Stránka 3 z 4

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 9. 2010 19:01
od Ferdax
mates118 píše:prostředky na zvýšení tlaku...muzete me nejaky dobry doporučit? na nažhavení ;-)....dík

Viagra? Cialis?

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 9. 2010 19:15
od mates118
:-)

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 3. 2012 23:56
od palmexman
jak mi v servise na 1.8t zmeri kompreani tlaky? jaky je postup

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 3. 2012 09:17
od Vana666
No vzdycky se to delalo tak ze se ***** svicky, misto jedne nasadil tlakomer a pri plnem plynu starterem protocil motor. To stejne pro ostatni valce. Nevim jak se to dela s elektronickym plynem

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 3. 2012 09:44
od K86
dneska se uz asi ***** misto vsech 4 svicek a ono to neco vyhodi

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 3. 2012 12:51
od antek II
Mám dojem, že na plyn se nemusí chytat

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 3. 2012 12:57
od Kibitz
ja kdyz merim tlaky, tak i u elektrickyho plynu stojim pri startovani na plynu

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 3. 2012 18:57
od Heini
mates118 píše:zdravím,na trhu je mnoho přísad do motoroveho oleje na zvýšení kompresních tlaku...muzete me nejaky dobry doporučit?U mého Mondea se me uz nechce delat generalka chyta si ce i v -20 ale tak na 8 nažhavení....dík


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hehe fakt jsem se začal řezat nahlas :D

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 3. 2012 00:42
od one-z
Buď postup viz Vana nebo se to dělá nějak přes diagnostiku, která měří otáčky startéru a podle odporu válců to vyhodí nějakou hodnotu. Jak přesná metoda to je, netuším, nejspíš vhodná jen když je jeden válec v prd..., tak se u toho válce startér roztočí více...
Jo a je dobrý vyndat relé na čerpadlo, ať to zbytečně nefluše benzín

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 3. 2012 09:04
od Vana666
antek II píše:Mám dojem, že na plyn se nemusí chytat

a jak se bez plynu zajistí aby motor sál naplno ?

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 3. 2012 16:16
od antek II
Pokud vím, tak tlak tam vznikne při chodu pístu nahoru. Tlak by měl být minimálně u benzinového motoru 8-9 atm. rozdíl mezi válci by neměl být větší než 1,5 atm. Nafta má jiné požadavky. Nikde v manuálech jsem se nedočetl něco o otevřenén sání.

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 3. 2012 17:17
od Vana666
Při chodu pístu nevzniká tlak jen tak sám od sebe, musí se něco stlačovat. A to co se stlačuje je vzduch. Pokud ho tam zavřená škrticí klapka nepustí dostatek, bude se ho stlačovat míň a měření bude výrazně zkreslené

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 3. 2012 16:10
od řidič Pavel
Hmm, a kde u dieselu najdeš škrtící klapku? :D

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 3. 2012 19:36
od Vana666
řidič Pavel: teď nevím jestli se ptáš opravdu vážně ale škrticí klapka je u dieselu pochopitelně taky v sání, i když má jinou funkci než u benzínu. Ale není automaticky ve všech motorech, spíše bývá v těch novějších

Ovšem palmexmanův dotaz i celá tahle stránka se týkají motoru 1,8t což je benzín

Re: jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 3. 2012 21:42
od řidič Pavel
Ptal jsem se vážně, protože jsem se špatně domníval, že se bavíme o starém dieselu, kde škrtící klapka určitě není a i v nových dieselech škrtící klapka nemá funkci škrtící klapky jako u benzínu, takže určitě nemusím šlapat na plyn, abych otevřel "škrtící klapku". Ale pokud se bavíme o benzínu, tak to jsem mimo, přehlédl jsem se.