Stránka 3 z 5

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 1. 2010 23:23
od HondaMan
protože to imo popírá principy tohoto projektu. Vždyt jednou z hlavních zásad jsou minimální odstupy z důvodu aerodynamického pytle...

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 1. 2010 23:40
od Jeffe
Jestli dojde k nehode bude za skodu na vsech vozech automaticky odpovedny ridic prvniho vozu? :D A kolik bude brat za kilometr vedeni vlacku? :)

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 1. 2010 23:45
od R.F.
Jak znam cesky dalnice tak i pul kilometru je malo :-l

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 1. 2010 23:51
od Čendoslav
HondaMan píše:
Čendoslav píše:Pro kamiony by to ale v zásadě špatný nápad být nemusel...stejně už tak jezdí ve vláčcích, takhle by to bylo aspoň elektronicky posichrované a šoféři by si mohli dát šlofíka...
super nápad ;-) X kilometrová kolona kamionů bez mezer na zařazení a puštění rychlejšího :roll:


Stejně kolikrát jezdí s minimálníma rozestupama...stačilo by stanovit maximální délku vláčku třeba na 10 kamionů a rozestup mezi vláčkama aspoň 200 metrů...čísla si cucám z prstu, ale myslim že by to reálně fungovat mohlo...

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2010 00:02
od S-Tony
Čendoslav:
200 metrů?
Tak to si to nepochopil. Hlavní smysl byl v té úspoře, že auta jedou těsně za sebou.

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2010 00:08
od evlo
No system udrzeni v pruhu je adaptivni tempomat taky, tak furt nechapu, proc to nemuze samo zatacet.

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2010 00:12
od MELLO
S-Tony píše:Čendoslav:
200 metrů?
Tak to si to nepochopil. Hlavní smysl byl v té úspoře, že auta jedou těsně za sebou.


Nauč se číst - rozestup vláčků....rozuměk VLÁČKŮ :-P

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2010 00:13
od R.F.
A neni uz pak lepsi vsude udelat normalni koleje a hotovo?:)

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2010 00:55
od Jeffe
Ano, rika se tomu vlak a funguje to uz pres 100 let. :mrgreen: :-)

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2010 00:57
od S-Tony
Nejlepší by bylo poslat kaminony zpět na železnici, jak tomu bylo než to ***** lobisti.

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2010 01:03
od HondaMan
Až se to dopravcum vyplatí, kamiony budou po železnici jezdit.

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2010 01:04
od S-Tony
Tak to stačí pořádně zvýšit sliniční daně na nákladní vozy.
Pak se jim železnice vyplatí. :lol:

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2010 01:05
od Screepy
To je komédie :D a co když teda první řidič bude "profík" jakoby, najednou bude potřebovat jet na benzínku, tak celej vlak pojede kvůli němu na benzinku, protože tam neni další profík? Nebo mu zavolá manželka, že něco zapomněl doma a vlak pojede zpátky domu za manželkou v lepšim případě, v horšim se rozpadne :-S
V německu by mohli zavést takový dálniční TGV jen s rychlýma autama, že by byla konstantní rychlost 200 plus , problém je, že když mašinfírovi TGV vjede do levýho kamion, tak se minimálně půlka osazenstva vagonů za nim, poleje kafem :D ..no kluci vývojáři maj eště pár velkých hádanek :D

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2010 01:22
od BarneyG
Screepy píše:Nebo mu zavolá manželka, že něco zapomněl doma a vlak pojede zpátky domu za manželkou v lepšim případě, v horšim se rozpadne :-S

Jako že se autobusák na trase Praha-Brno bude v půli cesty vracet domů pro sváču?

Re: Silniční vlak

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2010 01:29
od S-Tony
Já bych to viděl tak, že třeba v brně zadáte do GPS trasu, že jedete z Brna do Prahy.
Na dálnici se pak příslušné auta se stejnou trasou najdou na vzdálenost x kilometrů pomocí udělátek a navzájem se přiblíží a zařadí. A před Prahou se zase rozdělí.
Fungovalo by to jen u aut co mají třeba společnou trasu na vzdálenost větší než třeba 20 km.
A tím pádem by pak bylo předem jasné kdy se trasa rozdělí a klidně by mohly dostatečně předem na to řidiče dané přístroje upozornit.
V případě že se na trase bude dít něco podivného bude vodící řidič mít možnost zmáčknout požadavek na odpojení a ostatní řidiči by převzali kontrolu. Pokud by to nestihli, tak to auto pak samo začne brzdit podle překážek před ním.