jaký prostředek na zvýšení kompresních tlaků

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Vana666 13. 3. 2012 20:45

o.k.
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod freddy158158 13. 3. 2012 21:18

řešíte tu koukám blbiny....a co takhle generálka startéru?..vyšlehaná,suchá mrcha se nebude točit.tudíž nebude docházet ke kýženým tlakum a musel by být zázrak,obzvlášt při -20 aby to chytlo 8-)
freddy158158
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 13. 3. 2012 21:31

freddy: nějak nerozumím proč by měl dělat generálku úplně nového startéru ? :hm
mates118 píše:...koupil jsem novou baterii ale točílo to porad pomalu...tak jsem koupil fungl nový startér ale také se to nezlepsilo...
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod freddy158158 13. 3. 2012 23:34

nečetl jsem to pozorně od začátku.tak se omlouvám,ale novou baterii mu radili a pak už nevidím jinej problém,snad ještě vedení k němu,aby to nefungovalo...tedy to pomalé točení...
když už teda jsem napsal vic,stejně to tu už zaznělo.NIC nenahradí vyšlehanej motor.takže pěkně postaru..hlava dole,písty,kruhy,výbrus a zase to bude mladík.jiná cesta není.. 8-) .... nebo jinej vrak.lepší.nebo nové auto :D
PS: apropo..novej startér.psal jakej?třeba nebyl drahej a pak to tak vypadá ;-)
freddy158158
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ka-spel 13. 3. 2012 23:51

Petr1968 píše:1,8 TD je sračka všech sraček. 1,3 OHV je o 1000% lepší :D :D Může zkusit tohleto. http://zauto.cz/xeramic-engine-protecto ... p-640.html do sračky se dá klidně nalít další sračka. Tam už se nic neposere


1,8 TD jsem měl a stálo mě dost let života. Honem se toho zbav než se objeví šediny. Je to motor na mrtvici. Když už to vypadá, že to je v cajku, tak odejdě něco jiného nebo se to rovnou potká. Těch sraček jsem vystřídal taky dost (Xeramic, Ekolube, Bishop, Liqui Moly) - škoda peněz. Nejlepší aditivum je dobrý olej. Schválně si počti x set stránkové forum o olejích na motortalk.de (příspěvky od olejového guru Sterndoctora). U starých motorů, které měly špatné tlaky z důvodu zakarbonovaných kroužků pomohla očistná léčba Mobilem 1. První výměna výrazně zkrácená, další zkrácená a pak již normálně. I starý MB s 500 tis. km výrazně omládl. Ale to je MB...

Co čerpadlo, vstřiky, nepadá tomu nafta?

-- 14. 3. 2012 00:00 --

mates118 píše:žhavičky...jaké by jste doporučovali?
http://autokelly.cz/#PATH=3761801;82;15 ... T=0|LNG=0|


Já bych hlavně nedoporučil prodejce předražených šmejdů Kelly. :hm
http://www.autodily-prostejov.cz/zapalo ... -opel.html
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod endura 1. 6. 2012 19:35

risomas píše:Ja ma tiez fordacky 1,8 TDDi je to sice jeho posledna najvymakanejsia verzia ale zatial sa stazovat nemozem. Tankovat mozem aj JZD sracky na rozdiel od comonrailov


Bola by to odvaha tankovat PHM z JZD, trysky vo Focuse nie sú nejako extra odolné voči znečistenej nafte, aj keď máš poslednú najvymakanejšiu verziu. Potom daj vedieť, keď ti stúpne spotreba na 8 ~ 10 litrov, koľko stála jedna tryska.

Na zlepsenie startov v zime sa da pouzit aj trocha benzinu do nafty


Naliatím benzínu do nafty robíš palivo suchším, čo vedie ku skracovaniu životnosti čerpadla spolu s používaním nekvalitnej nafty (menej aditív, menej mastnejšia, zbytky vody) - palivový filter nezachytí všetok bordel, odnesú to trysky.
Čerpadlo VP30 v poslednej najvymakanejšej verzii TDDi má pomerne krátku životnosť kvôli suchšej nafte, odporúča sa používať skôr aditíva na zlepšenie mazivosti než benzín, ako si spomínal.
endura
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků