Elektro koutek

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Jaký Taycan si má Koubes koupit?
Modré kupé bez elektrických a větraných sedaček: https://t.ly/UR5UU 8 %  32%  [ 8 ]
Vínové granturismo s výše uvedeným (cena +150k): https://t.ly/4Q9oN 17 %  68%  [ 17 ]
Celkem hlasů : 25

Odeslat příspěvekod evlo 15. 6. 2021 10:38

Nicméně na běžné autě je ta dvojková v TDIcku fakt dobře vyrobené auto, ne perfektní, ale jak nemam škodovku rád, tak musím uznat, že s dsg je to prostě dobře vyrobené auto.

Zatím jsem našel jen demence při výměně dsg kapaliny, ale to je mala demence a demence výměny termostatu motoru.

Jo a pak demence zadní nápravy, kdy to má kvůli multilinku danou životnost auta 15 let a pak buď komplet výměna nebo nový auto, ale opět je to víc než většina značek.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zacatek156123 15. 6. 2021 10:51

Tak s DPF si ty motory moc netykali a bez nich je to prostě smradoch i pro běžného člověka. Motory obecně na rotačky zdaleka neměli.
zacatek156123
Nováček

Odeslat příspěvekod evlo 15. 6. 2021 10:57

Pd největší zlo
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 22. 6. 2021 14:11

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel F. 25. 6. 2021 16:00

zacatek156123 píše:EU přišla se standardem pozdě takže má opravdu Tesla vlastní konektory a jelikož zatím jezdí pořád především tesly, tak se to vyplatí pro ně postavit...


To platí pouze pro USA. Tamní Tesly mají "motýlka". Tady v EU Tesly používají standardní Typ2(AC/DC) a CCS2(DC). Jediný rozdíl je v tom, že u minulých Tesel S a X (letošní nové Tesly S/X už mají DC přes CCS2) hnali DC přes Typ2, který umožňuje obojí, jak AC, tak i DC, ale Tesla byla jediná automobilka, která přes Typ2 konektor hnala DC. Ostatní (nepočítám již Chademo, které už je v kómatu) tlačili DC přes CCS2.
Pavel F.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod brasci 25. 6. 2021 16:02

To som musel citat 3x aby som vedel kto s kym kde.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 25. 6. 2021 17:42

+1 úplná telenovela.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod Nekenieh 25. 6. 2021 23:17

Také jsem zprvu nic nechápal. Ale potom jsem dospěl k závěru, že se asi jedná o nějaké přesuny dobytka, který hnali kudy to jen šlo. Kusy v kómatu museli tlačit.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 6. 2021 10:07

Ne, vyplývá z toho, že early adopters jsou v *****
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 6. 2021 21:40

SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 29. 6. 2021 06:57



Jupí. Pokud se dožiji průměrného věku, doklepu to se spalovákem. A po mně potopa nebo elektro, není-li to to samé. :-D
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod Tomas B 29. 6. 2021 08:05

takže to máme ještě cca 15let, tak to mi bude chybět do důchodu (doufám teda) ještě 5let....to jsem s tím doklepáním dost na hraně
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 6. 2021 08:07

jsou to max 2 generace s tim, ze je logicke, ze automobilky toho vyuziji a nebudou uz cpat moc penez do vyvoje veci okolo spalovaku takze pocitam jeste tak 1 novinku v otazce motoru a pak uz jen nejaky upgrade toho co je
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 6. 2021 08:34

Předpokládám že v případě VW ten benziňák ještě raději trochu dojebou, aby ten přechod na elektro byl pro nás zákazníky snazší.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 29. 6. 2021 08:40

nesejčkuj
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků