od thybor 11. 2. 2018 05:05
zasa len potvrdila odrbávačska filozofia VW/Š. Už len ten rozdiel medzi KIA a Škoda je markantny. Mne to vychádza tak, že problém životnosti batérie , nie je problém S&S ale problém VW, da sa jednoducho napísať, že zasa v jeho odrbávačskom SW, lebo emisia. Ono nie je S&S ako S&S. Ja osobne som s ním spokojný, občas ho tiež vypnem, ale chváli si system štartovania, ktorý sa deje pomocou reverzného alternátora, čiže žiadna škrkanie štartéra, ale plynulý a tichučký rozbeh motora. V systeme je zaradeny kondenzátor, ( SUzki, má dokonca malú baterku), ktorý vyrovnáva napäťové špičky, čiže akumulátor je menej namáhaný. V konečnom dôsledku mám kvalitnejší akumulátor, príjemnejšie štartovanie, kvalitnejšiu elektroinštaláciu. Fakt, veľa záleží od prístupu výrobcu, či mu ide len o splnenie limitov, alebo je schopný/ochotný, dodať kvalitný, a hlavne funkčný sastém, a nesnaží sa za každu cenu odrbať zákazníka, kôly svojím ziskom.