brzdy, od koho?

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tarwas 25. 3. 2009 16:47

Budu dělat na Rencku brzdy a řeším od koho. Základ jsou ATE/ATE, doporučují Brembo kotouče a Textar desky... nějaké další návrhy? :-)
Tarwas
Moderátor Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 3. 2009 16:52

ate/ate

a uprimne receno, ate = brembo do cenove relace cca 15tisic. jedna firma, jedna linka, jeden a ten stejny vyrobek
anonymni

Odeslat příspěvekod dopr 26. 3. 2009 09:50

Ja mam dobre zkusenosti i s TRW Lucas. ATEcka taky nebyly spatny, ale moc mi nevydrzely
.: MX-5_NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino :.
dopr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 26. 3. 2009 09:52

goes píše:ate/ate

a uprimne receno, ate = brembo do cenove relace cca 15tisic. jedna firma, jedna linka, jeden a ten stejny vyrobek

ozajstne?
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Honza42 26. 3. 2009 10:11

Zimmermann. Dobrý poměr cena * kvalita. Můj servisák to dává i na sanitky a chválí je.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod dopr 26. 3. 2009 10:12

Zimmermann mam kotouce ve predu, desky TRW :)
.: MX-5_NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino :.
dopr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 3. 2009 10:15

m4lcolm píše:
goes píše:ate/ate

a uprimne receno, ate = brembo do cenove relace cca 15tisic. jedna firma, jedna linka, jeden a ten stejny vyrobek

ozajstne?


samo
anonymni

Odeslat příspěvekod m4lcolm 26. 3. 2009 10:17

kúl
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod m4lcolm 26. 3. 2009 10:18

Mám ate a brzdí dobře, jak se sjíždějí jsem zatím nezkoumal.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Čičo 26. 3. 2009 10:42

Dobrá kombinácia je aj Brembo/Ferodo...
______________________________________________
- Práca ešte nikoho nezabila. Ale ani odpočinok.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Čičo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod haminator 30. 3. 2009 22:37

Chtěl bycj se zeptat, abych nemusel zakládat další thread...
Jak poznám na svém autě, že jsou kotouče a destičky zralé na výměnu ? Kupoval jsem auto se 108 000km. Zadní kotouče mají vybroušenou hranku tak 0,7mm a přední ještě o trochu více. Tipnul bych tak 0,9 - 1mm. O kolik může jít ten kotouč zbrousit, aby to bylo v normě? A jak poznám, zda jsou destičky ještě v normě ? Auto zatím brzdí výborně a nic nikde při brždění nedře. Tak bych nerad měnil kotouče a destičky, když to třeba není ještě vyloženě potřeba. Asi se to mění většinou najednou ne ? Třeba jen předek, či zadek, nebo vše komplet....
Předem díky za odpověď.
haminator
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zdenek 30. 3. 2009 22:57

haminator: to záleží na konkrétním kotouči, podívej se na jakýkoliv webshop autodílů a v parametrech najdeš šířku novýho a minimální šířku
zdenek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod messy 30. 3. 2009 22:58

Na kotucoch byva napisana minimalna hrubka. No a dosticky uvidis, ci su este pouzitelne alebo nie.
Naposledy upravil messy dne 30. 3. 2009 23:00, celkově upraveno 1
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce.
messy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Captain Slow 30. 3. 2009 23:05

Měnit můžeš předek nebo zadek, ale doporučujou se disky + destičky dohromady... 1mm už je celkem dost, ale záleží na celkový tloušťce kotouče
Captain Slow
VIP moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod haminator 30. 3. 2009 23:09

Koukal jsem se na web a ve specifikaci na muj typ auta a motorizaci je tloušťka předních 26mm a min. tloušťka 24mm. U zadních 12mm a 10mm. Takže bude stačit, když si změřím šuplérou hranku kotouče o kolik je vybroušen ??
haminator
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků