Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Jelass píše:eLzyx píše:Jelass píše:Ani náhodou. Předraženej nekonkurenceschopnej GM paskvil.
sarkasmus?
Ne, proč? Krom modelů aero nebylo o co stát. Dtto alfa dnes např.
Wena_F píše:Tohle snad muze napsat nejakej skodovkar. Typicky jsou saabacky preplnovany benzinovy motory 2.0 a 2.3. Spolehlivy a vykonny. Osobne mam 9-5 sedan, MY04, najeto asi 340 tis km. 184 kW verze Aero. Musim rict, ze ve srovnani se stejne vykonnymi auty napr. Bmw 530 191kW atd ma saab daleko lepsi akceleraci i max rychlost nez plecky z vw koncernu.
spitfireXIV píše:Je fajn, že šel saab do hajlzlu. Ještě aby tam šli *****, co v tom jezděj a bude klid.
D1.8T píše:Jsem jel Aero jen v automatu, přifouklý o pár koní od Maptun a celkově to byla mizerie. Kvalita jízdy na 18", jízní vlastnosti, řazení a nakonec ani těch údajných 275k sem nemohl najít. K pláči.
Wena_F píše:Tohle snad muze napsat nejakej skodovkar. Typicky jsou saabacky preplnovany benzinovy motory 2.0 a 2.3. Spolehlivy a vykonny. Osobne mam 9-5 sedan, MY04, najeto asi 340 tis km. 184 kW verze Aero. Musim rict, ze ve srovnani se stejne vykonnymi auty napr. Bmw 530 191kW atd ma saab daleko lepsi akceleraci i max rychlost nez plecky z vw koncernu. Interier ma stary design, ale stav je jak u novyho auta.
Vyhoda je v kvalite zpracovani a bezkonkurencnim odhlucneni.
Saab sel vzdy vlastni cestou a vetsinou uspesne. Jak ctu prispevky v tomhle vlaknu, nemaj se saabem zadne zkusenosti.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků