Swap koutek

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod evlo 28. 8. 2021 07:45

Si měl dát z hyundai do mx5, tak příště
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 28. 8. 2021 08:53

Tak to bych nedal, radši merkur :D
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 28. 8. 2021 12:31

A když nemáte po ruce těsnění, tak tam žádný nedávejte
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 8. 2021 16:33

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 28. 8. 2021 17:33

Jo no tak se předtím řídili v servisu, jsem se na hyundaiu divil proč se ztrácí voda a termostat housing přišroubivanej na 4 bodech z šesti :-)
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod tslany 13. 9. 2021 14:38

Tak jsem to teda složil, naběhlo to (kupodivu), ujel jsem 100km a ***** jsem to začal zas rozebírat, protože P0018. No, řetězy byly na značkách, ale teda jsem to udělal znovu od začátku. To teda složím a zas, P0018. Tak vyměním CPS na tý hlavě, vyměnil jsem oba dva solenoidy na VVT a zas P0018. Takže zbývá VVT gear, což znamená dělat timing potřetí. By mě zajímalo, jestli tady v ČR je někdo, kdo měl ten motor pod rukama tolikrát :D
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod pech. 20. 9. 2021 12:51

Na tohle stačí, když je ten řetěz vytaženej. Ale zároveň ten časovač je poměrně běžně se seroucí součást.

Taky je někdy po demontáži problém, že je to zavzdušněno a dlouho trvá, než se to náplní dokonale olejem. Rozebíral jsi časovač, nebo jen demot. + mont. ?
Naposledy upravil pech. dne 20. 9. 2021 12:54, celkově upraveno 1
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 20. 9. 2021 12:53

Řetěz je novej, ty VVT kola dojdou tento týden, tak se už těším.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod PeTr7650 20. 9. 2021 12:54

potřebuju swapnout do buchanky dýzel, kdo se hlásí?
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 20. 9. 2021 19:53

Každý válec má vrtání 96,5 cm a zdvih 2,49 metru. Objem jediného válce činí těžko představitelných 1820 litrů a výkon 7780 koní, což u čtrnáctiválcové verze představuje celkový objem 25 480 litrů. Výkon tohoto motoru, stojícího na vrcholu nabídky, je 108 920 koní při 102 otáčkách za minutu. Ještě fantastičtěji ale působí hodnota točivého momentu 7 603 861 Nm při 102 ot/min. To je ekvivalent 71 735 motorů ze Škody Fabia 1,2 HTP.

Může být?
m.kv
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 20. 9. 2021 19:57

ještě, že je to převedené na fábie :D
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 20. 9. 2021 20:01

Tak čísel moc no. Ať je hned jasné. :D
m.kv
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 20. 9. 2021 20:06

k ideálnímu popisu už jen chybí, kolik motorů se vejde na fotbalové hřiště, ale smířím se s tím, jak to je
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 20. 9. 2021 20:10

Hmotnost motoru je 2 300 tun, přičemž samotná kliková hřídel váží 300 tun. Respektuhodná je i délka přes 27 m a výška 13,5 metru. Soucit s majiteli lodě vyvolává spotřeba. Čtrnáctiválec zkonzumuje za hodinu provozu při nejhospodárnější zátěži 6 283 litrů topného oleje. 

Není problém
m.kv
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 22. 10. 2021 14:17

Najeto 2500km od swapu a nic z oleje neubylo, takže už můžu říct, že úspěch :-)

Jsem původně chtěl ten motor zrepasovat, ale pak jsem objevil inzerát na motor za cenu levnější než jen těsnění, tak jsem si řekl, že to můžu... :D Auto bylo celou dobu na kolech, dokonce ani jeřáb nebyl potřeba.
Přílohy
swap_cuore.jpg
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků