jeta Cupra kombi nebo?

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod burty s krenem 26. 5. 2019 20:41

takove zamysleni, nicmene vyber neni dogma

nicmene pokud to ma byt rychle kombi, za rozumne penize, tedy ne premie, a kdyz ne vicehrnek, tak aspon jeden z nej turbicek, k tomu samosvor, DCC, prostor a jaks taks kvalita, tak je to celkem dobry balicek. A odpocet dph nutny

jenze nejsou, pripadne to moc nedava smysl.

Od 2016 ceny cca 570-600 s dph a to je dost na jety auto, splnuje to jedno auto a jeste cerny.
je tam i zcela nove za 789 s dph, coz neni velky skok, ale cena s protiuctem, ico, a hlavne povinne financovani, klasicke, ale dost nevyhodne a po celou dobu nemenne.

2016 vs 2018(2019) zkrátka poFL je rozdil led, keyless, které proste v 2016 neni.
poFL 2017 aktualne neni
a 2019 ma vlastne uz dpf, coz muze zkurvit zivost toho motoru. otestovat to moc nejde.
4x4 je minus

nemecko, jelikoz se tam prodavaly za vyrazne vice, tak i ojetiny jsou docela drahe.

takze otakza, jestli to za to 600 s dph a malym najezdem stoji a neni neco lepsiho. treba vojety bawo :D
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
Ford S-max 2.2 TDCi 147kw
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 26. 5. 2019 20:46

Ver tomu ze je to neskutecne funkcni kara
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 26. 5. 2019 20:52

OIII RS + hustočyp.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Major Kure 26. 5. 2019 20:52

je to kunda
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
[quote="goes"]Major ma pravdu[/quote]
Major Kure
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatV 26. 5. 2019 20:52

Není rozdíl i 6° vs. 7° DSG?
PatV
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 26. 5. 2019 20:55

ano, o kvalt navic, spis nahoru nez mensi odskody
dale digi display, ... je toho vic.

ale zadani neni nejak extra na vybavu. spis jde o tu funkcnost, kompromis, vaha ne 2 tuny.

goes- ja tomu verim, byt ja v tom nejel :)
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
Ford S-max 2.2 TDCi 147kw
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatV 26. 5. 2019 20:59

No pro mě by to asi byl zásadní rozdíl, protože ten šestikvalt točí ve 180 snad kolem 4000.
PatV
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 26. 5. 2019 21:05

Ano, to bude.. s prevahou dalnic by to byl velky argument. Ale na to mame silne diesely :D
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
Ford S-max 2.2 TDCi 147kw
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 26. 5. 2019 21:36

Přišly i silný 2,0tsi o nepřímý vstřiky?
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 26. 5. 2019 22:11

FL 2017 s 221kw byl jeste obojetnik... 2019 s dpf nevim, nenasel jsem nic
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
Ford S-max 2.2 TDCi 147kw
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 5. 2019 23:05

4x4 je minus? a co na to goes? :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 26. 5. 2019 23:21

Goes si nejspíš nevšiml.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 27. 5. 2019 00:10

Cupra ST ruls :love:
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 27. 5. 2019 04:37

Škoda jen, že není silný dízel.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 27. 5. 2019 05:50

garážmistr píše:Goes si nejspíš nevšiml.


Vsiml. Ale nemam uz silu
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků