Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
XB_1 píše:Jestli se dobře divam, tak kompresni pomer u litroveho ecoboostu je 10:1. Archaicky duratec ma 10.8:1. Na tohle staci bohate n95 a spis bych se soustredil na čistici slozky. To je podle me nejdůležitější.
XB_1 píše:Jestli se dobře divam, tak kompresni pomer u litroveho ecoboostu je 10:1. Archaicky duratec ma 10.8:1. Na tohle staci bohate n95 a spis bych se soustredil na čistici slozky. To je podle me nejdůležitější.
Já první píše:90 amerických oktanů není stejných jako 90 evropských oktanů.
garážmistr píše:XB_1 píše:Jestli se dobře divam, tak kompresni pomer u litroveho ecoboostu je 10:1. Archaicky duratec ma 10.8:1. Na tohle staci bohate n95 a spis bych se soustredil na čistici slozky. To je podle me nejdůležitější.
A nepřijde ti divný, porovnávat takhle foukanej motor s atmosférou?
kurtoid píše:Já první píše:90 amerických oktanů není stejných jako 90 evropských oktanů.
88 americkych octanu je myslim 92 evropskych nebo tak nejak, hledat se mi to nechce. nic to nemeni na tom, ze proste octanu maji v beznem palivu min nez my.
metyn píše:XB_1 píše:Jestli se dobře divam, tak kompresni pomer u litroveho ecoboostu je 10:1. Archaicky duratec ma 10.8:1. Na tohle staci bohate n95 a spis bych se soustredil na čistici slozky. To je podle me nejdůležitější.
oktany jsou důležitější než nějaké čistící složky, už vidím ta sportovní auta s vifem a 95 oktany, dědek
metyn píše:XB_1 píše:Jestli se dobře divam, tak kompresni pomer u litroveho ecoboostu je 10:1. Archaicky duratec ma 10.8:1. Na tohle staci bohate n95 a spis bych se soustredil na čistici slozky. To je podle me nejdůležitější.
oktany jsou důležitější než nějaké čistící složky, už vidím ta sportovní auta s vifem a 95 oktany, dědek
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků