Tatra

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Sadam 26. 4. 2005 20:53

taky bych se rad podival...

btw. ted o vikendu sem byl u kamarada, jehoz otec tatry sbira a renovuje. doma maj asi 13 613tek a na chalupe dalsich asi 25ks (613 +603). donedavna mel i 813ku

mimojine ma i 613 Special Long. sem si vyzkousel a je to proste parada 8) klimoska, nezav. topeni, vse v elektrice, sedadla jako kresla, vzadu minibar vcetne drzacku na panaky :D

dalsi raritka je upravena 613ka, ktera jezdila jako safety car na okruhu v Moste - zvetsenej objem na 4,2L, snizenej a pritvrzenej podvozek + jeste nejaky dily z porsche. Ma jen predni sedacky a navic i klec. Proste strasne dravy auto :lol:
Sadam
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod George_Couser 27. 4. 2005 11:28

2Sadam: Klimatizaci, nezav topeni, elektrtiku,......mely i normalni 613ky (samozrejme ne vsechny), Special mel ale jine vychytavky...zdvojeny system zapalovani a o 150mm prodlouzeny rozvor....
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 27. 4. 2005 12:50

to George_Couser: Jo ten test jsem tehdy videl. Porovnavali T700 s Jaguar XJ a neslo se to ve smyslu: "jezisikriste co nam to sem ti cesi poslali". :) Uznavali prostor a pohodli uvnitr, ale nedokazali pochopit tu drzost chtit dodavat v polovine devadesatych let do Anglie auto s naprosto tragickymi jizdnimi vlastnostmi (podle nich na okrskach skoro nepouzitelne auto) a s minimem vybavy bezne v dane tride. Zaver byl neco jako: "je to zajimavy prostorny vuz, ale pokud ho chteji skutecne prodavat, tak musi zcela zmenit podvozek, doplnit vybavu (airbagy, absence ABS a dalsi spoustu veci) a pak se mozna uvidi. Zatim je to jenom rarita pro pobaveni". Neni treba dodavat, ze Tatra nikdy nemela nadeji udelat skutecne prodejny luxusni vuz se svym ekonomickym zazemim a technologii osmdesatych let.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 27. 4. 2005 12:56

Ted jsem se dival na topgear.com a nic jsem nanasel :( akorat testy samotne XJ z poloviny devadesatych let :hm
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 17. 7. 2005 14:18

mam nieco s tatrami najazdene, jednu ma moj otec http://www.gerek.sk/tatra

mal som moznost jazdit niekolko sto km aj s modelom T700 a raritou pre pobavenie by som ju nenazval. rarita to ale urcite je.

jazdne vlastnosti by som urcite nenazval ako tragicke. Vdaka velmi dobremu vyvazeniu (myslim ze je v pomere 47:53) si auto dlho zachovava neutralne jazdne vlastnosti, hoci vdaka makkemu pruzeniu dochadza k vysokemu naklananiu - mozno to ich viedlo k pocitu zlych jazdnych vlastnosti. Bohuzial ale dochadza aj ku kruteniu karoserie.
Zlepsit jazdne vlastnosti by sa dalo rozsirenim pneumatik - standart od vyrobcu je 205 na 15" diskoch, bez problemov sa da osadit 225 na 17" a pocul som uz aj o clovekovi ktory tam narval 245 a problem bol len pri plnom rajde. Jazdne vlastnosti su potom v spojeni s gumou ktora ma makku zmes niekde uplne inde.

Za najvacsi problem jazdnych vlastnosti povazujem prilis citlive riadenie na vyjazdene kolaje ci ine pozdlzne nerovnosti a brzdy. Tie su naozaj vnutorne chladene aj vzadu ale su bohuzial vyrobene z nekvalitneho materialu takze po prvom prudkom zbrzdeni z vyssej rychlosti dochadza k ich skruteniu.
Problemom je aj jazda vysokou rychlostou, nad 180km/h sa uz auto na ceste nesprava sebaisto, dochadza ku plavaniu karoserie. ale mozno to bolo sposobene stavom auta ktore som mal pozicane (malo najazdene cez 300tisic km a neviem kedy boli naposledy menene tlmice)

Dalsim problemom auta bola cena. ta sa s niekolkymi prvkami priplatkovej vybavy dokazala vysplhat neuveritene vysoko (2mil Czk) a to v tom aute skutocne nebol ani jediny airbag ci elektronicky asistent.
Za to jazda v tomto aute je skutocnym zazitkom. Pruzenie je prijemne makke a spolu s 15" gumami sa stara o naozaj plavnu jazdu - kedze normalne jazdim s C5, tak mozem to porovnat a pruzenie v T700 lepsie filtruje cestu ako C5!
Odhlucnenie je v porovnani s t613 daleko vpredu - lepene okna sa staraju o potlacenie aerodynamickeho hluku az na hranicu 160km/h a vyrazne lepsie je odhlucneny aj motor, ktory do kabiny prenika vo vyssich otackach hlbsim tonom ako v t613 co na vodica posobi tak, ze potom to viac toci lebo zvuk je to naozaj nezamenitelny :)
Konecne je auto vybavene aj peknou palubnou doskou (okopirovana zo saabu9000, osadena naozajstny drevom a obsita kozou) ma dualnu klimu od BMW, ovladacie packy su z opla, packy otvarania dveri z hondy, palubne pristroje z felicie (s cervenym posdvietenim) atd. Ventilacia a klima ma konecne dostatocny vykon aby sa nezahmlievali okna a nezavisle vodne kur-enie eberspecher je nehlucne a zamedzuje u t613 tak castemu prenikaniu pachu benzinu do interieru.
Je to taka skladacka ale perfektne urobena. zlate ceske rucicky.

Co sa este u T700 neporadilo oproti t613 je tragicka antikorozna oprava. Jednoducho nehrdzavejuca tatra neexistuje :(

Takze najvacsou devizou T700 je rucna vyroba a vlastne jeho vysoka cena a s tym spojeny nezaujem zakaznikov, pretoze modelu T700/1 bolo vyrobenych cca 65ks a modelu T700/2 dokonca iba cca 20 kusov.

fotky t700 - http://www.gerek.sk/t700
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dushanski 17. 7. 2005 15:03

Marek_Litzman píše:George_Couser : na to si vezmu kamaráda, ten by prodel komukoliv cokoliv a od kohokliv vybral jakoukoliv částku... ;)
No kolik by to mohlo stát? Zas tak moc ne, kdyžtak bychom si nechávali karoserie vyrádět buď v kaipanu, nebo v Zetoru... ;)-/quote]


když bys to myslel vážně, bylo by to krásný, je to pěknej sen... :D
nekřič hop, ať ti nepřeskočí...
dushanski
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HaD 17. 7. 2005 17:20

T613/700 "plavaly" při vyšší rychlosti kvůli velké délce vozu, s ABS byly nějaký problémy taky kvůli délce - nedokázali vhodně umístit čidla, ABS se aktivovalo při přejetí železničního přejezdu atd.
Kamoš má T603 ve stavu velmi pomalé rekonstrukce, ale jízda v ní... to je něco, člověk má jen chuť mávat (kynout) lidem, kteří jen koukaj kde se tam takový auto objevilo... Prostě fantazie!
HaD
Nováček

Odeslat příspěvekod matuS 17. 7. 2005 20:12

HaD> nejako s tebou nemozem suhlasit v oboch bodoch.

cim je auto (razvor) dlhsie, tym je jeho stabilita vo vyssich rychlostiach lepsia.

co sa tyka tatry a ABS - tatra ma specialny brzdovy system, je sice tiez dvojokruhovy, ale po vypadnuti jedneho okruhu stale brzdia vsetky 4 kolesa. (u klasickych dvojokruhovych ak vypadne okruh tak brzdi len prave predne a lave zadne alebo naopak)
kvoli tomuto bol problem urobit ABS lebo takyto brzdovy system nikto iny nema a teda vlastne ABS pre takyto system ani neexistuje.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HaD 17. 7. 2005 22:11

matuS> je to možný, s tou délkou jsem to slyšel, víc jsem se o to nezajímal...
HaD
Nováček

Odeslat příspěvekod Caddy 18. 7. 2005 13:19

tatry jsou nadherny auta, to byla po valce jedina nase automobilka plodici pekna auta...takovou 603 povazuji za nejhezci auto cele nasi historie....
Caddy
Amík roku 2006
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 18. 7. 2005 15:26

TATRA je taky dobré mléko do kávy!! :wink:
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 18. 7. 2005 15:28

Koudelka: to ja radsi Salko...ale jinak... :) Do kavy si nedavam nic :)
Caddy
Amík roku 2006
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jendolf 18. 7. 2005 16:36

Kdyby nekdo mel T603/613/700 a za nejakou "rozumnou" castku by ji byl ochoten pujcit na vikend (samozrejmosti je slozeni jistiny (nebo-li ceny vozu) pro pripad havarie ci obav z nevraceni) tak mi napiste kolik a nejspis se dohodnem. TATRA je krasna jen jsem v tom nikdy nejel a moc bych chtel. Pripadne jizdu s majitelem po boku, nekam to projet alespon na cele odpoledne.
B power M power W power
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 19. 7. 2005 07:45

pochybujem, ze to niekto pozicia svoju vycackanu tatru :)

to by som radsej pockal na nejaky zraz a tam sa s niekym previezol.

chod na: http://www.tatrabrno.cz
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 20. 9. 2005 20:00

Jj, nejvic informaci ziskas vzdy na nejakem srazu :wink:
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků