O vikendu jsem provadel jarni ocistu meho pekace a s nevoli jsem zjistil, ze se na nem zacinaji objevovat puchyrky pod lakem a taky mi zacal reznout jeden roh prahu. Jak se proti tomu da bojovat?
Asi to tak dopadne... ale do te doby? Jeste si ho chci tak rok, dva nechat a rad bych ho prodaval v dobrem stavu a ne jako rozpadajici se kraksnu, ktera potrebuje vyvarit a novej lak. Prvni, co me napada je vzit komplet celej spodek nejakym sajrajtem - cim? Hammerite? No a s tema dvema puchyrkama, co mam v lemech asi nic neudelam
Ak to raz zacne hrdzaviet, uz to nezastavis. Vybrusit az na plech, pretriet odhrdzovacom, nastriekat a par rokov to vydrzi. // Podvozok ti uz tiez hrdzavie? Ja som skusal na mierne chyteny podvozok hamerite, ale po par mesiacoch to vyliezlo zas.
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce.
Lemy a podbehy sme vacsinou opravovali vybrusenim na plech, potom odhrdzovac, zakladna farba. A potom bud streknut do farby auta alebo sme to strekli ciernym Body - je to potom pruzne a neotlce sa to tak lahko od kamenov, pripadne sa to da este nasledne streknut do laku. Na podvozok tiez vacsinou body.
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce.
Ono většinou když velejzaj puchýřky pod lakem bejvá to už skrz, tedy vyrezlé zevnitř. Jiná věc je, pokud ten puchýřek je po nárazu kaménku, odraženej lak se neošetří včas a dovnitř se dostane vlhkost. pak to trochu orezne a lak se trochu odchlípne. To ale není žádné velké neštěstí.
1.Pokud je to skrz tak nejlépe vyříznout vše rezavé, navařit nový kus plechu pozinkovaný, pak stříknout zinkem (hlavne sváry a aspon dvě vrstvy ideálně celé převařené místo) poté základ a lak. Podvozek ošetřit úplně stejně akorát místo laku použít body. 2.Pokud to není skrz tak vybrousit do čista, potřít odrezovačem, zinek,základ a lak a hotovo. Tenhle způsob je cca na 2 roky, ideální je způsob číslo 1
Dobrý den, ja mam na Felicii chytene prahy od hrdze a to v mieste spojenia 2 nitov a spoj kde sa spajaju 2 plechy obe miesta su u lavych zadnych dvier. Hrdza nieje skrz ale ako ich vycistit ked ja sa dovnutra nedostanem podla mna vychadza hrdza z dutiny tomu snad uz niet pomoci len cakat ako to vyde cele na povrch lebo do dutiny sa da dostat len odtrhnutim nitov alebo nie? Tiez mam hrdzavy predny blatnik ale hrdza vychadza tiez zo spoja tak akoby hrdzavelo v mieste spoja. Da sa aj s tym nieco robit? V servise vraveli ze vybrusit nema zmysel ze zbytocne zaplatim a aj novy blatnik ak dam vraveli ze novy plech vydrzi tak 3 roky a bude taky isty ak nie horsi ako tento. Proste zle pozinkovany plech alebo vobec. R. v . 7/1999. A pritom zadne dvere sa drzia net hrdze nikde.
Přítelkyně měla feldu z roku výroby 2000, zadní dveře načaté, oba lemy na zadních blatníkách prožraný, kapota nažraná zepředu a levej přední blatník, který byl po výměně - asi ne zrovna originál - za dva roky turch, vykvetlej jak z jara. Naštestí nám ji ukradli a měli jsme ji pojištěnou, teď má VW Polo a je v klidu:)
slovacik píše: Proste zle pozinkovany plech alebo vobec. R. v . 7/1999. A pritom zadne dvere sa drzia net hrdze nikde.
Pozink na feldě? Kdepak...kvetou nádherně jako favority. radím se toho zbavit a koupit něco mladšího, nejlépe koncernovýho. Je třeba se zamyslet nad tím, kolik člověk do takového auta musí nasypat aby nějak vypadalo, zda není lepší ho prodat a koupit mladší v pozinku.
Je to zajimavy, ale taky jsem si vsimnul, ze Bawa reznou jak Opel, zrovna jsme to na srazu srovnavali Ted jde o to, od kteryho rocniku uz je to lepsi? Ale to zas uz asi nejsou poctivy auta. To je pokrok