Porucha motoru při měření emisí

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod petas23 20. 10. 2009 18:53

Zdravím Vás tady,potřebuji poradit.Stala se mi taková věc,při měření emisí na octavii 1.9 tdi 81 kw,najeto 260 tis ,po celou dobu servisováno právě tam,kde jsem dělal ty emise,se při vytáčení do přeběhových otáček se něco stalo s motorem.Odhad je,že odešly hydroštely.Našel jsem v jednom článku.

"Každá Stanice technické kontroly by měla být pojištěna, protože se v takových případech jedná o drahé opravy. Z této pojistky se pak případné poškození motoru hradí. Samozřejmě, musí se prokázat, že ke škodě došlo měřením, a ne například nedodržením předepsané údržby."

Daný servis se k tomu staví tak, že to není jejich problém
Máte někdo nějaké zkušenosti? Díky
petas23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 20. 10. 2009 18:55

No tezko muze dojit k poruse v dusledku mereni, motor normalne musi vydrzet predepsane otacky. Takze zanedbana udrzba je spravny smer...
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mabosk 20. 10. 2009 18:57

Pravnik
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 20. 10. 2009 18:59

škodovka :tleskani :mrgreen:
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.II 20. 10. 2009 19:06

Kloboučník?
Ford Focus 1.8 TDCi
Jouda.II
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petas23 20. 10. 2009 19:08

Zanedbaná údržba už mě napadla.. čekám na vyjadření ředitele,technik to uzavřel s tim že,to spraví a já to zaplatím..soud je taky řešení,ale dlouhe..
petas23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petas23 20. 10. 2009 19:09

Mechanika Prostějov
petas23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mabosk 20. 10. 2009 19:13

petas23 píše:Zanedbaná údržba už mě napadla.. čekám na vyjadření ředitele,technik to uzavřel s tim že,to spraví a já to zaplatím..soud je taky řešení,ale dlouhe..


Sud nemusi byt, vo vacsine pripadov staci ak clovek ma relativne dobru sancu na uspech a ukaze ze je ochotny ist aj pred sud.
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 20. 10. 2009 19:36

pri najazde 260t to hodia na prirodzene opotrebovanie materialu - aj tak v podstate ten motor uz prekrocil svoju zivotnost.

lacnejsie a jednoduchsie bude zohnat tie suciastky a opravit to.
Ale chapem, ze ked si do toho nasypal desattisice v jednom servise a teraz ked sa ti otocia chrbtom, tak to naserie :(
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 20. 10. 2009 20:24

nestraste ted ma jit ten muj zazrak na technickou, ale zas 6k rpm zvlada denne, tak ho snad chudacka nejake emise nebudou moci rozhodit :)

btw tusim, ze budes mit smulu po 260tkm ti horko tezko bude nekdo neco platit
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 10. 2009 20:47

mno on benziňák se na emisích vytáčí stejně jako dízl, ne-li míň ... tedy to zvládne levou zadní
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 20. 10. 2009 20:49

ne ,ne li míň,ale podstatně méně
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Čendoslav 20. 10. 2009 20:49

Mně vždycky auto (benzin) točili na emisích na 3000...to musí zvládnout i naftoň...nebo naftoně točí vejš?
You do that...and forget the money...
- Alan Watts

'06 Chevrolet Lacetti SW 1.6
Čendoslav
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 10. 2009 20:53

nafta se točí na přeběhové otáčky (do omezovače)
anonymni

Odeslat příspěvekod Petr1968 20. 10. 2009 20:54

Tedy přes 5000 :lol:
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Čendoslav 20. 10. 2009 20:54

Aha...no ale i tak...krátkodobý vytočení do omezovače musí motor přežít bez úhony...jestli ne, tak si smrt zaslouží...
You do that...and forget the money...
- Alan Watts

'06 Chevrolet Lacetti SW 1.6
Čendoslav
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.II 20. 10. 2009 20:57

Jestli s tím jezdil klobouka a ručička v životě neviděla červený políčko, tak se z toho asi motor vyjevil.
Ford Focus 1.8 TDCi
Jouda.II
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ota 20. 10. 2009 20:58

petas23 píše:Zdravím Vás tady,potřebuji poradit.Stala se mi taková věc,při měření emisí na octavii 1.9 tdi 81 kw,najeto 260 tis ,po celou dobu servisováno právě tam,kde jsem dělal ty emise,se při vytáčení do přeběhových otáček se něco stalo s motorem.Odhad je,že odešly hydroštely.Našel jsem v jednom článku.


Chlape, tobe odejde neco v motoru a chces to hodit na mereni emisi, ktery sis sam objednal? To se mi snad sen..
Ota
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 20. 10. 2009 21:00

tak tak,to neni zrovna normalni aby se vysypal motor pri kratkodobym vytoceni na max,neco bylo nekde spatne ale rozhodne ne ve stanici mereni emisi ale v motoru
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 20. 10. 2009 21:05

Kdo ví jakým způsobem ho vytočili... :-D
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 10. 2009 21:14

ajif píše:nafta se točí na přeběhové otáčky (do omezovače)

přesně tak, to byl rachot :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petas23 20. 10. 2009 21:16

jednu věco co jsem nenapsal,vtočení se stalo tak asi 12x,kvůli tomu, že nenaměřil hodnoty co potřeboval.nejdřív žádny,pak vyšší.. článek

"Majitele dieselových motorů trochu děsíme, protože tyto motory se měří v přeběhových otáčkách. Několik sekund tedy motor musí pracovat pod plným plynem v nejvyšších možných otáčkách. Tyto otáčky se také porovnávají s tabulkami, zda jsou ve stanovených hodnotách. Současně se měří zplodiny vycházející z motoru a opět se porovnávají s tabulkami. Vliv na kouřivost vznětových motorů má především čistota vzduchového filtru, protože tato jednoduchá součástka může výsledné hodnoty změnit tím, že motor dostává málo vzduchu, ale hodně paliva, a to špatně hoří."

Ano, stát se to může. A kdože uhradí u dnešních motorů nemalou škodu?

"Každá Stanice technické kontroly by měla být pojištěna, protože se v takových případech jedná o drahé opravy. Z této pojistky se pak případné poškození motoru hradí. Samozřejmě, musí se prokázat, že ke škodě došlo měřením, a ne například nedodržením předepsané údržby."
http://www.rozhlas.cz/motozurnal/radce/_zprava/509516
petas23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petas23 20. 10. 2009 21:17

"Především bych si hlídal životnost rozvodového řemenu, protože při vytáčení motoru, které k měření potřebujeme, je to pro motor zátěž. Je-li řemen volný, pak může přeskočit nebo dokonce prasknout, a dojde k poškození motoru."
petas23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S-Tony 20. 10. 2009 21:24

Njelepší řešení je si emise zaplatit bokem a auto vůbec nenechat vytáčet. Technik tam pak napíše hodnoty s měření z podobného auta a je po starostech.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormbringer 20. 10. 2009 21:25

Pokud je diesel špantě nastavený, může snadno překročit maximální povolené otáčky. Takže pokud je mechanik lopata...
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.II 20. 10. 2009 21:26

S-Tony píše:Njelepší řešení je si emise zaplatit bokem a auto vůbec nenechat vytáčet. Technik tam pak napíše hodnoty s měření z podobného auta a je po starostech.

Potom je celej systém měření emisí a STK akorát tak na howno a silnicích jezdí hulící popelnice
Ford Focus 1.8 TDCi
Jouda.II
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 20. 10. 2009 21:27

No to jezdíl. Ale kdo s tím něco udělá? Já úplácen jako první peřestanu. Tak blbý nejsem.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormbringer 20. 10. 2009 21:28

Vona by Felda jezdící pod 5 totiž jinak neprošla. Kdyby takovou někdo totiž viděl, byla by zabavena pro muzeum jako jediná svého druhu...
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 20. 10. 2009 21:29

5,6....
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 20. 10. 2009 21:49

Hele jakým způsobem vůbec měří otáčky u starejch nafťáků? ;)
zelvotron
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormbringer 20. 10. 2009 21:50

jak říkám, kdyby se to potvrdilo, jako že je to vyloučeno, škodovka by ji zabavila a uspořádala s ní světové turné jako měla výstava o Tutanchamonovi ;)
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 20. 10. 2009 21:53

jak funguje to mereni otacke na emisich ? co sem tam byl posledne tak dal na blok neco magnetickyho a to merilo otacky,tomu nak nerozumim :hm
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.II 20. 10. 2009 21:54

zelvotron píše:Hele jakým způsobem vůbec měří otáčky u starejch nafťáků? ;)

Signálem z altiku
Ford Focus 1.8 TDCi
Jouda.II
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod henk 20. 10. 2009 21:59

Mno zrovna když jsem minulý týden byl u Charouze, tak tam měli pozdvižení že jim na emisích umřel focus benzín 1.6. Takže se to stává i u benzínů.
henk
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 20. 10. 2009 22:00

U benzinu to nechapu
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 20. 10. 2009 22:05

Jouda.II píše:
zelvotron píše:Hele jakým způsobem vůbec měří otáčky u starejch nafťáků? ;)

Signálem z altiku


to jde i z normálního altíku, nemyslím spešl altík pro nafťák s otměrem na palubce?
zelvotron
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 20. 10. 2009 22:06

Kibitz píše:U benzinu to nechapu

Já taky ne, 2500 až 3000 ot. přece nic není, to je pěžný provozní pásmo...
zelvotron
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 20. 10. 2009 22:14

http://www.autoopravnakvarto.cz/emise.php uplne dole...ale napsat si muze kdo chce co chce
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 20. 10. 2009 22:16

Zasel bych za pravnikem, nechal si udelat znalecky posudek a podle toho se rozhodnul. Ale pokud uz jsi to tam nechal na opravdu a uz s tim neco delali, tak je to stejne jedno.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod petas23 20. 10. 2009 22:19

auto je odtahnuty na parkovišti a je to u ledu..čeká se na postup..ještě asi zavolám na ČOI a poptám se jak postupovat
petas23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod spitfireIX 20. 10. 2009 22:55

stormbringer píše:jak říkám, kdyby se to potvrdilo, jako že je to vyloučeno, škodovka by ji zabavila a uspořádala s ní světové turné jako měla výstava o Tutanchamonovi ;)


storm: To je něco jako SAAB co žere 8 při 250 :mrgreen:
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 20. 10. 2009 22:59

Ten uz je zabavenej a storm jezdi na kole. :D
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod JardaB 20. 10. 2009 23:31

Tak zas o jeden smradlavej naftak min. Kazdopadne s timhle najezdem mel byt motor po GO a jinak je to dusledkem opotrebeni, jedno jestli se to stane na ME nebo na silnici. Kup si benzin ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Čendoslav 20. 10. 2009 23:37

To bych zas neřek...260 tkm nejsou pro 1.9 TDI/81 kW žádný kilometry...
You do that...and forget the money...
- Alan Watts

'06 Chevrolet Lacetti SW 1.6
Čendoslav
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 20. 10. 2009 23:39

To jde o to, jestli tam jsou puvodni rozvody nebo z kolika se to stocilo ;-)
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomlaurin 20. 10. 2009 23:46

Ty dnešní motory nic nevydržej... :hm
430 000km a z emisí vyjelo po svých s jedničkou s hvědičkou, o generálce to neslyšelo ani z televize... :mrgreen:
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 21. 10. 2009 13:53

Stejne je to ale hnusna metoda, vytacet to do prebehovych otacek a jeste klidne 20x po sobe, kdyz se nedari. Fuj fuj
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 10. 2009 14:14

Jouda.II píše:
zelvotron píše:Hele jakým způsobem vůbec měří otáčky u starejch nafťáků? ;)

Signálem z altiku

to se už neměří HALovým čidlem na klikovce? Pár let už jsem to nezkoumal ... :-[ :-[
anonymni

Odeslat příspěvekod matuS 21. 10. 2009 14:43

p0etrik píše:Zasel bych za pravnikem, nechal si udelat znalecky posudek a podle toho se rozhodnul. Ale pokud uz jsi to tam nechal na opravdu a uz s tim neco delali, tak je to stejne jedno.


znalec obhajoby spravy opacny znalecny posudok a budes sa sudit 5 rokov.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 21. 10. 2009 14:45

Kibitz píše:Stejne je to ale hnusna metoda, vytacet to do prebehovych otacek a jeste klidne 20x po sobe, kdyz se nedari. Fuj fuj


mne to pride hrozna blbost merat emisie sposobom pri akom motor nejazdi (volnobeh, t.j. bez zataze a plyn na podlahe)
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JiVi 21. 10. 2009 14:46

ajif píše:
Jouda.II píše:
zelvotron píše:Hele jakým způsobem vůbec měří otáčky u starejch nafťáků? ;)

Signálem z altiku

to se už neměří HALovým čidlem na klikovce? Pár let už jsem to nezkoumal ... :-[ :-[


nn signalem z altiku a jeste to samozrejme prepocitaji v pomeru otacky klikovky/otacky altiku :D
JiVi
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod sMartin 21. 10. 2009 15:40

Emise jsem meril na desitkach aut a muzu rict, ze odhadem 98% benzinaku s katem nema problem. O starych S120 apod. nebudu psat, to je zbytecne. Benzinove motory se meri pri nejakych 2500-3500ot a na volnobeh, oboji kolem 30sekund. Pokud motor klekne, kleknul by i pri normalni jizde. Otacky lze brat z kabelu ke svickam nebo po pripojeni k autobaterii. Drtiva vetsina aut ma hodnoty hluboko pod limitem. Pokud ma auto hodne spatne hodnoty, muze za to dira ve vyfuku nebo spatna lambda, spatny kat nebo i malo zahraty motor. Ale tech nevyhovujicich aut je minimum proti tem, ktere jsou ok.

U nafty je to ovsem hruza a des... Meri se kourivost - dva opto senzory proti sobe a mezi nimi je nasaty kour z vyfuku. Kazdy motor ma kourivost uvedenou na stitku v motoru nebo v TP. Otacky se berou tak, ze se pripoji merak na baterii. Ano, meri se az na omezovaci... Cca. 2sekundy se to drzi naplno. Pokud je motor ok, staci 5vytoceni. Pokud ne, je to ruzne... Dulezity udaj je i rozptyl kourivosti - musi byt dodrzen a tam byva casto problem... Velkou kourivost zpusobi napr. i kdyz nekdo jezdi klobouka, ve vyfuku se nahromadi saze a az pri vytoceni to leze ven. Co si naposled pamatuju auto s poradnou davkou km, tak to byla dodavka od mercedesu s 370tis km - ani oblacek dymu s minimalnim rozptylem kourivosti, vse krasne ciste. Bohuzel u vetsiny aut je to jinak... :(
sMartin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Brus 21. 10. 2009 15:52

když jsem byl nedávno na emisích tak frajer zjistil, že mám baterku v kufru a nechtělo se mu k tomu tahat drát, tak to ani neměřil a hodnoty opsal z předchozí kontroly.
Brus
Inventář

Odeslat příspěvekod evlo 21. 10. 2009 16:13

Jak to vlastne funguje? Jsou treba ruzne hodnoty pro Euro 4 petilitr a pro pul litr? Nebo je jedno co to je zac, ale proste aby bylo euro 4, tak se musi mit cisilka do XX?
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.II 21. 10. 2009 16:21

Brus píše:když jsem byl nedávno na emisích tak frajer zjistil, že mám baterku v kufru a nechtělo se mu k tomu tahat drát, tak to ani neměřil a hodnoty opsal z předchozí kontroly.

Já mám baterku v kufru a u Transita pod sedačkou, přesto jsou v motorovým prostoru terminály pro připojení kabelů.
Ford Focus 1.8 TDCi
Jouda.II
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 21. 10. 2009 19:33

a ja tvrdim ze me nic na baterku nepriojoval,vzal neco malyho magnetickyho s kabelem prichytil to nahoru na motor a to bylo vsechno :) (u benzinu)
Zdá se, že já smím být pouze doma,“ postěžoval si exministr.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 21. 10. 2009 21:11

S-Tony píše:Njelepší řešení je si emise zaplatit bokem a auto vůbec nenechat vytáčet. Technik tam pak napíše hodnoty s měření z podobného auta a je po starostech.


+1, delam to taky tak. Mj mi moje milovana vyjela statistiku kolik jsem dal za poslednich 12 mesicu za servis 4 aut a je to 275 s dani. (bez benzinu a gum). :-[
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sMartin 21. 10. 2009 23:33

evlo: Myslim, ze tam bude stejna max. hodnota, ale nechci kecat... Limit CO byva 0,5, HC napr. 100 a auta od euro 3 maji pri mereni treba 0,005 CO a HC 10... Vztazeno na nejake procenta v objemu. Takze do euro limitu se vejde litr i trilitr i bez dalsiho rozdelovani :-) Kdyz si vezmes S120 tak tam bude CO 2,5-3 a HC treba 600...
sMartin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sMartin 21. 10. 2009 23:36

Pripojeni otacek - tak jde to delat ruzne :-) Vsude by mel byt online analyzator, ktery nema moznost rucniho dopisovani. Ovsem jestli k nemu pripojite krabicku s potenciometrem a budete sami menit otacky bez pripojeni k autu nebo jestli mu date emisni sondu do vyfuku jineho auta to uz bohuzel nepozna...
sMartin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zadirr 22. 10. 2009 08:20

matuS píše:pri najazde 260t to hodia na prirodzene opotrebovanie materialu - aj tak v podstate ten motor uz prekrocil svoju zivotnost

JardaB píše:s timhle najezdem mel byt motor po GO

Plácáte nesmysly, když nevíte o čem mluvíte, tak radši nemluvte.

JardaB píše:To jde o to, jestli tam jsou puvodni rozvody nebo z kolika se to stocilo

Nepleť dohromady životnost motorů s demencí majitelů.
zadirr
Nováček

Odeslat příspěvekod Jintaj 22. 10. 2009 11:23

Když přijedu na emise se SAABem, zpravidla mají problém najít program, který umí měřit motory s Trionicem.
Ale nakonec se to vždy nějak udělá... :idea:
Jintaj
Fanatik roku 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 10. 2009 12:38

v servise SAAB neumí měřit emise? :shock: :shock: :shock:
anonymni

Odeslat příspěvekod tomlaurin 22. 10. 2009 12:42

Já teda emise vždy měřim na stanici měření emisí, nikdy mě nenapadlo jet do MB :-D
Volvo V70 je nejporuchovější auto na světě. Ani 15let starý fiat se mu nedokázal vyrovnat.
tomlaurin
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jintaj 22. 10. 2009 12:48

Emise mi měří na STK. :roll:
Jintaj
Fanatik roku 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 10. 2009 13:33

a to v mém servise Škoda měřili i emise; na STK taky.
Každopádně už jsem emise neměřil od roku 2003, páč od té doby jsem žádné auto neměl dýl než 4 roky, kdy na STK a emise poprvé musí ...
anonymni

Odeslat příspěvekod stormbringer 22. 10. 2009 13:37

ajif píše:v servise SAAB neumí měřit emise? :shock: :shock: :shock:


Srba to možná umí, ale k němu mám podobný vztah jako jsem měl k Wallicaru :mrgreen: . Je zbytečně drahej bez záruky toho že je nejlepší.
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petas23 8. 11. 2009 20:25

Tak to dopadlo tak,že se na autě měnily hydroštely,ventily,vač.hřídel,řemen,těsnění pod hlavu.Já platil jen matroš,oni zajistily práci.Auto začlo ted špatně startovat za studena.Motor jak kdyby nenaskočil na všechny valce,bílej kouř a po 10 vteřinach se to ustálí. Napadá někoho v čem by to mohlo byt?
petas23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 8. 11. 2009 21:17

No co by, motor je fprdeli, on potkanej motor uz nikdy nebude dobrej, to by se muselo vymenit vsechno...
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků