Motor 1,5 dCi (renault, dacia) - dlouhodobé zkušenosti.

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Saitek 21. 4. 2011 21:34

LPG je na každém rohu
Uživatel neexistuje. Sbohem.
Saitek
Nováček

Odeslat příspěvekod JardaB 21. 4. 2011 21:41

Presne tak, u nas naprosto bez problemu, dojezd na toroid v rezerve odhaduju tak na 500km, no problem.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 21. 4. 2011 21:43

Ano, LPG je na každém rohu, s otvírací dobou jak je pan domácí zrovna doma.... S nádrží v rezervě je dojezd cca 350-400km, a to když se jede někam dál aby se nejdříve na netu naplánovala cesta, která musí kopírovat otvírací dobu... U půlky pump je zrovna mimo provoz stojan atd...
Já měl plyn ve 2 autech a už bych to nechtěl, pokud bych neměl autobus, kde bych měl 5m3 nádrž :-D
Je to stejný, jako to, že liju do nádrže slunečnici z lahví... Mě to nevadí, ten strávený čas, ale hromada lidí by sena to vykašlala, protože těch pár korun jim za to nestojí.
Je to dle mě stejně jen o náhodě, ***** se může i ten benzíňák, sice je měnší šance, ale když se narazí na zmetek, je to jedno... A když do něj dám plyn, je šance, že se něco pos... stejná jak u dieslu. navíc kontroly, parkování, rezervní kolo... Není to pro každého, stejně jako moje lahve :-)
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 21. 4. 2011 23:12

Zrovna parkovani neni zadny zasadni problem, protoze je to zakaz, ktery se neda vynutit a majitele LPG aut dneska parkuji vsude mozne a nikoho se neptaji. Co se tyce dojezdu, tak to hodne zalezi na konstrukci auta, jsou auta, ktere umi toroid 80 litru, coz je hodne pekne. Samozrejme nejaka 40 litrova srandicka je na dve veci.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 4. 5. 2011 19:56

Tak auto je už opravený.
Dneska jsem se dozvěděl, že to mamka dala přímo do dacie... Čerpadlo na faktuře neni (pokud se nejmenuje vysokotlaký ventil - 5800,-)
Jeden vstřik 5600,- další hromada sraček okolo...
Odtah na laně, který jim pujčila 1500,- (v ceně i přijetí na místo osobním autem, kterým to odtáhli za 12kč/km)
testovací jízda 1,5h - 900,- (regulérně bych je zbil :-! )
Celkem s DPH 38 tis... - hodně slušnej výkon na 3 opravený vstřiky :tleskani


Ach jo... jak je stará, tak je blbá... :oboze ani netušila kam to vůbec jelo (volala pojišťovnu at ji o někam pošlou) a dneska když si ho vyzvedla z ní vypadlo tohle to... Ted koukám, že to neměla ani v dacii ale v renaultu.. automb.cz

By mě zajímalo co s tim teda bylo, když čerpadlo neměnili a vstřiky repasovali... tři... čtvrtej, je prej zbytečnej když je v pohodě...
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Saitek 4. 5. 2011 20:03

1,5 DCI JE PORUCHOVÁ SRAČKA. To je tak když si někdo myslí jak ušetří předraženým nafťákem. :D
Uživatel neexistuje. Sbohem.
Saitek
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 5. 2011 22:58

Hezky objektivne a konkretne zhodnoceno :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 5. 5. 2011 06:39

Já jsem to nějak nestudoval.. Předtím jsme měli Polo 1.9SDI, takže volba DCI byla tak nějak "samozřejmá" ale vědět, že ten motor, je taková sračka, tak se na něj.... Nenapadlo mě, že si lze koupit auto co nevydrží ani 100 000km...
V jedný starý jebce mam 430, v další 480, měl jsem dvě s 350tis a všechny do teď jezděj.... holt jiná doba
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 5. 5. 2011 06:55

ROFL, testovaci jizda za 800 :shock:
Kazdopadne draha sranda, dost vyznamne procento celkove ceny auta... Tak se muze dalsich 20 let setrit na nafte, aby se to vratilo :-P
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 5. 5. 2011 07:42

Tak hrozny to neni... 1.6 by jezdila mamčiným stylem tak ta 7,5l, tohle jezdí za 5... Takže rozdíl na palivu nějakých 60 000,- rozdíl v kupní ceně byl 40tis, takže v tuto chvíli to je jakoby 18 v mínusu... to je za chvilku zpátky, když se nic nepokazí :-D
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 5. 5. 2011 07:49

tomlaurin píše: to je za chvilku zpátky, když se nic nepokazí

:hm
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 5. 5. 2011 09:24

tomlaurin píše:By mě zajímalo co s tim teda bylo, když čerpadlo neměnili a vstřiky repasovali... tři... čtvrtej, je prej zbytečnej když je v pohodě...

Možná jsem blbej a zbytečně vyhazuju prachy, ale žil jsem v domění, že když klekne jeden, dva, tak ostatní na tom nejspíš už taky nejlíp nebudou a mění se to vše. Než potom jezdit po jednom to měnit každý měsíc třeba a být vždy týden bez auta :hm Natož v tomto případě, kde zůstal nevyměněn jen jeden...
Ale jak nad tím přemýšlím, tak jestli se někdo motá kolem města a nepotřebuje auto k živobytí, tak to asi nemá cenu :-)

-- 5. 5. 2011 09:25 --

Jo a ta testovací jízda je hustá, kdyby to dala do Bosch dieselu, tak jí to možná vyšlo levnějc :D
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 5. 5. 2011 09:30

jo ono je hezký počítat domělou návratnost a říkat, že takhle jí to žere 5l a s benzínem by to žralo 7,5l. Kde je realita nikdo neví, ale pokud by to jezdilo třeba za 6,5l benzínu tak už ti ten výpočet hodně nesedí ;-)
Jinak když porovnam benzín a diesel tak s feldou mi to bralo 6,5l benzínu a 7 l nafty, takže toliko k porovnání spotřeb.

-- 5. 5. 2011 09:35 --

ad testovací jízda - je to drsný, ale jestli jeli hodinu tak tam flákli hodinovou taxu, páč technika nějak zaplatit musej. Ale ta doba se mi taky zdá přehnaně dlouhá.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 5. 5. 2011 10:05

Samozřejmě by to bylo lepší repasovat vše, já bych to tak udělal... Mamka jim to řekla a oni řekli, že je naprosto OK...
Já s nima nejednal a mamka se s nima hádat nebude, když tomu nerozumí.

Vědět, že to takhle dopadne, tak bych něco dělal, ale do doby než to vyzvedla jsem byl přesvědčenej, že ví co dělá... :-/

S tim jak mamka jezdí, by za 6,5 nejezdila s benzínem ani omylem, tomu opravdu nevěřim... Já jsem s Loganem schopnej jet za 4-4,2l, ona jezdí za 5 a někdy tam má i 5,5... a pokud na nejmenší spotřeba benzínu na spritmonitor 6,7, a největší 9, tak by to u 6,5 nebylo ani omylem... což samozřejmě nic nemění na tom, že 1,5 DCI je motor k ničemu, ale teď už to je jedno...
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 5. 5. 2011 16:12

MOHU SE ZEPTAT PÁNŮ ADMINŮ, KAM ZMIZEL MŮJ PŘÍSPĚVEK??? DÍKY ZDE ZA VEŘEJNOU A JASNOU ODPOVĚ´D. ZAČÍNÁM SI MYSLET NĚCO O CENZUŘE!!!
3MPS
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků