Kýbl s vodou do sání

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Kibitz 2. 11. 2009 06:30

Může to mít kromě pozitivních efektů i nějaké negativní?
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 2. 11. 2009 06:39

po kapkách pozitivní, najednou destruktivní :-D
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 2. 11. 2009 07:15

Když teda vezmeme dávkování po kapkách :D tak žádný negativní vlivy? Ani z dlouhodobého hlediska?
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 2. 11. 2009 07:19

Neměl by být.
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod turboleon 2. 11. 2009 08:38

Používalo se to ke zvýšení výkonu u stíhaček při startu, a v F1 tím kdysi podvádělo Ferari. A já to měl před 20 lety u třiapůli :-)
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 2. 11. 2009 09:26

turboleon: s jakým výsledkem ?
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Čendoslav 2. 11. 2009 09:32

Pokud se tím myslí čištění motoru vodou za chodu, tak je to oukej...:-)
You do that...and forget the money...
- Alan Watts

'06 Chevrolet Lacetti SW 1.6
Čendoslav
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 2. 11. 2009 10:37

turboleon píše:Používalo se to ke zvýšení výkonu u stíhaček při startu, a v F1 tím kdysi podvádělo Ferari. A já to měl před 20 lety u třiapůli :-)

v automobilovém průmyslu vstřikování vody do sání používal akorát Saab 99.
Teď se to používá jen u hodně upravených výkonově vyšponovaných motorů.
Snižuje to teplotu spalovacích prostor, oddaluje klepání motoru (dalo by se říci, že to zvyšuje OČ) a nepatrně zvyšuje výkon.
Nevýhodou je koroze motorových dílů a možnost zamrznutí
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jintaj 2. 11. 2009 12:41

eLzyx píše:v automobilovém průmyslu vstřikování vody do sání používal akorát Saab 99.

A Subaru Impreza :idea:
Jintaj
Fanatik roku 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zdenek 2. 11. 2009 12:49

Jintaj píše:
eLzyx píše:v automobilovém průmyslu vstřikování vody do sání používal akorát Saab 99.

A Subaru Impreza :idea:

Ta pokud vím nevstřikuje vodu do sání, ale stříká ji kvůli ochlazení na mezichladič vzduchu
zdenek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 2. 11. 2009 13:14

zdenek píše:
Jintaj píše:
eLzyx píše:v automobilovém průmyslu vstřikování vody do sání používal akorát Saab 99.

A Subaru Impreza :idea:

Ta pokud vím nevstřikuje vodu do sání, ale stříká ji kvůli ochlazení na mezichladič vzduchu


tak tak
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 4. 11. 2009 06:55

do t613 sa k motoru daval kybel s vodou.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Luboš*** 9. 11. 2009 18:33

Je teda pravda, že se tam celkem pohodlně vejde, ale já to ještě nezkoušel...
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků