Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Arnie J píše:Tak do práce a zpátky to máš 54 km a dával jsi tu video že dálniční dojezd naměřili 51 km. Navíc tobě všechno žere nějak víc než ostatním.
Vím že to není na ježdění do práce, ale občas se stane, ne?
fortress píše:Praha + D8. Tolik k tématu záchrana planety 2.5 tunovou krabicí co morálně zastarala jak vyjela z fabriky.
stealth01 píše:evlo píše:Hmm takže na dálnici ve 100+ furt slyšíš vic motor než hluk kol a vzduchu? V Audi A6. A ioniq je tišší?
-- 22. 1. 2022 09:31 --
Já teda vidím hlavní problémy bev v:
Od určité doby exponenciální degradace kapacity baterií
Cena
Rifter apod. V ne elektro verzi už není
A ještě mě trochu vadí, ze jako jediný auto je to nepoužitelné
Nikdy jsem si to nemyslel. Po 20000 km v EV je to dost překvapení. To samé u SQ7, tam jsem slyšel taky zvuk motoru, takové vzdálené zvuky.
Ioniq je extrémně dobře odhlucnen. Ve 190 na dálnici v Německu jsme tomu měřili hluk (dával jsem na IG) a naměřili jsme to, co u petkoveho BMW ve 130, tzn 66 dB cca.
Degradace je problém, ale to samé je spalovacího auta. Tam od prvního kilometru nicis motor a převodovku. Degradace muže byt za 100000 km třeba 4%?
-- 22. 1. 2022 09:53 --MV_cz píše:Jako kdyby ty nabíječky byly všude u krámů, hospod, doma.... tak by člověk nemusel vůbec jezdit na benzínky, ale to asi nedopadne
Záleží na použití. Já obvykle nabiju doma v pondělí a jezdíme celý týden. Pokud dávám dálku, tak si přes aplikaci nastavím 100% a jedu. Zkoušel jsem v létě Ioniq Praha Krkonoše Praha a pak ještě ve městě a nemusel jsem nabijet. Ujel jsem 406 kilometrů.
stealth01 píše:Co znamená ztratit čas? Je to fakt ztráta času na nabijeckach? Co jako ztratím? Možná by stalo za to podívat se na svůj život, kolik času člověk ztratí jinými kravinami.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků