Leon ST Xcellence 1.5 TSI 130k 6M - cena, výbava?

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 25. 1. 2020 20:49

Jako ze dorazi ctyry trivalce?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 25. 1. 2020 20:52

Nebo tři čtyřválce? Ještě můžu vzít dva šestiválce, nebo osmiválec a čtyřválec :hm

-- 25. 1. 2020 20:54 --

Mohli bychom udělat soutěž ekolog za rok 2019 :D Místo výkon garáže :hm
Naposledy upravil Nissan350Z dne 25. 1. 2020 20:54, celkově upraveno 1
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 25. 1. 2020 20:54

Ze tri cytrvalcu bya ten V motor delal slozite
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 25. 1. 2020 20:59

ked sa chce ......, vezmes flexinu, zvaracku a mas to hned
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davpro 26. 1. 2020 06:59

Mno někdo psal, že interiér vrže, mě ne. Co se týká srovnání s octou - teď jezdím obojím a můžu říct, že jízdní vlastnosti stejné, jen obestavění prostoru je v Octě více vzdušné. Cítím se tam trochu volněji, ale zase ta obestavěnost palubní desky leonu dodává na jakési sportovnosti (nebo spíše pocitu). Totéž sedadla jsou u mého FR sportovní se super vedením, u Octy je to spíše takové křeslo, kde se lépe sedí na dlouhé štreky, ale zážitek ze zatáček nula. Kdybych ale dostal dobrou cenu na Golfa, asi by to bylo východisko.
Seat Leon ST 1.5 TSI 96kw FR (2019)
Škoda Octavia 3FL CNG DSG Style+ (2017)
davpro
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaIIx 26. 1. 2020 11:51

Základní sedadla v Golfu jsou příšerná.
JardaIIx
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 1. 2020 12:29

Tak určitě.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 26. 1. 2020 12:35

Chce to Ergo Active urcite.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 1. 2020 12:44

Přesně tak. A ambipurní osvětlení.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 26. 1. 2020 12:50

Anebo ušetřit a natáhnout ledky z lídlu.
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 1. 2020 12:58

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaIIx 26. 1. 2020 13:20

glider píše:Chce to Ergo Active urcite.


Stačilo by vyměnit opěrku hlavy za nějakou jinou.
JardaIIx
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Paul Atreides 10. 2. 2020 10:52

Po 14 dnech jsem se dojel v sobotu podívat na další auta.

1) Hyundai i30 cw. Za 499 000 s manuální převodovkou v plné výbavě (1.4 T-GDI), za 524 000 s v plné výbavě s automatickou převodovkou. U obou variant + 17 000 za lak. Konkrétní nabídku ještě nemám, cena může být o něco nižší. Auto vypadá pěkně v červené barvě, i když nabídku mám dostat na červenou skladovku i na nějakou skladovku v nenápadnější barvě.

Solidní nabídka. Na místě se mi ale víc líbil i30 FastBack.

Ještě měli na skladě poslední kus i40 (diesel) s automatickou převodovkou za 555 000.

2) Pak jsme ještě zajeli do Toyoty. I když bych si Toyotu jednou rád koupil, nedokázal jsem se přesvědčit, že Corolla ST je auto, které bych měl chtít. Moc se mi nelíbí karoserie zepředu ani zezadu, z boku je OK. V interiéru mi přišel ihned divný výrustek na straně řidiče. I oproti i30 ve výbavě STYLE mi přišel interiér chudší - jeho kvality asi budou jinde, ale nedokážu nyní poznat kde.

Nepříjemný je, že ani i jednoho auta jsem si neřekl - "to musím mít, fakt poznám, že budu mít o 10 let mladší auto a s vychytávkami, které nutně potřebuju". U Hyundaie mám ještě předběžně domluvenou jízdu, věřím, že 1.4 T-GDI by mě mohlo nadchnout a že bych si nakonec rád nové auto pořídil. U současného CEEDu byla nakonec 1.6 CVVT největším zklamáním. Předtím jsem měl benzín 1.3 s asi 63 Kw a po přestupu do CEEDA jsem nechápal, kde jsou ty koně navíc oproti předchozímu autu. Zpětně musím uznat, že CEED jede skoro stejně, ať už je prázdný, nebo plně naložený, nedostatek výkonu jsem nikdy nepociťoval, ale žádné nadšení z motoru se nikdy nedostavilo. Navíc ještě mě v 1.6 CVVT od počátku štvalo, že když jsem vytočil pořádně motor na třetí převodový stupeň, tak motor cuknul ještě před omezovačem. To si časem sedlo a nestává se to nyní tak často - buď KIA přehrála SW, nebo se změnily podmínky, za kterých uvedený jev vznikal. :)


Ale - zatím jen na dálku jsem se zamiloval do KIA ProCeed GT. Netušil jsem do minulého týdne, že nyní je ProCEED i v kombi verzi. A na fotkách i na videu se mi to auto moc líbí.
Naposledy upravil Paul Atreides dne 10. 2. 2020 11:12, celkově upraveno 1
Paul Atreides
nic

Odeslat příspěvekod glider 10. 2. 2020 11:02

ProCeed GT vyzera fajn, prislo mi to trocha mensie ako Leon kombi, ale tak preco nie, skus.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 10. 2. 2020 11:04

Proceed neni v kombi verzi. Ani nikdy nebyl. Je to šůtink brejk, nova karosarska varianta.

V "plnotucne" GT variante ale muzes zapomenout na cenovku okolo 500k. Snad v GT-line s 1,4T.
Pekny auto, ale 1,6 strasne zere, nijak extra nejede a automat je bidnej. Muzu zjistit i podrobnosti, jednu mam "v okoli". Takze stejne vlastne chces spis tu gtline :)
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků