Motor 1,5 dCi (renault, dacia) - dlouhodobé zkušenosti.

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tomlaurin 21. 4. 2011 09:59

Aštar Šeran píše:takže tomášek je mentálek (na tomto fóru známá věc), tankuje do auta nepředepsaný palivo, a francouzi jsou ***** :D


JJ, opět víš o věci hov... to není moje auto... Já mam na tankování sraček nesmrtelný Mercedes 8-)
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 21. 4. 2011 10:01

MELLO píše:
Aštar Šeran píše:šetřím si příspěvek poř. č. 25 tisíc na něco extrémně hodnotného a přínosného :D


Ubohé.


:mrgreen:
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar Šeran 21. 4. 2011 10:03

Za chvíli se třeba dozvím něco zajímavého, třeba že lžu, protože více než 130 na trojku jezdí jen několik výjimečných aut :D Tak to dopadá, když má mello potřebu za každou cenu kádrovat druhé...
vulgárnosti si vyprošuji (mainci aka wolffi)
Aštar Šeran
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 4. 2011 10:05

Všechny ne.....
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wq1 21. 4. 2011 10:20

Ono těch 1,5dCi je několik variant, obecně to žádný zázrak spolehlivost nikdy nebyl, spíš naopak. Poslední verze jako třeba ta 78kW (myslím že někdy od r.2005) už jsou spolehlivější.
U Dusteru je to dilema, neb 1,6 tě pomalu ale jistě sežere na spotřebě pokud jezdíš víc a dCi zase na servisu....
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 21. 4. 2011 10:37

takze ani jednim chybu neudelas :D :D :D
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bleach 21. 4. 2011 12:29

otec ho ma v kaskaji a nejakejch 130tis. km zatim v pohode. ale uz brzo pujde...
jediny co se zatim ***** byly zadni tlumice. francouzsky :-D
bleach
Inventář

Odeslat příspěvekod Anonymni 21. 4. 2011 13:50

hm kdyby se počítal smeťák tak mám už za celé forum skoro 23 tisíc příspěvků, takhle jsem jen na 9 tisících
Anonymni

Odeslat příspěvekod Diesel 21. 4. 2011 15:07

Na renaultfore sa traduje, že ten motor vie predviesť každú možnú závadu, nemá žiadnu vyslovene silnú časť, okrem spotreby. Kľudne sa ti môže stať, že do 100 000 km odíde čerpadlo, vstrek, dvojhmota, staršie sa zadierali na kľukovke, je otázne či to už poriešili alebo nie...
A5 3.0 TDI quattro MT
Diesel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 21. 4. 2011 15:12

segra s kangem na to najela skoro 300 tisíc ale v servisu to bylo skoro furt, jenže tyhle 1.5 se dělaly v různých verzích a nevím jestli trpí všechny.. co jsem slyšel, renaulťácká jistota je 1.9 dci
Anonymni

Odeslat příspěvekod Diesel 21. 4. 2011 18:40

maty: Áno, 1.9ky sú v pohode, ale len ak si od novoty menil olej každých 15tkm, nie 30 tkm ako udáva výrobca. Na renaultfóre je kopu meganov a scenicov, ktorým sa zadrely šály a motor kaputt. Preto ak má niekto s dci nabehané cez 150tkm, odporúča sa preventívna výmena šálov. Pri 1.5 dci vyrobených do 2008 aj skôr. Cena za nové šály, ojničné šróby a olej by sa mala zmestiť do 150e, ale je to rozhodne menej ako keď sa to sekne. V lepšom prípade kľukovka neopustí blok motora, len bude motor klepať a škrípať. Mne sa to stalo pri 166tkm a v renault servise mi oznámili cenu 88000 sk za diely bez roboty.
A5 3.0 TDI quattro MT
Diesel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j3s 21. 4. 2011 19:30

El_Walker píše:.... Nevím si však rady v rámci motorizace (1,6 16V benál /vs/ 1,5 dCi nafta).
Za sebe bych šel do 1.6 a za ušetřený peníz instaloval (kvalitní) plyn. Pořizovací cenou i platbou za palivo budeš mírně pod naftou, v zimě nebudeš mrznout a nad 100 tis.km nebudeš pořád nervozně přemítat, kdy a kde to klekne.
j3s
Štamgast

Odeslat příspěvekod tomlaurin 21. 4. 2011 21:15

Tak je tedy v tahu čerpadlo a tři vstřiky, takže repas vstřiku a nové čerpadlo s prací nějakých 30tis...

Mít bezníňáka, tak to co se ušetřilo koupi se projelo, takže i s touto opravou je to zatím nula k nule...

Plyn nepřipadá v úvahu... do rezervy se nic nevejde a hledat pořád někde plynový pumpy je opruz. Nebavilo to ani mě, a to když mam možnost ušetřit korunu, tak po ní skočim... Aby mamka řešila kdy kam jet k pumpě, než někam pojede. To už je lepší ten diesel... a uplně nejlepší by bylo, když by fungoval jak má :-D
Jinak je to první investice po 4 letech a 80tis do logana, takže i tak zatím překvapuje ;-)
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 21. 4. 2011 21:27

Nechtelo by to repasovat uz vsechny??? Nebo si servis setri praci na priste... Jinak teda fakt vyhra, kdyz uspora celkem 0 proti benzinu, a to se teprv zacne sr.at.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hobitt 21. 4. 2011 21:33

tomlaurin: Plynovejch pump je dost. Třeba Lukoil a spousta malejch pumpařů.
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
2006 Škoda Fabia Combi 1.4 16V LPG
2007 Citroën Berlingo 1.4i X
2017 Dacia Dokker 1.6 LPG
hobitt
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků