A to je přesně to, o čem mluvím. Japonský auta (resp. projektory Koito, Stanley) se vyznačujou jednak suprovou šířkou a pak taky homogenitou celého světelného obrazu. Projektor je dělanej tak, že všechno tam je vlastně obráceně, tzn levá strana svítí doprava, spodek nahoru atd. Žárovka a xenon svítí v podstatě těch 350° (je tam return wire, ten háže stín). LED většinou mezi 180°a 270°, ty lepší kousky jdou kolem 300°. Vždy, když se potom LED dává do světla, jde krásně vidět, jak s otáčením se mění ten výslednej obraz, resp. kde jsou ty hluchý místa. V podstatě nejpoužívanější varianty jsou pak orientace horizontálně a vertikálně (protože kdo by to dával na šikmo, že
), přičemž horizontálně je dobrý pro hotspot, ale šířka jde do kopru, vertikálně to zas šířkově svítí tak, jak má, ale do dálky je to katastrofa. To jsou ty lepší sady, ty horší jsou potom špatné v obojím. Vzhledem k tomu, že projektor je taková jednolitá plocha
zatímco parabola je většinou poskládaná z několika "malejch zrcátek" (fotku snad dohledávat nemusím, jde to vidět i z venku). Nejlepší pro hodnocení je aplikovat filtr heat map, tam jde všechno vidět jednoduše, např. taky pro srovnání projektor RX350 s xenonem. Jde tma krásně vidět, jak se světlo vzhledem ke vzdálenosti zesiluje, aby šlo vidět do dálky
A pro porovnání ta LED z GH ve stejným filtru, nabere to na určité síle už někde na 20 metech před autem, ale pak do větší dálky to svítí úplně stejně, tedy položeno do 3D to bude slábnout
A teda přijde mi divný, že by potkávací byly 35W H8 žárovky
Nemá tam náhodou z výroby být 55W H11? Pokud ano, švihnul bych tam 65W H9, tj nejsnažší update.