Seat Leon 2013

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 7. 2012 20:29

to nemusí být pravda, krok zpět bych bral jen, pokud by to snížilo užitečnou hmotnost. Což nevypadá, že by byl ten případ
anonymni

Odeslat příspěvekod sprint 16. 7. 2012 20:31

A když to zhorší jízdní vlastnosti, tak je to krok kupředu?
Yeti 1.8 TSI 4x4
Honda PCX

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 7. 2012 20:36

čo si Kefalín predstavujete pod takým pojmom "zhorší jízdní vlastnosti"? :hm :hm
A rozlišuj mezi "krok zpět" a "krok vpřed" ;)
anonymni

Odeslat příspěvekod sprint 16. 7. 2012 20:38

To je jako kdyby se vícebodový vstřikování vrátilo k jednobodovýmu. :oops:
Yeti 1.8 TSI 4x4
Honda PCX

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 7. 2012 20:39

spíš jako by po uvedení šestnáctiventilů někdo upřednostnil osmiventil - každý je dobrý na něco jiného
anonymni

Odeslat příspěvekod miromen4 16. 7. 2012 20:41

Tak chvalihodne je že koncern nove auta nějak nezvětšuje u Leona dokonce šel dolu a to stejne s vahou -90kg ale s tou zadni napravou to prostě ***** a je to krok zpět. Ona dobře naladěna torzka sice dokaže lepe fungovat než špatně naladěny viceprvek ale Seat je přece auto emocion a koncern viceprvky umi. Holt zřejmě chcou konkurovat těm nejlevnějšim.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 16. 7. 2012 20:48

Já v Bravu tu torzku mám a je to to poslední, co by mi u spotřebního hatchbacku vadilo.... Pravda, u "auta emocion" bych se na to možná díval jinak.... S torzkou je třeba i Megane a tím jsem teď taky najezdil ca 1000km a podvozkově zcela OK....

Je potřeba si uvědomit, že tyhle auta se nekupují na dělání hovadin na okreskách.... to jsou prostě posunovadla z bodu A do bodu B....

Osobně spíš preferuju komunikativní a přesné řízení než multilink vzadu (no, Bravo vlastně nemá ani jedno, ale i tak se s tím dá hezky jezdit.... ;-)

PS: že by Leon mohl konkurovat Giuliettě, tomu už se teď všichni jenom zasmějem, co? :D Je to prostě koncernový low end a led-diody na tom nic nezmění....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mexo 16. 7. 2012 20:53

Nevidel by som to tak dramaticky. Manazeri zasadli a dospeli k zaveru, ze ten jeden z 1000, ktory je schopny na 10km skusobnej jazde rozoznat typ zadnej napravy, nie je zaroven zaujemcom o zakladne motory. A ak aj ano, s radostou ho pustia ku konkurencii s multilinkom. Vynahradia im to zastupy novych klientov, ktori sa orientuju podla "ceny od" a hospodarske vysledky budu zase lamat rekordy a vsetci budu stastni.
mexo
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 16. 7. 2012 20:55

Mr. Murphy
Pišeš jak fanda koncernu. :D
No abych ti pravdu řekl tak Megan i Bravo maji jak horši jizdni vlastnosti než Golf a to same komfort. Ono maš pravdu v tom že většina to neřeši a ani nepozna ale jsou i taci kteři prostě vnimaji kde jaky pohyb podvozku a ja patřim mezi ně. Samozřejmě že při jizdě v přimce po slušne cestě neni co poznat ale stači nějaka klikatice nebo horši povrch a dobry viceprvek se projevy. Nevim sice jak je to s udržbou a finančni naročnosti na opravu ale u Focuse po 170tkm nebylo potřeba nic opravovat.

-- 16 črc 2012 21:58 --

mexo píše:Nevidel by som to tak dramaticky. Manazeri zasadli a dospeli k zaveru, ze ten jeden z 1000, ktory je schopny na 10km skusobnej jazde rozoznat typ zadnej napravy, nie je zaroven zaujemcom o zakladne motory. A ak aj ano, s radostou ho pustia ku konkurencii s multilinkom. Vynahradia im to zastupy novych klientov, ktori sa orientuju podla "ceny od" a hospodarske vysledky budu zase lamat rekordy a vsetci budu stastni.


Tak je to zřejmě myšleno ale aby se panove nepřepočitali. Jo za todle mužou korejci kdy ceny aut srazili tak dolu že prostě šetřit se musi vice než by bylo zdravo.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 7. 2012 21:09

miromen: můžu ti říct, že kdubu mi nabídli Golfa o 20 tyček levněji s tím, že místo multilinku by měl torzku, tak bych jim na to s radostí kývnul. U vědomí motorizace pod 100kW zcela bez problému.
anonymni

Odeslat příspěvekod miromen4 16. 7. 2012 21:18

To ja bych si naopak připlatil. Ono to neni o vykonu vždyť některe HH maji vzadu torzku např. Megan. Pro nic za nic se ten viceprvek neděla.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 7. 2012 21:22

jedním z důvodů bylo zvýšení užitečné hmotnosti ;)
anonymni

Odeslat příspěvekod miromen4 16. 7. 2012 21:27

Proboha vždyť to neni naklaďak. Golf ma užitečnou hmotnost kolem 630kg takže když se chce tak to jde. Takže to zřejmě taky nebude duvod. Duvod jsou děngy a konkurenceschopnost a tedy nabidnout auto OD..
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 7. 2012 21:31

golf má ta vysokou užitečnou, protože multilink.
Porovnej užitečnou O1 (vlečené rameno/torzka) a OII (multilink).
A proto říkám, že mně vlastnosti až tak u slabších motorizací netrápí, ale nosnost oceňuju
anonymni

Odeslat příspěvekod Slawall 16. 7. 2012 21:33

ajif píše:spíš jako by po uvedení šestnáctiventilů někdo upřednostnil osmiventil - každý je dobrý na něco jiného

Šestnáctiventil s proměnlivým časováním ideál. 8-)
Kdo si koupí hjundaje, nadosmrti kunda je.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků