Podle mě jsem jí zkoušel dát na hlavní stojan (protože na policajta zdechne) a nenastartuje až když je chcíplá po delší dobu, ale co jsem motorku oběhnul tak jí to nevadilo.
Jj to o tom nenabíjení jsem nevěděl a asi nejen já. Proto mi na poslední servisce říkali v autorizáku, že baterka je v háji a museli ji dobít (přitom stará půl roku) a když jsem jim tvrdil, že auto sice týden stálo, ale do servisu jsem jel hodinu, že by se prý dobila....
Ze to nedobiji porad to je podpasovka. Ja mam merak baterie. Takze co to.pul roku premerim a kdzy bude malo tak to.dobiju. No ale co jsme z toho pochopil ze kdyz date jednou mesicne 60 km vkuse bez start stop, tak se to dobije. Nebo ne?
Vypnutím start-stop se nevypne "inteligentní" dobíjení, takže to nepomůže. Moc jsem ten algoritmus nepochopil, ale zdá se, že pomůže jen brzdění motorem, nebo (u některých aut) v zájmu úspor trvale vyhřívat sedačky nebo zadní okno.
Koukám, že moje staré benzínové střepy s karbecem nebo nepřímým vstřikováním budou brzy hodně ceněné
Naposledy upravil nadoba dne 10. 2. 2018 12:34, celkově upraveno 1
Njn, ekologie postavena na hlavu, usetri se malinko paliva ale zato se nasobne vic energie spotrebuje na vyrobu baterek co by jinak nebyly potřeba, nehlede na olovo a další fuj chemikalie...
Ja mam EFB a nova do auta stoji 2500. Coz je jeste ok. Ale pisou ze na dobineni pomaha jen brzdeni motorem. Takze z kazdeho kopce zaradit rychlost a je po starostech.
Da to dost prace, aby se clovek docetl jak zachazet s temi malymi turbo motory aby vydrzely. Napouzivat star-stop, motor hned nevypinat, az za 30 sekund. brzdit motorem. Prvnich 1000 km nevytacet nad 3500 otacek. Atd
I tak mi vydržela baterka skoro přesně šest let i se start stopem, což bych řekl, je takové normální číslo dneska, ne? Jenže možná ta stará baterka funguje, jen se nestihla dobíjet a blbý je, že to nikde nepoznám, že zrovna (ne)dobíjím. Chtělo by to tam nějakou ikonku