Je podľa vás škoda SAAB-u?

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Je SAAB-u škoda?
Určite áno 10 %  41%  [ 10 ]
Trochu 6 %  25%  [ 6 ]
Len pre hlupákov 1 %  4%  [ 1 ]
Je mi to fuk 7 %  29%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 24

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 1. 2016 11:13

Nemáš pravdu, ale už ti dám pokoj :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michal Žilka 25. 1. 2016 11:15

Dekuju. :D
michal Žilka
Nováček

Odeslat příspěvekod Honza42 25. 1. 2016 11:23

Saab byli hezky auta = "Saab" (pravděpodobně název skupiny výrostků), hezky tloukl do aut.

Já v tom problém vidím, je to lumpárna a vandalství.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod jamaco 25. 1. 2016 12:54

Kura hoši nepoustejte se do větších akcí když v tom nejste suterénní.. Vyrostci by bili někoho, Saab byla auta
jamaco
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 1. 2016 13:34

goes píše: Byl jsem jednou na saab srazu, asi 100 vozu, z toho tak 5, ktere byly mladsi 2 let v te dobe. Co je lepsi ukazkou, ze ani ti zazranci nejsou schopni si to nove koupit at o jsou ti, kteri jsou o te dokonalosti presvedceni, proc by to pak meli kupovat ti, kteri jsou jen beznym spotrebitelem.


Drahý můj, dej sem pak nějakou referenci z českého VW srazu. Viděl sem jich pár na fotkách, případně na videu a žádné terno to taky nebývá.

Majitelé nových aut se prostě takových akcí neúčastní (např. mne je podsouván fanatizmus, ale na žádném značkovém sraze sem nikdy nebyl a nejspíš nikdy nebudu - max. veteránském)

Jde mi prostě o to, že tvoje argumentace jsou krutě účelové (nikoliv pravdivé) a znovu to napíšu. Máš to zrovna TY zapotřebí? Myslím, že zrovna TY zapotřebí tady to umělé měření pindíků za potřeby nemáš.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Wena_F 25. 1. 2016 13:57

goes píše:
Wena_F píše:Tohle snad muze napsat nejakej skodovkar. Typicky jsou saabacky preplnovany benzinovy motory 2.0 a 2.3. Spolehlivy a vykonny. Osobne mam 9-5 sedan, MY04, najeto asi 340 tis km. 184 kW verze Aero. Musim rict, ze ve srovnani se stejne vykonnymi auty napr. Bmw 530 191kW atd ma saab daleko lepsi akceleraci i max rychlost nez plecky z vw koncernu. Interier ma stary design, ale stav je jak u novyho auta.
Vyhoda je v kvalite zpracovani a bezkonkurencnim odhlucneni.
Saab sel vzdy vlastni cestou a vetsinou uspesne. Jak ctu prispevky v tomhle vlaknu, nemaj se saabem zadne zkusenosti.


ano priznam, ze mam se sabem prd zkusenosti (a jsem za to rad). Jen si rikam jak ctu ten blabol od tebe, jak to musi byt frustrujici, ze tak dokonale, genialni, vykonne, pokrokove a nevim co jeste auto nikdo nechce. Jak jsou ti lidi blbi co?

Chapu tvuj komplex z VW a BMW, nicmene ze jsem tak smely, coze ma Saab v nabidce dnes? Ze bychom porovnali jak je na tom vuci tomu sraci od VW...


No tys mne pobavil. Nemáš zkušenosti, ale víš vše nejlíp. To, že saab dnes již nedělá auta na tom nic nemění. Jak bylo řečeno, nebyla to auta "pro obyčejný plebs" (nemyslím to hanlivě). Měli svoji klientelu, ne zrovna početnou. Když už chceš hodnotit uspěšnost saabu a chceš se na to dívat z nadhledu, vem si, že Švédsko má zhruba 8 mil. obyvatel. A koncern saab dělal a dělá scanie, saaby, lodě, letadla (např. JAS-39 grippen atd.), zbraně. To, že prodali auta do GM fakticky znamenalo konec automobilky. saab měl svůj vlastní vývoj (tady si myslím, že šlo jen o nákup jejich patentů a následná rychlá likvidace konkurence) a hlavně šel svou cestou. Někomu se to nemusí líbit, ale až se někdy svezeš např Aerem a modelem jiné značky z téhož roku, tak pak něco povídej.
A když už zmiňuješ VW. Tak co se týká dieslu, tak starý TDI i Comnon-Rail jsou patenty FIAT/Magnetti Marelli. Např. Fiat CR používal od roku 1995. A kdy konečně koupilo patent od fiatu VW a ostatní? 2004?
A dnešní benzíny? TSI? To se sere už od novejch aut. Tomu říkám "ta správná cesta". Hlavně, když se to dobře prodává. A BMW s novými motory taky není terno.
A co je nakonec frustrující je to, že žádná automobilka nemá žádný model, který by nabídl alespoň srovnatelný poměr pohodlí, výkonu, jízdních vlastností, spolehlivosti a ekonomičnosti za danou cenu.
AMD Phenom II x6 1045T, Noctua NH-C12P, 4x2GB DDR2, GA-MA790X-UD3P,
GTX760, Enermax Thriatlor 550W + Noctua S12A, Dell U2412M,
Crucial M4 128 GB,WD10EALS, WD15EADS, Fractal Design R4 + 3x Noctua S12B, Win 7
Wena_F
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod D1.8T 25. 1. 2016 14:01

Komu patří Scania?

Zkus rozvést to nadšení z Aera, nezaznamenal jsem nic zajímavýho.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 25. 1. 2016 14:05

Wena_F píše:A co je nakonec frustrující je to, že žádná automobilka nemá žádný model, který by nabídl alespoň srovnatelný poměr pohodlí, výkonu, jízdních vlastností, spolehlivosti a ekonomičnosti za danou cenu.

Jistě, nikdo ti nenabídne u nového auta lepší poměr cena/výkon než u desetileté ojetiny. Jinak je samozřejmě lepších aut spousta.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 25. 1. 2016 14:09

1969 - 1991 - Saab-scania
1991 - 2000 - samostatna scania
2000 - 18,7% VW, 14% MAN

-- 25. 1. 2016 14:15 --

Wena_F píše:No tys mne pobavil. Nemáš zkušenosti, ale víš vše nejlíp. To, že saab dnes již nedělá auta na tom nic nemění. Jak bylo řečeno, nebyla to auta "pro obyčejný plebs" (nemyslím to hanlivě). Měli svoji klientelu, ne zrovna početnou. Když už chceš hodnotit uspěšnost saabu a chceš se na to dívat z nadhledu, vem si, že Švédsko má zhruba 8 mil. obyvatel. A koncern saab dělal a dělá scanie, saaby, lodě, letadla (např. JAS-39 grippen atd.), zbraně. To, že prodali auta do GM fakticky znamenalo konec automobilky. saab měl svůj vlastní vývoj (tady si myslím, že šlo jen o nákup jejich patentů a následná rychlá likvidace konkurence) a hlavně šel svou cestou. Někomu se to nemusí líbit, ale až se někdy svezeš např Aerem a modelem jiné značky z téhož roku, tak pak něco povídej.
A když už zmiňuješ VW. Tak co se týká dieslu, tak starý TDI i Comnon-Rail jsou patenty FIAT/Magnetti Marelli. Např. Fiat CR používal od roku 1995. A kdy konečně koupilo patent od fiatu VW a ostatní? 2004?
A dnešní benzíny? TSI? To se sere už od novejch aut. Tomu říkám "ta správná cesta". Hlavně, když se to dobře prodává. A BMW s novými motory taky není terno.
A co je nakonec frustrující je to, že žádná automobilka nemá žádný model, který by nabídl alespoň srovnatelný poměr pohodlí, výkonu, jízdních vlastností, spolehlivosti a ekonomičnosti za danou cenu.

jakou konkurenci SAAB zlikvidoval? zaskodniky ve vlastnich radach systemem celkove likvidace automobilky? :D
A ted vazne, nechci obhajovat VW, byt jeden mam, ale CR zacal VW montovat do A8, objem 3,3l a bylo to daleko driv nez v roce 2004, Bohuzel VW vyvijel PD ktere zabily az euronormy, protoze se motor nedokaze vyrovnat s FAPem, neumi udelat delsi vstrik kterej je potrebnej k pravidelnemu vypaleni FAPu.
TSI pruser, DSG taky pruser a ani BMW se par motoru nepovedlo.
Ale zase tak moc bych saaba nevychvaloval... nic extra to nebylo
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 1. 2016 14:15

Otázka zní, jak dlouho tento vlastnický podíl (který není nadpoloviční) bude trvat...
;-)
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 25. 1. 2016 14:17

Vis neco co ostatni ani netusi?
Kdo vi jak je to propojene, pokud vim, tak MAN vlastni taky VW
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 25. 1. 2016 14:19

No on vie, ze fofagen potrebuje money na pokutu za emisie tak teraz zacnu vsetko rozpredavat a zobrat :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 25. 1. 2016 14:23

brasci píše:No on vie, ze fofagen potrebuje money na pokutu za emisie tak teraz zacnu vsetko rozpredavat a zobrat :D

Přesněji "on si přeje".
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 1. 2016 14:24

K86 píše:Ale zase tak moc bych saaba nevychvaloval... nic extra to nebylo


To sice globálně řečeno ne, ale turbomotory prostě v té době byly skutečně spíše to silnější co si mohl koupit a jisté charizma světácké značky se mu upřít nedalo. Mimoto i novodobé SAABy (u starých o tom nikdo asi nepochybuje) byly prostě ve srovnání s konkurencí odolná auta (byť ne hitech) a zub času je likvidoval mnohém měně progresivně než tomu bylo u zbytku světa.

Ty kecy co tady rozvinul Goes jsou zbytečné (prostě je to obchodník s voňavkama na volném (elektronickém) trhu a jeho pohled je pochopitelný). Osobně mám prostě pocit, že značky jako SAAB (Ale nejen on) prostě likviduje globalizace, ale ne proto, že by byly špatný a že by to nikdo nechtěl, ale globalizace prostě tlačí na cenu (jak jinak se Goesi se svými produkty prosazujete?), a za globální cenu se prostě nedá pokračovat ve výrobě u takových výrobců a s takovými produkty jako je právě SAAB.

S kvalitou globálních značek to nemá nic společného. Existuje spousta skvělých značek v jiných odvětvích, které zanikly, ne proto že by vyráběly šunty, ale jen se svým tradičním (ano mnohdy zkostnatělým) přístupem se nedokázaly přizpůsobit nové době.

Konec konců taková Nokia je prostě krásným ukázkovým případem, kdy ještě před pár lety by o její kvalitě a velikosti nikdo nepochyboval.

-- 25. 1. 2016 14:29 --

K86 píše:Vis neco co ostatni ani netusi?
Kdo vi jak je to propojene, pokud vim, tak MAN vlastni taky VW

Ano, však jsem to sečetl, je to stejná hra jako Audi vers VW a vers Ducati.

Nevím, netuším, čtu. Můžeš si to dohledat, máš-li zájem.

To bylo zcela otevřeně napsáno, že pokud pokuta bude vypsána v nějaké výši (1. kolo hovorů selhalo, takže pravděpodobnost se zvedla) a VW nebude mít prostředky, že si nebude půjčovat (mimo toho co si už u bank půjčil), ale zbaví se některých svých značek. Mezi nimi byly jmenované právě i Scania, Ducati, atd... tedy ty, které nejsou úplně srostlé se stávající strukturou koncernu a jejichž prodej by fungování koncernu neovlivnilo (otázka jen zní jestli by to stačilo).
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Honza42 25. 1. 2016 14:52

maincoonsback píše:Osobně mám prostě pocit, že značky jako SAAB (Ale nejen on) prostě likviduje globalizace, ale ne proto, že by byly špatný a že by to nikdo nechtěl, ale globalizace prostě tlačí na cenu


No to jsou teda perly. Tak chce to někdo nebo ne? Aha, chtěl by, ale za jinou cenu, takže nechce.
To je dobře tahleta globalizace, že ti co nejsou ochotni budovat značku a nejsou ochotni bojovat o zákazníka končí.
Honza42
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků