Dacia LOGAN

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 7. 2005 08:47

Kdyz pominu konspirace, jak znicit Logana, tak je tu jeste par dalsich otazek.

Ja bych tomu testu neprikladal zadnou vahu, je vice nez jiste, ze pri urcite rychlosti se prevrati uplne kazde auto. Jen ty rychlosti prevraceni jsou jine. Je tedy otazkou, jake rychlosti zvladly jine vozidla, do okamziku, nez by se prevratily. Logan udelal 65kmh a sel pres budku a jak jsou na tom jine auta?

Navic, zakladni logan stoji cca 200k, je docela logicke, ze auto za treba 400k by melo byt v kazdem parametru lepsi, protoze clovek si prece nepriplaci za vzduch, ale za vybavy, bezpecnosti atd. A proto, pokud se Logan prevratil pri 65kmh, tak je to treba porovnat s danou cenovou skupinou aut a na tomto stavet. Protoze nikdo nepochybuje, ze Golf s cenou nad 500k bude mit lepsi jizdni vlastnosti. A nikdo nepochybuje, ze treba 10 roku stare BMW M3 bude mit lepsi jizdni vlastnosti nez novy Logan, protoze ty auta jsou zcela jine.

Takze pokud nekdo neprinese tabulku, kolik zvladly auta dane cenove skupiny, nemuzeme s nicim porovnat a nemuzeme tedy rict, zda vykon Loganu je dobry nebo spatny...
anonymni

Odeslat příspěvekod W164 29. 7. 2005 09:50

tenesi píše:
*Karel* píše:
hallda píše:Jo ho, taky me to se.e, ale co nadelam - viz diskuze na foru - dacia.forum.cz - holt proste s tim autem jezdim a muzu udelat snad jen to, ze se vrhnu na upraveni vlastni aktivni a pasivni bezpecnosti - tj. rozsirit rozvor - coz by mozna pomohly distancni podlozky mezi kola, snizit pruziny a tlumice, a tak nejak dokola a podobne....dokud se k tomu Renault Soudruh by Dacia nepostavi jako MB, ...je to k h2o....trochu mi to pripomina jisteho Billa s jeho OS - taky si clovek koupi levny produkt ktery je potreba neustale dodelavat...A LOGAN TEN OP.SYSTEM EVIDENTNE JE...... Mr. Green


Beru co píšeš - toto je pro mě objektivní pohled na věc, ale najdi si co jsem si musel vyslechnout (přečíst :) ) od zelenenany ... největší perla byla ve stylu "Nové auto (můj Logan) je nové auto a ojeté bude vždycky horší" - s čímž se dá naprosto souhlasit,ale bohužel né u auta co vlastní zelenanana ... každopádně, ale raději potkám na cestě Loganistu než orezlé škodárny,favority,žigulíky a podobné vraky (to jen na závěr,abych tady nebyl skalní odpůrce Logana)r/quote]

co se ti nelíbí na mém příspěvku?
domnívám se , že je to ,,na zakázku,, dělaný test, postavte i jiné auto, které je tak vysoké, a otestujte, němcům Logan vadí , a o tom to je... proč by jinak doporučovali koupit si ojetinu -hlavně tu německou... , o tom si nepřemýšlel ?
Na trhu se objevila spousta nových aut ,ale Logan je trnem v oku, zahýbal cenami ,odbytem, prodejností. Tak ho zničíme, je to jen můj názor.- když se hledá- vždy se něco najde. a ..,Ano logan je lepší než spousty starých aut ,jak píšeš,ale zase takový vrak jak si možná myslíš to není.s/quote]




Kde ADAC (viz http://www.adac.de) ve sve zprave navhruje, ze si mas koupit NEMECKE ojete auto? Tam o NEMECKE ojetine neni ani sluvko, takze nevnasej do neceho svy emoce ze ztraty vavrinu u Logana :)

Logan je sr*cka a to se vedlo driv, nez ho zacali testovat. Auto, ktere bylo postaveno jen s jednou vyvojovou prototypovou radou proste NEMUZE bejt dobry a ACKOLI to zkouseli i jine automobilky (napr. BMW), tak pro auto v cilove kategorii 8000 Euro, to nemuze dopadnout dobre...

Mimoto: ZATIM probihaji testy s novymi Logany a ja jsem zvedavej, az budou provadet test na ojetine tak 3 roky stare. Tj. pujdou do baziku a anonymne koupi ojetyho Logana, kteryho pak "proklepnou"...mozna, ze Logany pak budou likvidovat, jak jadernej vodpad, nebot neco tak nebezpecneho nebude moci stat ani na silnici! :)
W164
Nováček

Odeslat příspěvekod W164 29. 7. 2005 10:01

goes píše:Kdyz pominu konspirace, jak znicit Logana, tak je tu jeste par dalsich otazek.

Ja bych tomu testu neprikladal zadnou vahu, je vice nez jiste, ze pri urcite rychlosti se prevrati uplne kazde auto. Jen ty rychlosti prevraceni jsou jine. Je tedy otazkou, jake rychlosti zvladly jine vozidla, do okamziku, nez by se prevratily. Logan udelal 65kmh a sel pres budku a jak jsou na tom jine auta?

Navic, zakladni logan stoji cca 200k, je docela logicke, ze auto za treba 400k by melo byt v kazdem parametru lepsi, protoze clovek si prece nepriplaci za vzduch, ale za vybavy, bezpecnosti atd. A proto, pokud se Logan prevratil pri 65kmh, tak je to treba porovnat s danou cenovou skupinou aut a na tomto stavet. Protoze nikdo nepochybuje, ze Golf s cenou nad 500k bude mit lepsi jizdni vlastnosti. A nikdo nepochybuje, ze treba 10 roku stare BMW M3 bude mit lepsi jizdni vlastnosti nez novy Logan, protoze ty auta jsou zcela jine.

Takze pokud nekdo neprinese tabulku, kolik zvladly auta dane cenove skupiny, nemuzeme s nicim porovnat a nemuzeme tedy rict, zda vykon Loganu je dobry nebo spatny...



:) Mnooo tva otazka ma rychly reseni: Jedinej konkurent pro Logana 1,4 je Lada 2110 (podle ADAC)...takze ja nevim, co chces nejak srovnat a stejne jako je LADA neprodejna v Nemecku, zustane tak i s Loganem...
W164
Nováček

Odeslat příspěvekod RadekP 29. 7. 2005 10:17

"Logan je sr*cka a to se vedlo driv, nez ho zacali testovat"

Hmmm... tak o necem se vi uz pred testem, ze je to spatne ? To ma byt asi nazorna ukazka objektivity nekterych "priznivcu" Logana.

Pokud nekdo z nejakeho duvodu tohle auto uz predem nenavidi a dela mu dobre kdyz si tu zanadava, prosim ... ale spise to napovi neco o pisateli nez o aute :-)

Proste to auto vzniklo v zemi s nizsimi mzdovymi naklady, no a zakladni vybava neni moc luxusni. No a ?

Nebezpecnej muze byt predevsim clovek za volantem.

Ze ma to auto podvozek naladenej na horsi cesty mi prijde naopak vynikajici, protoze kritici tohoto asi ziji jinde nez v CR :-)
V praxi si nepamatuju ze bych se k autu musel chovat jako v losim testu, zato vselijake vymoly a podobne diry to je nekde denni chleba.
RadekP
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 7. 2005 10:31

W164: jdi radeji hledat ctyrkolky :)
anonymni

Odeslat příspěvekod W164 29. 7. 2005 10:49

goes píše:W164: jdi radeji hledat ctyrkolky :)


...s tebou do hrackarstvi? :)
W164
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 7. 2005 10:58

W164: si pis a ver tomu, ze se to auto neprevrati a stoji dvacetinu co logan :)
anonymni

Odeslat příspěvekod W164 29. 7. 2005 11:10

RadekP píše:"Logan je sr*cka a to se vedlo driv, nez ho zacali testovat"

Hmmm... tak o necem se vi uz pred testem, ze je to spatne ? To ma byt asi nazorna ukazka objektivity nekterych "priznivcu" Logana.

Pokud nekdo z nejakeho duvodu tohle auto uz predem nenavidi a dela mu dobre kdyz si tu zanadava, prosim ... ale spise to napovi neco o pisateli nez o aute :-)

Proste to auto vzniklo v zemi s nizsimi mzdovymi naklady, no a zakladni vybava neni moc luxusni. No a ?

Nebezpecnej muze byt predevsim clovek za volantem.

Ze ma to auto podvozek naladenej na horsi cesty mi prijde naopak vynikajici, protoze kritici tohoto asi ziji jinde nez v CR :-)
V praxi si nepamatuju ze bych se k autu musel chovat jako v losim testu, zato vselijake vymoly a podobne diry to je nekde denni chleba.


Mily Radku,
kdyz se kouknes na stranky konkurecni LADA k DACII Logan (ttp://www.lada.de/html/content/Sondermo ... delle.html) pak se doctes, ze sam vyrobce nazyva/prirovnava svuj produkt k nakupnimu vozejku...:)
Proste auto za 8000 Euro nemuze bejt dobry a to bez ohledu na mzdy. Ba dokonce je to signal, ze je tam neco v neporadku: produkce v zaostalych zemi s lidmi nizke kvalifikace vede k tomu, ze ovladaji jen stezi slozitou techniku a cim vice je tam podil lidske prace (svarovaci robot vs. rucni svareni), tim vetsi pravdepodobnost lidske chyby...to vse se scita, akumuluje...kdyz ti to jeste nazorneji prirovnam, tak Plzen stoji 17.90,- ale muzes koupit pivo za 2.50,- . Pomineme-li oba extremy, pak je jiste, ze nekde hranice pro varene pivo ze sladu, chmelu a kvalitni vody jiste lezi a zcela jiste neni pri cene 2.50 pro koncoveho spotrebitele. Ze to nekomu chutna ci ze se to prodava ci je to vubec na trhu, ma jine priciny a nelze to zamenovat za to, ze pivo MUZE byt za 2.50 pro konecne spotrebitele :) Proste "neni" (ikdyz paradoxne "je" - slepotou netrpim :) ). Prodejnost ci pouha existence nemeni zasadni skutecnosti, to dela/urcuje jen spotrebitel nikoli produkt sam! :)

Budes-li se tedy chtet bavit o Loganu ci Zigulikovi 2110, tak musis nutne videt dve roviny: technickou stranku veci (ta neni presvedciva) a marketing. A ze uspesny marketing, kde nalezi i cenova politika dela v populaci divy, to uz vi nejeden "tunelar" zbankrotovanych bankovni, penzijnich, zdravotnich ci jinych pojistoven a domu od dob Vikiho Kozenyho...:) Pricemz Vikiho, to se vi take, nepovazuji historici za prvniho zakladatele :)

Staci nebo jeste? :)
W164
Nováček

Odeslat příspěvekod RadekP 29. 7. 2005 11:36

Nevim proc by tu mela hrat roli nejaka zaostalost - to neni vyroba jako pred 100 lety - dneska se nakoupej stroje - postavi se linka - zaucej se lidi na ty stroje - a jede se, v Koline, Wartburgu nebo v Miercurii-Ciuc ...

lidska prace je mnohem drazsi nez nejaky robot

v Rumunsku delaj ty lidi u pasu ty samy 3 pohyby jako v kterekoli jine autofabrice, jenze jim za to zaplatej Xkrat min nez v zapadni evrope

stejne tu delam na tchajwanskym poci a vubec se neofrnuju ani nebojim

Skutecne netusim, jakej realnej duvod by byl pro to, aby se Logan po 3 letech rozsypal.

Navic Lada 2110 vydrzi docela dost a v docela drsnych podminkach. U Logana to bude podobne. Spis bych chtel videt nakou tu nakupni kabelku z Kolina co stoji jak Logan po tech 3 letech na nasich cestach. Tipuju ze Logan bude OK.

Dosavadni zkusenosti tech, co Logana maji, jsou spis pozitivni, rozhodne zadna katastrofa nenastala.
RadekP
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod RadekP 29. 7. 2005 11:41

Viz to pivo - vis kolik stoji v Nemecku, Francii, Japonsku ? A kolik u nas ? a jak je dobry ! Jo a pil jsem radu jugo, bulhraskejch, rumunskejch, ruskejch, ukrajinskejch piv - a vetsina byla vybornejch, rozhodne na cesky urovni ...
RadekP
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod W164 29. 7. 2005 12:02

RadekP píše:Nevim proc by tu mela hrat roli nejaka zaostalost - to neni vyroba jako pred 100 lety - dneska se nakoupej stroje - postavi se linka - zaucej se lidi na ty stroje - a jede se, v Koline, Wartburgu nebo v Miercurii-Ciuc ...

lidska prace je mnohem drazsi nez nejaky robot

v Rumunsku delaj ty lidi u pasu ty samy 3 pohyby jako v kterekoli jine autofabrice, jenze jim za to zaplatej Xkrat min nez v zapadni evrope

stejne tu delam na tchajwanskym poci a vubec se neofrnuju ani nebojim

Skutecne netusim, jakej realnej duvod by byl pro to, aby se Logan po 3 letech rozsypal.

Navic Lada 2110 vydrzi docela dost a v docela drsnych podminkach. U Logana to bude podobne. Spis bych chtel videt nakou tu nakupni kabelku z Kolina co stoji jak Logan po tech 3 letech na nasich cestach. Tipuju ze Logan bude OK.

Dosavadni zkusenosti tech, co Logana maji, jsou spis pozitivni, rozhodne zadna katastrofa nenastala.


Dobre, ale toto je uplne naposledy! Takze znovu :)

Viz http://www.media.renault.at/unternehmen ... 3&q4org=73

Jak vidis, ta kto je oficialni stranka materskyho koncernu v A a tam k Loganovi mj. pisou:

Bei der Produktivität an der Spitze

Wettbewerbsfähige Fertigungsstandorte

Das Programm X90 sieht vor, die Fahrzeuge an wettbewerbsfähigen Fertigungsstandorten zu montieren. Renault hat sich für Montageprozesse mit einem hohen Anteil manueller Arbeit und lokal verfügbarer Technologien entschieden. Es kommen nur wenig Roboter zum Einsatz. Der Automatisierungsgrad ist gering.

Mit Blick auf die weitgehend manuelle Montage vermied das Entwicklungsteam, große Karosserieteile zu konzipieren. Gleichzeitig verzichtete es auf das Laser-Stoßnahtschweißen der Blechteile.

Auch bei den Motoren und Getrieben profitieren Renault und Dacia von der Wettbewerbsfähigkeit des Werks Pitesti. Der Standort fertigt zahlreiche Teile vor Ort, darunter Zylinderkopfdeckel, Zwischenträger, Motorträger und Ölwanne. Die Montage von Motoren und Getrieben erfolgt komplett vor Ort.


Coz pocestele znamena:

Produktivita prevedsim

...program X90 prepoklada, ze vozidla se budou montovat v konkurencneschopnych mistech, coz pro Renault znamena, ze se rozhodl pro montazni procesy s vyssim podilem manuelni prace a lokalne dostupnymi technologiemi. Dojde jen k omezenemu nasazeni robotu a stupen automatizace zustane na nizsi urovni.

S vyhledem na siroce planovanou rucni montaz, snazil se vyvojovy tym vyhnout vetsim dilu karoserie. Soucasne nevyuziji laserove svarovani plechovych dilu.

Take u motoru a prevodovek profituje Renault a Dacie z konkurenceschopnosti zavodu v Pitesti. Mistni vyroba zhotovuje pocetne dily na miste, coz je napriklad hlava motoru, drzak motoru nebo olejova vana. Montaz motoru a prevodovek je tak soucasti vyroby...

*

Takze Logan za 8000 Euro nebo pivo ze supermarketu za 2.50 ... je tam vzdy nejakej hacek nebo problem. Dacku/Rencka cti, ze to alespon jednou rekly, coz si mnozi pamatuji a zaridili se podle toho :)
W164
Nováček

Odeslat příspěvekod W164 29. 7. 2005 12:06

RadekP píše:Viz to pivo - vis kolik stoji v Nemecku, Francii, Japonsku ? A kolik u nas ? a jak je dobry ! Jo a pil jsem radu jugo, bulhraskejch, rumunskejch, ruskejch, ukrajinskejch piv - a vetsina byla vybornejch, rozhodne na cesky urovni ...


Ale jooo Radku, nazdravi! :) Dyt ja ti povidal, ze nezavisle na technologii muze bejt spotrebitel (jistou/dlouhou/vecnou) dobu spokojenej! :)
W164
Nováček

Odeslat příspěvekod Petr.kkk 29. 7. 2005 13:46

Pánové,není problem udělat z Logana auto ze stejnými ,nebo i lepšími jízdními vlastnostmi než ná třeba Fabie.Je to pouze naladěním podvozku,pružiny tlumiče.Většina Fabií také nemá ESP.Logan nemá ani hnusný podvozek ani starou a blbou podvozkovou platformu.Znovu opakuji,že bych přivítal dvě verze podvozku,jedna pro Rumunsko ,Rusko atd. a druhá pro zbytek Evropy.Myslím ,že verze s motorem 80kw,nebude mít tak měkký a vysoký podvozek. :D
Petr.kkk
Pozorovatel


Odeslat příspěvekod Strajbery 29. 7. 2005 16:11

http://automix.centrum.cz/novinky/clanek.phtml?id=6983

oficiální reakce, no ne že by na tom záleželo los a sob, každý to vidíme trochu jinak..moc tomu nevěřím.

goes na budce jsem také jednou byl a losí test to nebyl (na sněhu), ale při jakém koliv rychlém manévru není žádný náznak převrácení jen smyk..
favo 94. astraG 2001
Strajbery
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků