ze zkušeností z renovací starých aut, kde veškeré gumové věci stojí dost peněz narozdíl od plechařiny. Takové těsnění kolem dveří a oken, což není nic jiného jen kus gumového hada stojí až 15 tis kč čistý nákup v dolarech. A takové držáky motoru což je ocelový držák vylitý gumou stojí kolem bůra jeden.
Takže to že jsou tyhle bezramínkové stěrače drahé mě nijak nepřekvapuje. Kvalitně je umí dělat zatím jen 2 výrobci patrně.