Silniční vlak

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jeffe 20. 1. 2010 00:49

A co ten moudry system udela kdyz se mezi treti a ctvrte auto ve vlacku zacne cpat nekdo z vedlejsiho pruhu? Zacne brzdit, rozpoji vlacek a spici ridice ctvrteho a dalsich aut vzbudi budik? :D
Superforum - v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství :D
Jeffe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 20. 1. 2010 01:09

No tomu auto co se tam bude cpát naskočí na čelním skle červená signalizace že jede vlak a musí počkat.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jeffe 20. 1. 2010 01:14

Idealni by bylo kdyby mezi jizdnimi pruhy byli sranky ktere by sli dolu kdyz se ten vlacek bude blizit. :-D
Superforum - v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství :D
Jeffe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 20. 1. 2010 07:41

IvoX3 píše:Nedokážu si představit, že poejdu v levým pruhu, uvidím značku, že za 1000m chci sjet z dálnice a pravý pruh bude "zablokovaný" tímto "vlakem". Asi pak zastavit v tom levým pruhu a čekat až projedou :)

na D se stejně jezdí jen v levém
předjížděcí a odbočovací je přece pravý a odstavný pruh
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod henk 20. 1. 2010 07:56

Pokud by vlakvedoucí měl být profík, tak to nebude dělat zadarmo, za cestu Praha-Brno by si po započtení nákladů (palivo, amortizace) počítal určitě 2000Kč. Pokud má mít vláček 8 aut, tak je otázka, kolik lidí by to bylo ochotných zaplatit, to už by mohli jet rovnou vlakem. Takže podle mě vlakvedoucí budou ryzí amatéři a nadšenci s mírnou poruchou osobnosti ;-)
henk
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.II 20. 1. 2010 08:21

Myšlenka stejně šílená, jako vedoucí úloha KSČ
Ford Focus 1.8 TDCi
Jouda.II
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 20. 1. 2010 08:29

Jouda.II píše:Myšlenka stejně šílená, jako vedoucí úloha KSČ


Rekl bych, ze timto by se to dalo uzavrit. :) :tleskani
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod JardaB 20. 1. 2010 09:06

Ta myslenka je tak blba, ze se to bude urcite realizovat - samozrejme povinne. Uz se tesim.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jeffe 20. 1. 2010 09:26

Pirati silnic kteri budou mit vic nez 6 bodu budou povinne jezdit uz jenom ve vlacku za Fabii HTP. :D
Superforum - v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství :D
Jeffe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 20. 1. 2010 09:49

Jouda.II píše:Myšlenka stejně šílená, jako vedoucí úloha KSČ


+1 :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BarneyG 20. 1. 2010 10:21

henk píše:Pokud by vlakvedoucí měl být profík, tak to nebude dělat zadarmo, za cestu Praha-Brno by si po započtení nákladů (palivo, amortizace) počítal určitě 2000Kč. Pokud má mít vláček 8 aut, tak je otázka, kolik lidí by to bylo ochotných zaplatit, to už by mohli jet rovnou vlakem. Takže podle mě vlakvedoucí budou ryzí amatéři a nadšenci s mírnou poruchou osobnosti ;-)

Vy to pořád nechápete. Vypadalo by to tak, že zřizovatel systému (stát?) udělá dohodu např. se Student Agency, která řekne, že každou hodinu jede D1, D5, D11 atd. Do autobusů se namontujou ty systémy a normálně se jezdí.
Takže úvahy o rozdílných jízdních vlastnostech aut ve vláčku atd. jsou úplně mimo, protože vpředu pojede linkový autobus, který bude vždycky nejslabší článek.
Jestli už by ale potom nebylo lepší jet rovnou tím autobusem.
BarneyG
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 20. 1. 2010 10:22

To je blbost
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marthuf 20. 1. 2010 10:54

A nehoda jednoho z "vagónů" by se platila z PR mašinfíry?
marthuf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 20. 1. 2010 10:57

No kdyz vidim, jak jezdi St. Agency s tema autobusama, tak by jim jen tak nekdo nestacil :-P
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marthuf 20. 1. 2010 12:00

Jaký je dneska rychlostí limit pro autobusy?
marthuf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků