dalsi test prevratenia loganu

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ITTI 11. 8. 2005 15:07

Petr.kkk : Velmi racionální a rozumný(moudrý) názor, kdo si jej chce koupit, tak si jej koupí.
Je to asi jako když před 2 měsíci jsme se s ženou rozhodli, že jí koupím nového Swifta, nikde seriozní testy jak to jede, nebo zkušenosti s tím nebyly, crash test byl na netu, vyzkoušeli jsme 2 různé varianty a objednali. Jestli se to převrátí, to nevím. Asi jo, když by se někde přestřelila zatáčka....Byla suma, co jsme do toho byli ochotni vrazit, měli představu, co by to mělo mít za výbavu, měli čistě subjektivní názor na design,tj., jsou i škaredší auta, kufr netřeba, jet to docela jede, vybrala se barva, dostupnost servisu, jak se s tím žene jede-souhlasila, že tohle by celkem šlo, pak se jenom podepsala smlouva a jezdí se z místa A do místa B a dál do místa C...atd, každý den, ráno, během dne, večer...
Spotřební zboží se tomu říká.
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod Pucmeloud(smazano) 11. 8. 2005 15:25

ITTI: O to jde. Bohuzel v ceske kotline stejne tak jako v sousednim Nemecku je auto znakem prislusnosti ke spolecneske tride a ztraci se racionalni pohled na nej, jako na drazsi spotrebni vec, ktera ma slouzit jako premistovadlo. Samozrejme auto jako symbol majetku je vsude, ale prijde mi ze Cesko a nemecky mluvici zeme jsou v tomto ohledu nejvic na palici. Opravte me pokud se mylim. Jeste bych k tomu pridal vsechny "vychodni" zeme
Pucmeloud(smazano)
Nováček

Odeslat příspěvekod westik 11. 8. 2005 15:31

http://news.auto.cz/?article=4385 tak kolik se jich prodalo....??
westik
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Pucmeloud(smazano) 11. 8. 2005 15:52

Westik: o tom neni pochyb, ze Logan je pruvan na trhu a pokud to tak sleduju, tak vetsina zde pritomnych nepopira, ze Logan se presne trefil do mezery na trhu, ktera tu byla a ani to, ze lepsi 1000 Loganu, nez S105/120. Navic mnoha maldym rodinam co nemaji zrovna nazbyt nabizi to, co jina automobilka ne, a za to mu patri uznani.
Pucmeloud(smazano)
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 8. 2005 15:59

Pucmeloud: no ja bych to nevidel az tolik pozitivne. Logan neni primarne urceny pro zapadni trhy. A priznejme si, CR se dnes uz pocita jako zapadni trh, ovsem jeste dost degradovany a myslenim jeste dost na vychode. Proto ma u nas Logan takovy uspech, protoze porad myslime jeste moc vychodne a proto v Nemecku ten uspech takovy nebude. Logan je levny proto, ze se dodava do chudych zemi, jako je Rumunsko, Rusko atd. a kdyby byl stejne drahy jako zapadni produkce, ztratil by na vyznamu ho vyrabet. A diky tomu je relativne levny. Ovsem je levny jen v levnych variantach, jakmile zacne clovek chtit mit i neco jine, nez volant a 4 kola, dostavame se do cenove svery, kde uz i "zapadni" konkurence nabizi byt treba v akcich, ale nabizi jine auto. Sice je pravda, ze prostorove a kufrove ne, ale na druhou stranu 500l v sedanu neni zrovna to optimalni a radeji bych 350l v hatchi, nez 500l v sedanu. Na druhou stranu vnitrni prosotr je famozni a vyrovnaji se mu auta v cene tak 2-3x vetsi, nez je Logan.
Tudiz Logan je opravdu alternativkou pro lidi, kteri taky chteji nove auto, ale nemaji statisice penez, ovsem diky urcitym omezenim a cenovemu nastaveni je nejvyhodnejsi jen v nejlevnejsi variante, kazdy dalsi priplatek snizuje jeho vyhodnost vuci konkurenci.
anonymni

Odeslat příspěvekod Pajda 11. 8. 2005 16:16

Myslím si, že Logan hodně pomohl i sesterské Thalii v růstu prodejů. Když dorazí kupci k Renaultům na Logana, na který se prý čeká i několik měsíců a vidí relativně podobnou Thalii, která je k mání ihned, tak asi podlehnou.
Navíc je to francouzský Renault z Turecka.....
Pokud se vám doma válí stará nepotřebná SPZ, tak bych pro ní měl místo ve své sbírce.
Pajda
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pucmeloud(smazano) 11. 8. 2005 16:18

Goes: v celku souhlas. K tomu nema moc co dodat. Jen si stale myslim, ze nas trh, alespon co se automobilu tyce, neni jeste zapadni. Za zapadni trh povazuju ten kde za rocni plat okolo prumeru dotanu auto tridy, parametru a vybavy jako Octavia. A z toho vyplyva uspech Loganu v Cesku, protoze on tu podminku, rodinneho auta velikost stredni tridy za rocni prumerny plat, splnuje (byt v nejlevnejsich verzich).

Jiste, ne kazdemu vyhovuje spartanska vybava a design a ne kazdy potrebuje kufr na prevoz piana, a da radeji prednost konkurenci. Proto se take prodavaji Thalie, Lacetti, Fabie, atd. Myslim, ze Logan nebyl navrhovany tak aby byl stejne drahy jako zapadni produkce. Prave naopak, byl navrzen aby byl levnejsi a nabidl co nejvice z toho co nabizi zapadni produkce. A to co za techto podminek muze nabidnout je prostor. Plechy a zelezo jsou na aute to nejlevnejsi.

navic je tady pocetne vcelku silna trida lidi, ktera nema nazbyt, maji deti, psa, autum nerozumi a do ojetit se boji. pro ne je Logan alternativou a z meho pohledu opravnenou.

nechci rozebirat veci jako je bezpecnost, kdejaky vymozenosti, protoze to je bezpredmetny. Skupina lidi co jdou do Logana nikdy auto nemela a nebo prechazi z XX let starych plecek, takze je svym zpusobem chapu ze argumenty jako ABS, EPS, pytlu jak v povodnovym pasmu, je nechava chladnym, protoze do tedka nic takoveho nemeli a take prezili.

Budme radi, ze Logan je. A na tom jak se bude prodavat dobre uvidime mimo jine i to, jak moc se opravdu blizime "zapadnimu trhu"
Pucmeloud(smazano)
Nováček

Odeslat příspěvekod westik 12. 8. 2005 14:46

http://www.kba.de/Stabsstelle/Presseser ... 7_2005.rtf

jak se prodává v Německu ? 796 aut od počátku prodeje tj, červena 2005 je to dost nebo málo.... :hm :hm :hm Mr. Green
westik
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod westik 12. 8. 2005 15:42

STANOVISKO ADAC - 12.srpna 2005

Příčina převrácení vozu Dacia Logan zatím nebyla vysvětlena - ADAC a Renault pátrají společně po důvodech.

Po převrhnutí Loganu během fotografování, jako doplňku k testu jízdních vlastnosti (který pořádal ADAC) teď ADAC a Renault pátraly společně po příčinách. Renault přitom provedl s identickým typem vozidla za stejných podmínek (jaké panovaly při nehodě) testovací jízdy v Centru dopravní bezpečnosti ADACu v Gravenbroichu. Při opakovaných manévrech se vozidlo s testovacím jezdcem Renaultu ani jednou nepřevrátilo! Podle názoru tak bylo převrhnutí Loganu ojedinělou záležitostí, zvláště když na testovacím vozidle nebyly odhaleny žádné technické nedostatky.

Možná je příčiny převrácení třeba hledat v obutí vozu. V době převrhnutí už totiž byly přední gumy Loganu v důsledku testování ve venkovních prostorách silně ojeté. Pneumatiky teď přezkoumává jejich výrobce.


Autor: Petr Jansa

pro WW164
Návštěvník

11.08.2005

Überschlag beim Dacia Logan
Unfallursache noch nicht geklärt
ADAC und Renault suchen gemeinsam nach Gründen

Nach dem Überschlag mit einem Dacia Logan bei Fotoaufnahmen zu einem Fahrverhaltenstest des ADAC, haben ADAC und Renault jetzt gemeinsam nach Ursachen für das Kippen des Fahrzeuges gesucht. Dabei wurden von Renault mit einem identischen Fahrzeug unter ähnlichen Bedingungen im Verkehrssicherheitszentrum des ADAC in Grevenbroich Fahrversuche durchgeführt. Bei den mehrfach gefahrenen Manövern gelang es dem Testfahrer von Renault nicht, das Fahrzeug zu kippen.

Nach Ansicht von Renault ist damit der Kippvorgang des Logan nach dem ADAC-Test ein einmaliger Vorgang gewesen, zumal an dem Testfahrzeug bisher keine technischen Mängel entdeckt wurden. Möglicherweise ist die Ursache für den Überschlag bei der Bereifung des Logan zu suchen. Zum Zeitpunkt des Unfalls waren die vorderen Reifen als Folge von vorausgegangenen Testfahrten im Außenbereich der Lauffläche sehr stark abgenutzt. Die Reifen befinden sich gegenwärtig zur Überprüfung beim Hersteller.

http://presse.adac.de/meldungen/Test_Ve ... geID=15767
westik
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod hallda 12. 8. 2005 16:29

A co z toho plyne? - ze to auto slo pres budku nahodou, a ne tak aby to auto prevratily umyslne, tudiz jsme tam, kde jsme byly - na zacatku - , neco se nekde stalo - gumy? - prevratilo - a melo by se to objasnit.... takze to na cem se dohodne R a A bude jasne receno az to obe instituce zverejni
Tot vse...
hallda
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod westik 12. 8. 2005 16:41

hallda píše:A co z toho plyne? - ze to auto slo pres budku nahodou, a ne tak aby to auto prevratily umyslne, tudiz jsme tam, kde jsme byly - na zacatku - , neco se nekde stalo - gumy? - prevratilo - a melo by se to objasnit.... takze to na cem se dohodne R a A bude jasne receno az to obe instituce zverejni
Tot vse...


jedna z možných příčin jsou pneu, nějaký seriózní důvod se musí najít.. ale že by rezerva, (údajně na té straně se auto převrátilo) byla ojetá??už? :D :D
... no a psali že tam byl testovací řidič od Renaultu, jaký tam byl před tím? od ADACu? může řidič ovlivnit test? a pokud ano jak..

a jak to celé dopadne? napíše se výrobní vada pneu... a bude po všem,,, nikdo nic nepokazil...... ( leč lež byla vyřčena a ani párem volů ji nedáš zpět- první prohlášení ADCu lidem zůstalo v hlavě a o TO šlo předevšim ),
Mohli přece napsat, převrátil se, ale zatím neznáme příčinu, testy budeme opakovat....Ne ,napsalo se rovnou něco ,co nebyla pravda.
westik
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod hallda 12. 8. 2005 18:24

westik píše:
hallda píše:A co z toho plyne? - ze to auto slo pres budku nahodou, a ne tak aby to auto prevratily umyslne, tudiz jsme tam, kde jsme byly - na zacatku - , neco se nekde stalo - gumy? - prevratilo - a melo by se to objasnit.... takze to na cem se dohodne R a A bude jasne receno az to obe instituce zverejni
Tot vse...


jedna z možných příčin jsou pneu, nějaký seriózní důvod se musí najít.. ale že by rezerva, (údajně na té straně se auto převrátilo) byla ojetá??už? :D :D
... no a psali že tam byl testovací řidič od Renaultu, jaký tam byl před tím? od ADACu? může řidič ovlivnit test? a pokud ano jak..

a jak to celé dopadne? napíše se výrobní vada pneu... a bude po všem,,, nikdo nic nepokazil...... ( leč lež byla vyřčena a ani párem volů ji nedáš zpět- první prohlášení ADCu lidem zůstalo v hlavě a o TO šlo předevšim ),
Mohli přece napsat, převrátil se, ale zatím neznáme příčinu, testy budeme opakovat....Ne ,napsalo se rovnou něco ,co nebyla pravda.b/quote]


Neskutecne, za vsim hledej certa, SPIKNUTI, vsichni proti vsem...uz toho nech, fakt tohle se neda poslouchat, nech to na ADACu s RENAULTEM at vyrknou svuj nazor a ortel, pac jinak budem poslouchat, ze je to SPIKNUTI a deutchaci nas [Loganisty] chtej znicit......... pozor2

Proste to byla zrejme chyba v pneu- jak jsem psal, jednak jiny? zrejme rozmer 185/65 ci 195? a 165/80 - proste rozdil tam zrejme byl, nicmene nechme se prekvapit s cim prijdou...ale proste auto pres budku slo, a o to jde predevsim...jaka byla pricina? Ze by gumy? Ze by auto melo problemy s urcitymi pneu - nebo jen vada materialu....zadne spiknuti
hallda
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajda 12. 8. 2005 18:35

Způsob, jak to bylo puštěno do světa a posléze vzato zpět je opravdu podivný. Nevidím v tom spiknutí, jen vrozenou německou nedůvěru ke všemu neněmeckého původu. Nic víc.
Pokud se vám doma válí stará nepotřebná SPZ, tak bych pro ní měl místo ve své sbírce.
Pajda
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 12. 8. 2005 18:42

Ono neni moc co resit. At se prevrhnul nebo neprevrhnul nikdo vcelku nezpochybnuje, ze Logan je zastaraly vuz, ktery se prodava jen diky sve cene. Nejak moc ho srovnavat s dnesni produkci asi nema smysl. Je proste urcen pro chudsi vrstvy, ktere nemaji na zakoupeni standardniho vozu a jsou ochotni (respektive musi) prekousnout jiste limity Loganu vuci plnohodnotne konkurenci.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod westik 12. 8. 2005 18:45

HALLDO
kde hledáš spiknutí, nic takového jsem nenapsal, jen že to tak dopadne. asi, vada materiálu pneu, tudíž to je možná příčina převrácení. TEČKA, nikdo za nic nemůže,TEČKA, ale lidi četli že se převrátil v losím testu....A TO SI PAMATUJÍ.I dnes si to můžeš kdekoliv přečíst ( http://jyxo.cz/s?s=dacia+logan+++LOS%CD+TEST&d=cz) . PUNTÍK.. ŽÁDNÉ SPIKNUTÍ. INFORMAČNÍ ŠUM SE TOMU ŘÍKÁ, BYLY ZVEŘEJNĚNY NEOVĚŘENÉ INFORMACE. A JÁ SI MYSLÍM ŽE ÚČELOVĚ.nebo i ty trváš že se převrátil při losím testu? O TO MI JDE.
s vadnou pneu se může převrátit jakékoliv auto ....,
Naposledy upravil westik dne 12. 8. 2005 18:50, celkově upraveno 1
westik
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků