Stránka 5 z 8

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 11. 2019 17:24
od Thunderdome
Takže tým sme zistili že jediná rada je ísť do servisu lebo to môže mať 10 dôvodov... Ale majú takéto fóra taký zmysel že ak sa sem nabudúce niekto "dogoogli" tak si prečíta odpoveď ako to vyriešil ten fiaťák, ja sem tiež napíšem odpoveď čo tomu bolo, takže niekto si to prečíta a bude vedieť čo ho čaká. Takže niekomu snáď pomôže.

Inak tak som sa sem dostal aj ja že som googlil tento problém a nšli mi dve fóra vrátane tohoto a kopec strán ktoré mi boli na smiech ako skontrolujte baterku atď. To je samozrejmá vec v prípade ak štartér slabo točí, ale keď štartér točí ako má, motor tiež ide ako má, problém je len to že nechytí. Na to nech napíšu článok tí mudrlanti z moto webov.

Tak poďme tipovať! Ja tipujem že riadiaca jednotka, alebo snímač klepania... :-|

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 11. 2019 19:53
od polda
Benzín

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 11. 2019 19:56
od Mikey89
Může to být i slabá baterka... Tu bych zkusil vyměnit jako první a uvidíš jestli se to zlepší nebo ne...

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 18:19
od Lukas063
začít tím jednoduším..

Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 20:22
od Thunderdome
polda píše:Benzín

Neviem čo si o tom myslieť lebo kolujú rôzne klebety že na tých lacných benzinkách (jurki, oliva pod) že predávajú pančovaný benzín čo riedia kdečím a že to pokazí motor ale druhý tábor zase tvrdí že ako je potom možné že tam tankujú aj nové drahé autá majitelia sa toho neboja? Ani jedno nové auto sa nepokazilo. Tak zatiaľ nemám žiadny rukolapný dôkaz že sú tam pančované benzíny čo kazia motor...

Baterka je čisto nová. Veď dlhé minúty vládze točiť ten štartér, a ten točí normálne rýchlo ako má. Otázka je prečo motoru trvá tak dlho chytiť a prečo niekedy nechytí vôbec.

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 20:22
od tombas
Špatné ukostření, vadné kabely od svíček, zapalovací cívky, snímač otáček na klice... to jsou ty levné závady.

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 20:24
od Thunderdome
Takže to nadávanie na italské autá berme tak že francúzi sú o čo lepší? Väčšina kamarátov tvrdí že jediné spolahlivé staré autá majú japonci a nemci.

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 20:28
od tombas
Copak nevíš, že pokud se na italském autě něco pokazí, tak je to od Bosche nebo nějaké jiné německé firmy?

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 21:48
od evlo
a nebude to tim, ze bosch ma patent na takove to idiotske zapalovani/vstrikovani nekdy z roku 1900 a jeste do nedavana to automobilky furt pouzivali?
Takze ono pouzivat 100 let starou technologii a nadavat, ze se to ***** vs. automobilka byla moc socka na to vymyslet neco vlastniho.

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 22:16
od tombas
V autech je toho od Bosche, Lucase a pod. firem spousta. Málokterá automobilka si vše vyvíjí sama a z velké části tyto systémy nakupuje hotové.
Výjimkou nejsou ani značky jako RR, Bentley, MB, BMW...

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 22:21
od evlo
Treba na japonskych autech co mam, na vsech dokupy je od boche vstrikovani u dyzlu a jedina fakt vec takova vetsi co se na tom kdy ***** je ono, pritom kdyz by tam dali nejakej moderni primovstrik, tak to bylo jednodussi a spolehlivejsi

-- 17. 11. 2019 22:21 --

Jo kdyz uz pises offtopik sracky - Denso klima v bentley je uplne jinak nez Denso klima ve skodovce, je jedno, ze vyrobce je stejny, a pak je jeste denso klima v EU MB, ktera je fakt super. To je jen priklad, samozrejme to stejny plati treba o tlacitkach apod. z A. Raymond, ktery pro Aston martin a VAG vyrabi ty tlacitka jinak, ale uchyty delal stejne, dneska to delaj v cine.

-- 17. 11. 2019 22:24 --

Ano, pracuji v CR v IT, v CR je tak 95% prumyslu automotive, je pravdepodobne, ze jsem s tim prisel dost do styku za ty roky jako spousta lidi z fora, treba vim, ze JardaB delal pro Magnu ve stejny cas co ja.

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 22:25
od tombas
Jo jo, neříkám, že všude je to samé, ale tyhle specializované firmy prostě mají svůj sortiment v řadě značek. Jasně, že i kvalita se liší podle ceny.

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 23:33
od Thunderdome
OK tak se vrátime k téme... Tak se bavíme o tom proč nenastartuje Renault benziňák 1,4-ka... Nevíte co používa Renault? Taky Bosch? A vlastně v dnešní době už není jedno či je auto francouzské nebo italské jelikož vše vyrábí automotive napr. na slovensku a to se montuje do aut v celé evropě?

Říkáva se že když si dnes koupíš Dacii tak sis koupil vlastně Renaulta v levnejší verzi, a taky je jedno či si koupíš Volkswagen Up nebo Škodovku CityGo lebo obě se vyrábi v Bartislavě na stejné lince! To jen tak na margo značek ale tak zůstáváme u témy s problémy se startem.

tombas píše:Špatné ukostření, vadné kabely od svíček, zapalovací cívky, snímač otáček na klice... to jsou ty levné závady.
To jsou ty levné závady... A jsme u toho! Sranda je totižto tam že kdy servis vyjde kolem 150-200€ to už celej auťák nemá takovou hodnotu!!!

Tak se už ani nedivím tomu že u nás dělajíi to že si koupí pojízdne auto na papírech za 200€, a když končí STK tak to dají do vraku a koupí si opět za 200 nejaké funkční s papírma. Proste nemá smysl jít do servisu. Za toho Renaulta by nedali ani 200€ tak stojí za to zamyslet se nad investováním do oprav 25 ročné ojetiny, alebo rovno šupnout na vrakoviště a koupit si přes inzerát za dve stovky pojezdnou Feldu?

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 11. 2019 23:40
od TypeL
Rikava se, ze kdyz si koupis Bentley, tak sis vlastne koupil predrazeny Volkswagen :D

Re: Problematické štarty

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 11. 2019 00:04
od evlo
tyjo ten clovek pise hodne jako pech me prijde