jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mates118 25. 9. 2010 23:10

zdravím,na trhu je mnoho přísad do motoroveho oleje na zvýšení kompresních tlaku...muzete me nejaky dobry doporučit?U mého Mondea se me uz nechce delat generalka chyta si ce i v -20 ale tak na 8 nažhavení....dík
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tarwas 26. 9. 2010 07:32

Žhaviče jsi kontroloval? :D
Tarwas
Moderátor Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod risomas 26. 9. 2010 09:05

Vymen zhavice, mozno baterka by tiez chcela.
C5 X7 Tourer 2.2
risomas
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 26. 9. 2010 09:08

jojo ty jsem jiz menil minulou zimu...je pravda ze me startér točí pomalu...když jsem Mondeo kupoval tak me to zarazilo...koupil jsem novou baterii ale točílo to porad pomalu...tak jsem koupil fungl nový startér ale také se to nezlepsilo...ale třeba soused má trazita má na něm asi 600 000km a v zime mu to točí jeste 3x pomaleji a startuje mu to...
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 26. 9. 2010 10:22

myslis ze existuje nejaka srajda kterou nalejes do nadrze nebo oleje a ono ti to zlepsi tlaky?
neexistuje
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 26. 9. 2010 11:13

zvětšit kompresní tlak přísadou do paliva? koukám, že úroveň výuky fyziky na školách je hluboko pod bodem mrazu...
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 26. 9. 2010 11:14

nic není nemožné 8-)
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 26. 9. 2010 11:56

a jéje tady je zase kazdej chytrej a rada žádná...nikdo nemluví o palivu to je blbost,ale nevím proč by nějaky přípravek v oleji nemohl zvýšit kompresi v motoru...

-- 26. 9. 2010 12:01 --

http://www.diskont-pneu.cz/motorove-ole ... -s74459762

nevím no...

-- 26. 9. 2010 12:23 --

tady celkem zajímavé čtení:
http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php ... t=komprese
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rosta12345 26. 9. 2010 12:31

proto že vyjeté válce a ojeté pístni kroužky žáden přípravek nevyřeší
rosta12345
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod 970ka 26. 9. 2010 13:05

Pokud Ti to startuje při -20,i když musíš vícekrát žhavit,tak to nemusí být tak špatný.Nech změřit tlaky,to je důležité,podle toho bych pokračoval,někdy stačí jen překroužkovat kroužky Goetz a funguje to dál.Samozřejmě jsou i zmiňované přípravky,které mohou i fungovat,ale na vyšlehaný motor těžko.Zkus třeba toto:
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1284
Carrera S, SL320, X5 3,0D,Kawa W800, Pana GZ 2000
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 26. 9. 2010 13:37

mates118: tak pro blbé... kde je komprese? ve válci nad pístem, nebo pod? A kde je olej? Nad pístem, nebo pod?
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 26. 9. 2010 13:41

mates118 píše:a jéje tady je zase kazdej chytrej a rada žádná...nikdo nemluví o palivu to je blbost,ale nevím proč by nějaky přípravek v oleji nemohl zvýšit kompresi v motoru...

-- 26. 9. 2010 12:01 --

http://www.diskont-pneu.cz/motorove-ole ... -s74459762

nevím no...

-- 26. 9. 2010 12:23 --

tady celkem zajímavé čtení:
http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php ... t=komprese


a kdyz jsme ti my chytri nkolikrat radili at to ***** mondeo 1,8 TD nekuupujes tak jsme byli blbci my a tys byl ten chytrej.
tak tu dal res peetchoviny nad vrakem a vynalezej prelomove aditivum na zvyseni komprese
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 26. 9. 2010 13:45

1,8 TD je sračka všech sraček. 1,3 OHV je o 1000% lepší :D :D Může zkusit tohleto. http://zauto.cz/xeramic-engine-protecto ... p-640.html do sračky se dá klidně nalít další sračka. Tam už se nic neposere
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 26. 9. 2010 14:14

mikicz:koukam že si znalec vznětových motorů:-)Tak pro blbé...kudy ti utíka hlavně komprese?když opomineme ventily tak hlavně mezi pístem...a kde je olej?

K86:Já si ale na Mondeo nestěžuju...3/4 lidí co Mondeo tady haní ani neví jak vypada natož aby stím měli nejake zkusenosti...jen nekde něco slyšeli a pak v diskuzích přikrmují tady ty bláboly jakej je to sráč... Je jasné že když Mondeo koupíte 10 let staré z Holandska co muze mít klidně pul mega na tacháči tak asi motor už nebude uplně super...ale já s Mondeem najel za rok uz dobrych pár desítek tisíc kilometrů a nemůžu si ho jako pracovní auto vynachválit.
Je pravda že by to mohlo v mrazech chytat lépe ,proto jsem založil tohle vlákno...
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 26. 9. 2010 14:18

Pár desítek tisíc? No já nevím :hm Mám za to,že sračkovitost motoru 1,8 TD je tak všeobecně známa,že to potvrdí i evlo i osobně ;-] Slovo profláknutý motor je ještě mírné slovo.
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 26. 9. 2010 14:30

mates118: chceš tvrdit, že ta sračka opraví pístní kroužky a utěsní to? tak jo, hodně štěstí a pak dej vědět jak to dopadlo... jo a zkontrolovat žhavící svíčky tě už předpokládám napadlo, že ano?
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 26. 9. 2010 14:35

Co třeba hustější olej :D :D :D
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 26. 9. 2010 14:41

Já bych do nádrže i do oleje nachcal. Prý to pomáhá hojení :-D
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 26. 9. 2010 14:47

Potvrzuji. Chcánky jsou dobré na rány
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 26. 9. 2010 14:52

Ještě jednou bych zkontroloval žhavičky,protože je jich celá řada,dal bych některé co víc topí,případně bych přidělal předehřev motoru,třeba:
http://www.normans.cz/produkty/blokovy-ohrev
Carrera S, SL320, X5 3,0D,Kawa W800, Pana GZ 2000
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod risomas 26. 9. 2010 16:26

Ja ma tiez fordacky 1,8 TDDi je to sice jeho posledna najvymakanejsia verzia ale zatial sa stazovat nemozem. Za posledne 3 roky co ho mam ziadna porucha. pri -18 chyta na prvy krat. Minulu zimu sice trocha strajkoval pri -12 (chytal asi na 3-4 krat) ale po vymene sviecok opat vsetko OK. Tankovat mozem aj JZD sracky na rozdiel od comonrailov.

Palivovy filter nebude upchaty? Na zlepsenie startov v zime sa da pouzit aj trocha benzinu do nafty popr nejake aditiva.
C5 X7 Tourer 2.2
risomas
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 26. 9. 2010 17:46

mates118 píše:mikicz:koukam že si znalec vznětových motorů:-)Tak pro blbé...kudy ti utíka hlavně komprese?když opomineme ventily tak hlavně mezi pístem....

a proč ty ventily opomíjíš ? :hm
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 26. 9. 2010 18:17

Vana: protože ventily se nedají řešit nalitím xindlu do oleje...
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 26. 9. 2010 18:43

http://www.normans.cz/produkty/blokovy-ohrev
to je celkem dobry ...jen nevim jak bych to řešil na sidlisti s 220V.
No žhavičky jsem dle termínu které se tu používá koupil sračkový...respektivě za sračkovou cenu starline.180kč/kus ale zkousel jsem je nez jsem je tam dal a žhavili jak kráva...
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 26. 9. 2010 18:44

zlepšít tlaky? tak udělat GO... do oleje se nic nedává, protože olej má mazat a ne těsnit :wink:
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 26. 9. 2010 18:46

žhavičky...jaké by jste doporučovali?
http://autokelly.cz/#PATH=3761801;82;15 ... T=0|LNG=0|
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 26. 9. 2010 18:53

King of Potato People píše:zlepšít tlaky? tak udělat GO... do oleje se nic nedává, protože olej má mazat a ne těsnit :wink:

tohle není pravda, dotěsnění je jednou z důležitých funkcé oleje
sjeté kroužky ovšem olej asi nenahradí
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 26. 9. 2010 18:55

majitelé některých turbo fiatů a alfa romeo by mohli vyprávět, jak si řídkým olejem který nedotěsňoval odhulákali motor...
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 26. 9. 2010 18:58

vana... samozřejmě... proto se taky do vylagrovanýho motoru leje hustší olej, nicméně udělat z oleje mazivo o viskozitě obsahu betonového domíchávače opravdu není rozumné.

Což bude jediná fuknce těch skvělých dotěsňovacích přípravků do oleje.

a zrovna posvátné 1.8 TD bych nedráždil nějakýma skvělýma aditivama do oleje tím oním tuplem.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 26. 9. 2010 19:00

Svíčky Brisk jsou český a dobrý.Změřit tlaky,ale je to první co bych udělal,napoví mnoho.
Carrera S, SL320, X5 3,0D,Kawa W800, Pana GZ 2000
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ferdax 26. 9. 2010 19:01

mates118 píše:prostředky na zvýšení tlaku...muzete me nejaky dobry doporučit? na nažhavení ;-)....dík

Viagra? Cialis?
Proletáři všech zemí, vyližte si *****!
-------------------------------------------
Spinner: Ferdaxi, ty ubohá nulo! Nikoho tak primitivního a jednoduchého jsem ve svém životě dosud nepotkal! :D
Ferdax
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mates118 26. 9. 2010 19:15

:-)
mates118
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod palmexman 9. 3. 2012 23:56

jak mi v servise na 1.8t zmeri kompreani tlaky? jaky je postup
\______
/__|___\___
[(O)_____(O)\
_________________
mám: Rapid Monte Carlo 1.2TSi 81kW
jezdil jsem: Golf mkV ,Twingo,Octavia2, Civic G8 1.8iVtec, Rapid Spaceback 1.2TSi 81kW
palmexman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 10. 3. 2012 09:17

No vzdycky se to delalo tak ze se ***** svicky, misto jedne nasadil tlakomer a pri plnem plynu starterem protocil motor. To stejne pro ostatni valce. Nevim jak se to dela s elektronickym plynem
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 10. 3. 2012 09:44

dneska se uz asi ***** misto vsech 4 svicek a ono to neco vyhodi
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antek II 10. 3. 2012 12:51

Mám dojem, že na plyn se nemusí chytat
antek II
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 10. 3. 2012 12:57

ja kdyz merim tlaky, tak i u elektrickyho plynu stojim pri startovani na plynu
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 10. 3. 2012 18:57

mates118 píše:zdravím,na trhu je mnoho přísad do motoroveho oleje na zvýšení kompresních tlaku...muzete me nejaky dobry doporučit?U mého Mondea se me uz nechce delat generalka chyta si ce i v -20 ale tak na 8 nažhavení....dík


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hehe fakt jsem se začal řezat nahlas :D
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 11. 3. 2012 00:42

Buď postup viz Vana nebo se to dělá nějak přes diagnostiku, která měří otáčky startéru a podle odporu válců to vyhodí nějakou hodnotu. Jak přesná metoda to je, netuším, nejspíš vhodná jen když je jeden válec v prd..., tak se u toho válce startér roztočí více...
Jo a je dobrý vyndat relé na čerpadlo, ať to zbytečně nefluše benzín
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 11. 3. 2012 09:04

antek II píše:Mám dojem, že na plyn se nemusí chytat

a jak se bez plynu zajistí aby motor sál naplno ?
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antek II 11. 3. 2012 16:16

Pokud vím, tak tlak tam vznikne při chodu pístu nahoru. Tlak by měl být minimálně u benzinového motoru 8-9 atm. rozdíl mezi válci by neměl být větší než 1,5 atm. Nafta má jiné požadavky. Nikde v manuálech jsem se nedočetl něco o otevřenén sání.
antek II
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 11. 3. 2012 17:17

Při chodu pístu nevzniká tlak jen tak sám od sebe, musí se něco stlačovat. A to co se stlačuje je vzduch. Pokud ho tam zavřená škrticí klapka nepustí dostatek, bude se ho stlačovat míň a měření bude výrazně zkreslené
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič Pavel 13. 3. 2012 16:10

Hmm, a kde u dieselu najdeš škrtící klapku? :D
řidič Pavel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vana666 13. 3. 2012 19:36

řidič Pavel: teď nevím jestli se ptáš opravdu vážně ale škrticí klapka je u dieselu pochopitelně taky v sání, i když má jinou funkci než u benzínu. Ale není automaticky ve všech motorech, spíše bývá v těch novějších

Ovšem palmexmanův dotaz i celá tahle stránka se týkají motoru 1,8t což je benzín
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič Pavel 13. 3. 2012 21:42

Ptal jsem se vážně, protože jsem se špatně domníval, že se bavíme o starém dieselu, kde škrtící klapka určitě není a i v nových dieselech škrtící klapka nemá funkci škrtící klapky jako u benzínu, takže určitě nemusím šlapat na plyn, abych otevřel "škrtící klapku". Ale pokud se bavíme o benzínu, tak to jsem mimo, přehlédl jsem se.
řidič Pavel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vana666 13. 3. 2012 21:45

o.k.
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod freddy158158 13. 3. 2012 22:18

řešíte tu koukám blbiny....a co takhle generálka startéru?..vyšlehaná,suchá mrcha se nebude točit.tudíž nebude docházet ke kýženým tlakum a musel by být zázrak,obzvlášt při -20 aby to chytlo 8-)
freddy158158
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 13. 3. 2012 22:31

freddy: nějak nerozumím proč by měl dělat generálku úplně nového startéru ? :hm
mates118 píše:...koupil jsem novou baterii ale točílo to porad pomalu...tak jsem koupil fungl nový startér ale také se to nezlepsilo...
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod freddy158158 14. 3. 2012 00:34

nečetl jsem to pozorně od začátku.tak se omlouvám,ale novou baterii mu radili a pak už nevidím jinej problém,snad ještě vedení k němu,aby to nefungovalo...tedy to pomalé točení...
když už teda jsem napsal vic,stejně to tu už zaznělo.NIC nenahradí vyšlehanej motor.takže pěkně postaru..hlava dole,písty,kruhy,výbrus a zase to bude mladík.jiná cesta není.. 8-) .... nebo jinej vrak.lepší.nebo nové auto :D
PS: apropo..novej startér.psal jakej?třeba nebyl drahej a pak to tak vypadá ;-)
freddy158158
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ka-spel 14. 3. 2012 00:51

Petr1968 píše:1,8 TD je sračka všech sraček. 1,3 OHV je o 1000% lepší :D :D Může zkusit tohleto. http://zauto.cz/xeramic-engine-protecto ... p-640.html do sračky se dá klidně nalít další sračka. Tam už se nic neposere


1,8 TD jsem měl a stálo mě dost let života. Honem se toho zbav než se objeví šediny. Je to motor na mrtvici. Když už to vypadá, že to je v cajku, tak odejdě něco jiného nebo se to rovnou potká. Těch sraček jsem vystřídal taky dost (Xeramic, Ekolube, Bishop, Liqui Moly) - škoda peněz. Nejlepší aditivum je dobrý olej. Schválně si počti x set stránkové forum o olejích na motortalk.de (příspěvky od olejového guru Sterndoctora). U starých motorů, které měly špatné tlaky z důvodu zakarbonovaných kroužků pomohla očistná léčba Mobilem 1. První výměna výrazně zkrácená, další zkrácená a pak již normálně. I starý MB s 500 tis. km výrazně omládl. Ale to je MB...

Co čerpadlo, vstřiky, nepadá tomu nafta?

-- 14. 3. 2012 00:00 --

mates118 píše:žhavičky...jaké by jste doporučovali?
http://autokelly.cz/#PATH=3761801;82;15 ... T=0|LNG=0|


Já bych hlavně nedoporučil prodejce předražených šmejdů Kelly. :hm
http://www.autodily-prostejov.cz/zapalo ... -opel.html
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod endura 1. 6. 2012 20:35

risomas píše:Ja ma tiez fordacky 1,8 TDDi je to sice jeho posledna najvymakanejsia verzia ale zatial sa stazovat nemozem. Tankovat mozem aj JZD sracky na rozdiel od comonrailov


Bola by to odvaha tankovat PHM z JZD, trysky vo Focuse nie sú nejako extra odolné voči znečistenej nafte, aj keď máš poslednú najvymakanejšiu verziu. Potom daj vedieť, keď ti stúpne spotreba na 8 ~ 10 litrov, koľko stála jedna tryska.

Na zlepsenie startov v zime sa da pouzit aj trocha benzinu do nafty


Naliatím benzínu do nafty robíš palivo suchším, čo vedie ku skracovaniu životnosti čerpadla spolu s používaním nekvalitnej nafty (menej aditív, menej mastnejšia, zbytky vody) - palivový filter nezachytí všetok bordel, odnesú to trysky.
Čerpadlo VP30 v poslednej najvymakanejšej verzii TDDi má pomerne krátku životnosť kvôli suchšej nafte, odporúča sa používať skôr aditíva na zlepšenie mazivosti než benzín, ako si spomínal.
endura
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků