Dacia LOGAN

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 2. 8. 2005 21:31

odporné hnusné a ještě nebezpečné-normální rakev pro socialne slabsi obcany,patrne dobrej tah jak se zbavovat nizsich vrstev 8)

pro ty co popiraji objektivnost adacu: uznali to i u prestizni znacky a to mb-u modelu A kteryzto byl okamzite prepracovan a tem co ho uz meli prepracovan zdarma!!! a P607??? to same...

krom toho si myslim ze logan neni konkurencne schopny ohrozit nemecke automobily protoze ten kdo uvazuje o loganu jiste nepremysli o nicem nemeckem a ani na to nema(coz neodsuzuji) a nebo nechape ze auto by melo splnovat jiste parametry

normalni auto se proste na strechu prevratit nesmi,pouze pokud spadne do pangejta nebo leti kotrmelce po poli.kazde jine kvalitni auto jde radeji do smyku a ne na boudu,panove to se na me nezlobte ale to neni normalni ani u 20 a vic let starych kvalitnich aut.

je to jen nedotazena lacina a nebezpecna mrcha co nezvladne ani pitomej vyhejbaci manevr např před chodcem nebo cyklistou,copak je normalni ze se necemu vyhnu a za odmenu jdu pres boudu?

vemte si co obcas delaji napriklad pri obvyklych testech na dsf s normalnimi auty,to by logan sel pres budku 30 krat.

je to hruza co si dovoluji pustit na silnici. :x :x :x
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 8. 2005 21:38

maykl: diky za tvuj fundovany, znaly rozbor Loganu, myslim, ze ted je to uz vsechno jasne..
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 8. 2005 21:54

Co je zajímavé,že standartní test zvládl Logan kolem 100km/h-vyjádření ADACU/i Renaultu/.Tak by mne zajímalo při čem se vlastně převrátilo MB Acko,protože to bylo při rychlosti přes 60km/h-taky to byl nestandartní test?
anonymni

Odeslat příspěvekod JardaB 2. 8. 2005 21:57

Normalni lidi si podle me kupujou auto pro to,aby s nim jezdili a ne aby zkouseli, kdo koho pretlaci. Nechapu, proc chce nekdo 20 pytlu, super brzdy, ESP a spoustu dalsich blbosti, a pak jezdi jako prase a tim zvysuje riziko 10x proti tomu, kdyby jezdil rozumne ve felde beze vseho. Jasne ze muze byt velka smula a sejme te predjizdejici hovado v o 2 tridy lepsim aute, ale i tomu se da myslim v 90% pripadu predejit predvidavosti. Jezdil jsem ve vsem moznem, vcetne S120 a kupodivu jsem prezil a ani nemel zadnou nehodu (kdyz vynecham lehke tuknuti zezadu pri stani na cervenou a nabourana vrata garaze (zas... vitr :-) )
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 8. 2005 22:14

To JardaB:buď rád.Někteří už nemůžou napsát.
anonymni

Odeslat příspěvekod NiceOne 3. 8. 2005 06:23

PaulZ: MB A se prevracel pouze pri konkretni rychlosti (presnou ti nereknu), ale pri rychlosti vyssi, nebo nizzsi zvladl test bez problemu. Oduvodnovali to tim, ze se pri te konkrenti rychlosti auto nejak rozhoupe, zatimco pri jinych rychlostech se to vyrovna.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ITTI 3. 8. 2005 06:38

NoceOne: MB A třída se převrátil v 65, tuším :hm
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod *Karel* 3. 8. 2005 08:59

Dacia Logan 1,4 - Cena jako argument http://motozurnal.centrum.cz/testy/clanek.phtml?id=3534
Karel
*Karel*
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lukas-E30 3. 8. 2005 10:09

ITTI píše:NoceOne: MB A třída se převrátil v 65, tuším :hmh/quote]


a nan nestandratních pneu. vim, že tenkrát psali, že tam dali jinje profil a hodiliho n aboudu.....

s puvodnim jenom "skoro".
E 220 CDI ´06 - W211 - odepsano na totalku
E 200 CDI ´13 - W212
Lukas-E30
Servismen

Odeslat příspěvekod _ja_ 3. 8. 2005 12:19

JardaB: uvedom si, ze nikdo neni neomylny - budes mit blby den, unava zpusobi spatny odhad nebo tak neco a pak budes rad za "ty blbosti" jako jsou slusne brzdy ci ESP.
_ja_
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob ash 3. 8. 2005 12:25

maykl: docela bych chtěl vidět, co by v losím testu dělalo nějaký SUV nebo off-road ...
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 3. 8. 2005 12:28

to jarda: a nejde dnes nahodou o bezpecnost v prvni rade??? prece podvozek brzdy a jiste jizdni vlastnosti jsou krome dobre kasle zakladem bezpecnosti!!!
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Dr. Taby 3. 8. 2005 12:42

Podle různých vyjádření a zpráv z internetu celá akce probíhala takto: ADAC testuje Logana dle norem, při druhém testu dojde k poškození ráfku či pneumatiky. ADAC vymění pneumatiku a zmenší vzdálenost mezi kužely a sníží rychlost. Při tomto průjezdu dojde k převržení vozidla. Podle zpráv měl být třetí - změněný test - proveden zejména kvůli pořízení fotodokumentace. To nejspíš znamená, že původní dva testy nejsou zaznamenány a není možné zjistit zda a k jakému poškození došlo. Logan dostal rezervní pneumatiku, o ktere se nic víc nedozvíme - typ tlak a opotřebení. Výsledkem této akce je vydání zprávy s bombastickým titulkem o tom, že logan se převrátil při losím testu. Renault vydává prohlášení a ADAC stahuje svůj test z internetu.

http://autoklubdacia.cz a http://dacia.phorum.cz
Zdraví Dr. taby
Dr. Taby
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 3. 8. 2005 14:14

to bob ash: jo tak to bych rad videl taky.... myslim ze dobre suv se taky jen tak neprevrati ale jiste by to melo jit hlavne ve vysoke rychlosti,neni suv jako suv-kdyz porovnas nektere z nich xc90,x5 apod s nekterymi do 1mil kč...je to otazka,nektera suvcka maji jizdni vlastnosti docela hrozné (nemluve o terenech patrol apod)
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Jarda2 3. 8. 2005 16:04

W164 píše:W164: ses slusnej komendiant :D ale, kdyz by ses zajimal vice o testy ADAC, pak by ti neuniklo, ze nedavno (mesic tomu nazpet) doslo pri cvicnych jizdach na motorkach u ADAC k tomu, ze ABS system na strojich BMW prestal fungovat. A to z duvodu, ze zkusebni jezdci opakovane nacvicovali brzdeni s ruznymi povrchy a ABS "zivene" baterii na motocyklu proste vypovedelo sluzbu, kdyz nemelo stavu...BMW se pak muselo trapne vymlouvat, jak tomu mohlo dojit a jak tomu pri dalsi vyrobe zabranit atd. atd.

W164: Kdyz vozidlo pri testu "sloupne" pneu z rafku, pak je rafek poskozeny. Nahradis to rezervou. V kazdem pripade bych toto vyhodnotil jeste za vetsi problem, nez prevraceni samo. ADAC se podle meho nazoru snazilo trapnou situaci s Loganem zachranit, ze snizili rychlost a zkratili odstup kuzelu. Pak se to podelalo uplne a skoncili s tim na strese :D Toto, zelenanano, toto neni jeden problem s prevracenim auta, to jsou dva problemy, coz v praxi s Loganem znamena:
kdyz nezujes gumu pri ostre jizde do zatacky, prevratis se na strechu :D :D :D

Sám uvádíš další pochybnou věc - Jak může být ABS napájeno baterií? El. spotřebiče na motorce, stejně jako v autě přeci napájí alternátor. Připadá mi to jako trapná výmluva, které se nedá věřit.

Snížením rychlosti při současném zkrácení vzdáleností mezi kuželi se mohl test stát náročnějším - záleží na míře zkrácení. A kde je objektivnost, když si dovolí měnit podmínky testu?
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků