Seat Leon 2013

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod glider 16. 9. 2019 14:05

Burt sa pyta na Golfa.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 16. 9. 2019 14:06

Jo takhle, chvíli jsem se v práci soustředil na práci a ne na forum, no a takhle to dopadá. :)

-- 16. 9. 2019 15:07 --

No to nevím, koupeno 01/17 jako skladovka. Golfy jsou všechny stejný, nikdo se v nich nevyzná.....
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 16. 9. 2019 14:13

Aha. Tak to neni po Fl.
To bylo jeste úplně jiné auto :D
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 23. 9. 2019 09:39

Ten dvouválcovej režim mě baví čím dál míň. Jak si člověk na auto zvyká, tak vnímá všechno víc a to cukání pro pripojení (to je to horší) nebo odpojení mi začíná vadit. Jsem nad tím i trochu přemejšlel a ta "tupost" plynu v jeho první třetině je jednoznačně kvůli tomu. Kdyby to tam nebylo, tak by se válce připojovaly\odpojovaly ptostě furt. Takhle, když jsou první třeba 3 cm plynu jako ve zbytku dráhy asi 0,5 cm, tak tam je víc prostoru to nechat na dva válce.
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 9. 2019 09:55

Může a nemusí to být kvůli tomu. Ta tupost je teď u koncernu všudypřítomná, třeba i u Q8 údajně.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 23. 9. 2019 10:15

pritom staci jen dat volic prevodovky do spravne polohy
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 9. 2019 10:15

To nevim
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 23. 9. 2019 10:16

To je u manualu ktera?
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 23. 9. 2019 10:23

na stupen, na kterem to jede dobre

-- 23. 9. 2019 11:23 --

Arnie J píše:To nevim


ja to vim, bohuzel lidi s tim jenom neumi pracovat a to i v D modu
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 9. 2019 10:32

Ne
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 23. 9. 2019 10:35

Nedelej ze sebe mamlase
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 9. 2019 11:40

Ten plyn je pochcípaný bez ohledu na režim převodovky, jen někdy víc. Ale v tvém golfu to tak nebylo, můžeš být klidný :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 23. 9. 2019 11:45

o muj golf nejde, je to jinak nastavene, nez si nekteri mysli, ale funguje to uplne v pohode, jen se s tim pracuje jinak, nez treba kdysi, prevodovka je proste pri velmi mirnem pristupu hodne pomala a to i reakce, staci to zmenit a funguje uz pak tak jako kdysi.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 23. 9. 2019 11:48

Jeden problém je tupost plynu, ale druhej problém je, že to není vždycky stejný. Pokud se z nějakého důvodu neaktivuje ECO režim, tak je plyn úplně v pohodě. I bájné režimy ECO, NORMAL a SPORT u SEATu už nefungujou, Nikdy nebyly nic zvláštního, ale teď jsou už úplně k prdu.
96kW
OTA21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 23. 9. 2019 11:54

to mas jak hybrid, neni stava, mas jine auto
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků