Tak to nakonec šlo s trochou násilí. Ale teď ta nejlepší část!
Původně byl alternátor na autě na spodním šroubu delším, než díra, jedna podložka pod hlavou a dvě podložky pod alternátorem. Bylo to docela vysoko, že to bralo řemen
Držák alternátoru nahoře už byl jednou prasklej, svařovanej, teď prasknul znovu v jiným místě, ocel. Plus do toho ten spodní šroub prasknul a ztratil se během jízdy, naštěstí s tím daleko nejezdím, tak místo 10 minut jsem jel domů půl hodiny za neustálýho kvílení. Takže jsem sehnal šroub, nechal zavařit držák, dobrý. Dám to tam, jakože nasadím řemen, a ten, logicky, křivo jak prase. Tak začnu zkoumat co a jak, jestli je to originál alternátor, jak vypadá originál řemenice, kde se dá sehnat, atd. Mezitím jsem ho šel rozebrat, viz tady fotka, nahoře byla matka a pod ní podložka originál. Potom, co jsem tady to opatrně
sundal, tak pod tím byla ještě menší podložka, neoriginál. Tu jsem vyhodil, origo podložku jsem dal pod řemenici, složil, dal na auto, řemen krásně rovně.
Takže nějakej zkurvenej vypíčenej německej servisáckej čůrák měl ten alternátor zřejmě venku, ale už ho nedokázal složit. Dal asi řemenici na alternátor, podložku nahoru. Což mu logicky asi drhlo. Tak se rozhodl dát další podložku pod to. To pak nasadil na auto a zjistil, že je řemen nakřivo. Tak tam dal podložky, ale nedosáhl mu šroub, tak dal asi delší šroub a ještě extra podložku. Zažil jsem u těch německých ***** hodně, ale tohle teda mě dostalo
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.
Z is for залупа!