OK tak se vrátime k téme... Tak se bavíme o tom proč nenastartuje Renault benziňák 1,4-ka... Nevíte co používa Renault? Taky Bosch? A vlastně v dnešní době už není jedno či je auto francouzské nebo italské jelikož vše vyrábí automotive napr. na slovensku a to se montuje do aut v celé evropě?
Říkáva se že když si dnes koupíš Dacii tak sis koupil vlastně Renaulta v levnejší verzi, a taky je jedno či si koupíš Volkswagen Up nebo Škodovku CityGo lebo obě se vyrábi v Bartislavě na stejné lince! To jen tak na margo značek ale tak zůstáváme u témy s problémy se startem.
tombas píše:Špatné ukostření, vadné kabely od svíček, zapalovací cívky, snímač otáček na klice... to jsou ty levné závady.
To jsou ty levné závady... A jsme u toho! Sranda je totižto tam že kdy servis vyjde kolem 150-200€ to už celej auťák nemá takovou hodnotu!!!
Tak se už ani nedivím tomu že u nás dělajíi to že si koupí pojízdne auto na papírech za 200€, a když končí STK tak to dají do vraku a koupí si opět za 200 nejaké funkční s papírma. Proste nemá smysl jít do servisu. Za toho Renaulta by nedali ani 200€ tak stojí za to zamyslet se nad investováním do oprav 25 ročné ojetiny, alebo rovno šupnout na vrakoviště a koupit si přes inzerát za dve stovky pojezdnou Feldu?