Zivotnost systemu Start-Stop

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod King of Potato People 4. 5. 2010 16:15

tak motor nejaky cvrcek zere za hodinu stani 0,5L/hodina... takze kdybych na 100km ve meste hodinu stal (coz se mi nestava, protoze i velke mesta jezdim s rozumem a mimo spicky) tak bych usetril pri najezdu ve meste 30tkm 4.500,- Kč kolik ten bazmek v autě stál vědět nechci, protože to v autě nechci.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod major 4. 5. 2010 16:17

Lupo 3L najeto 260 kKm, a start stop systém maká jak má (dokonce i původní baterka)...
major
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zandome 4. 5. 2010 16:17

netusim aka je navratnost, ani kolko mi to doteraz usporilo, beriem to ako celok a pozeram sa na to kolko do toho auta davam penazi.

Ovsem je pravda, ze auto som kupil nove a planujem ho predat este pred skoncenim zaruky, takze nejaku spolahlivost neriesim
zandome
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 5. 2010 16:17

jencik: to i chrochták žere víc
anonymni

Odeslat příspěvekod King of Potato People 4. 5. 2010 16:18

mi nerikej, 1,6 MPI si vezme za hodinu stani 0,6 nebo 0,7 L benzinu... ze by soudruzi z chrochtakova udelali nekde chybu?
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 5. 2010 16:19

1.6 si bere lehce pod litr.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 4. 5. 2010 16:24

stravil jsem v O1 1.6 MPI noc, topil a vetrak na jednicku a 0,7 na me svitilo rano a to jsem to zahrival strategickym oscilovanim ke 2000rpm.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 5. 2010 16:26

Tak proč mám 0,6?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 4. 5. 2010 16:28

protoze kdo rika, ze musi zrat TDI na volnobeh min nez 1,6 MPI ???
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 5. 2010 16:28

No to je fakt.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nordkapp 4. 5. 2010 16:29

chcel som sem napisat ze je to sice v nasich podmienkach system uplne zbytocny, ale jeho prevedenia by som sa nebal, pretoze to bude dimenzovane rovnakym sposobom ako vsetky ostatne veci v aute ... navyse je to zatial vypinatelna ficura, az to bude povinne tak bude horsie :-D :-D ... malo to byt povodne obsiahlejsie ale zmazal mi to nejaky general ... pojednaval som napriklad o tom ze na urcity cas sa neoplati motor vypinat a opatovne startovat :-D
Niektoré ženy sú všetky rovnaké. :-P
nordkapp
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 4. 5. 2010 17:06

Ten systém je poměrně komplikovanej, motor se nevypne za přílišného chladu/horka venku, když je studený motor, když je moc teplý motor, když je slabá baterka, když je velký odběr proudu, atd.

Jinak co se týče vychytanosti - naše firma dodává jednu z klíčových a na teplo choulostivých součástek motoru, která určitě trpět bude. Jedna z automobilek, která s tím začala, nám o použití S&S řekla jen tak mimochodem až po začátku dodávek do výroby :D Žádné speciální testy se samozřejmě nekonaly (a ani u jiných jsem ještě o žádném neslyšel).
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zandome 4. 5. 2010 18:03

To ci je system komplikovany alebo nie, neviem a ani to neriesim. V mojom aute to mam, F U N G U JE T O, vzhladom na fakt, ze kolko aut Yarisov Toyota predava sa velmi o spolahlivost nebojim.

Neviem co je prilisne teplo/zima, ale ked sa motor zohreje, tak ho to na najblizsej krizovatke vypne. S prilis teplym motorom som sa nestretol - mozno robim nieco zle :) Baterka v mojom pripade slaba nie je, lebo autom jazdim kazdy den, velky odber prudu - to ako ked si k autu pripojim chladnicku? Na Slovensku je povinnost svietit aj cez den a ze by to malo nejaky negativny vpliv, to nie, takisto to funguje aj v kombinacii spustene stierace a vyhrievanie zadneho skla.
zandome
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 4. 5. 2010 18:17

Problem bude asi s instalaci LPG -> nebrat ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CyberVic 4. 5. 2010 18:35

wolff píše:
Start stop imho umí vyhodnocovat interval stání a je-li kratší než XY, tak motor stejně nevypne.


...hmmm, takze system START STOP vidi do budoucnosti... :-D :-D :-D

Uz se nemuzu dockat, az jeho vestecke schopnosti aplikuji treba do firmware automatickych prevodovek, a vo teprve az pronikne z pod kapot nasich plechovych pastik do jinych udelate pro bezny zivot...
VW Sharan Highline 2.0TDI 125kW DSG
VW Tiguan 4M Sport&Style 2.0TDI 103kW DSG
CyberVic
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků