Silniční vlak

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod marthuf 19. 1. 2010 19:18

marthuf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 19. 1. 2010 19:22

nerad bych skončil u někoho v garáži
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 19. 1. 2010 19:24

chujovina...zase měl někdo dobrý známý, tak se dostalo až do této fáze. Ale je to slepá cesta, to už raděj ať auta jezdí sama, na dálnici by to nebyl velký problém realizovat.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 19. 1. 2010 19:28

na pičoviny se prachy vždycky najdou
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod speleo 19. 1. 2010 19:31

Ptákovina ...
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 19. 1. 2010 19:37

Ale stejně ta elektronika musí být vymakaná. Si vemte, že každý auto v koloně bude mít i dost odlišný jízdní vlastnosti a schopnosti, především decelerace. Jak to zvládne všechny ukočírovat při panickém brzdění vůdčího auta... Nebo co když mě to nouzově odpojí a já budu mít zrovna hlavu z okna, nohy na spolujezdci a ruce pod *****í? Stejně by se musel sledovat provoz a situace a být připraveni převzít řízení...na *****
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 19. 1. 2010 19:47

Kibitz píše:Ale stejně ta elektronika musí být vymakaná. Si vemte, že každý auto v koloně bude mít i dost odlišný jízdní vlastnosti a schopnosti, především decelerace. ..

no co, rychlost vlaku se přizpůsobí nejslabšímu článku řetězu

takže je to nahovno
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marthuf 19. 1. 2010 19:47

Zajímalo by mě, jak probíhá testování. Vlastně bych to chtěl testovat. Ale že to bude fungovat v normálním provozu si jistý nejsem.
marthuf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 19. 1. 2010 19:49

Kdyby nevymejsleli picoviny a radsi povolili 180 nebo radsi neomezene. Pak by se clovek nenudil a bylo by to v klidu ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marthuf 19. 1. 2010 19:51

Ale je pravda, že na zácpy na magistrále by to mohlo být dobré - kolona by se celá rozjížděla v jeden okamžik.
marthuf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 1. 2010 20:46

Nikdo nebude chtít jezdit jako první.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marthuf 19. 1. 2010 21:17

MELLO píše:Nikdo nebude chtít jezdit jako první.

Psali, že by to měli být profi řidiči. Jinak by se mohli třeba v koloně střídat... Podle mě věc užitečná pro kamiony, u osobáků si to dokážu představit dost těžko.
marthuf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maxie 19. 1. 2010 21:19

Toho bych se nechtěl dožít...
... to be yourself is all that you can do ...
maxie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marthuf 19. 1. 2010 21:19

Jinak chtěl bych vidět, jak vyřeší situaci, kdy je v koloně několik aut s různým pohonem a pneumatikami, vodič projede bez problémů, druhé auto dostane hodiny a ve třetím by seděl spící řidič...
marthuf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 19. 1. 2010 21:40

Těch situací co by se muselo ošetřit je mnoho. Tohle se nedá rozumně vyřešit.

Až se bude chtít vodící řidič odpojit, tak musí třeba upozornit ostatní řidiče dostatečně včas, aby se stihni zorientovat. A když ostní řidiči nestihnou převzít vládu nad svým vozem, tak mu auto nedovolí jen jinam než kolona. ^^
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků